Milenijci niso izgubljeni, so najboljši podjetniki

Avtor Matej Mušič — 27.04.2015
Komentiraj!
"Izgubljen si. Zasvojen si s Facebookom." Ste že bili deležni teh očitkov? Potem gotovo spadate med generacije, rojene po letu 1980, ki se jih je prijel vzdevek milenijci. Čeprav kakšna slabost o njih drži, pa imajo lastnosti, zaradi katerih spadajo med najboljše podjetnike.
Milenijci niso izgubljeni, so najboljši podjetniki

Milenijci niso izgubljeni, ampak so najboljši podjetniki (Vir: Picjumbo.com)

Milenijci težijo k boljšemu svetu, mnogi med njimi so prostovoljci, so optimisti in so digitalni domorodci. Preberite si, zakaj jih te lastnosti delajo odlične podjetnike.

1. Njihovo delo nekaj pomeni

Še nedolgo nazaj je dobra služba pomenila stabilen vir zaslužka, uspeh pa se je meril z dobro plačo, s katero si lahko privarčeval za čim večjo hišo, čim boljši avto in dolge počitnice. Bolj kot to, kaj si delal, je bilo pomembno to, koliko si zaslužil. Bolj kot služenje denarja, je za generacijo milenijcev živeti življenje. Delajo to, kar ima pomen. Če takšno delo pomeni imeti slabši zaslužek, bodo to sprejeli.

To je ena izmed najboljših lastnosti, ki jih ima lahko podjetnik. Nov posel potrebuje vizijo, borbenost, odločnost in pripravljenost podjetnika, da bo žrtvoval svoj čas za višje cilje. To ni le boljše za podjetnika, to je boljše za stranke in tudi prispevek k boljšemu svetu.

2. Optimizem

Milenijci so na trg delovne sile prišli sredi ene izmed najhujših gospodarskih kriz. Ne samo, da so mnogi izmed njih kljub temu uspeli, to je v njih zgradilo optimizem o življenju in njihovem mestu na tem svetu. Verjamejo, da bodo uspeli in zato prav gotovo bodo.

Optimizem je ključnega pomena za uspeh podjetja. Študije kažejo, da optimisti tudi več in bolj trdo delajo kot tisti z negativnim pogledom na svet, kar neposredno vpliva na uspeh ali neuspeh podjetja.

3. So tehnološki domorodci

Verjetno ste že slišali za vic, ki pravi "Mogoče ne bom nikoli razumel, kaj je internet, ampak ti ne boš nikoli razumel, kaj je pokojnina".

Mnogi menijo, da je ta generacija zasvojena s sodobno tehnologijo, toda dejstvo je, da so to tehnološki domorodci. Uporaba socialnih omrežij je za njih normalen del njihovega življenja, kot sta dihanje in hrana.

Obvladovanje tehnologije je v današnjem svetu ključna prednost pred konkurenco. Če se morajo starejši podjetniki s sodobno tehnologijo šele spoznati, jo milenijci obvladajo skoraj kot svoj materni jezik.

Vir: entrepreneur.com

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!