Milenijci spreminjajo način dela

Delovne navade so se v zadnjih letih precej spremenile, tudi na račun prihoda mlajše generacije in tehnologije, ki nam lahko olajša marsikatero delo. Delo od 8 do 16. ure danes skorajda ne obstaja več, v ospredju je prilagodljiv urnik in delo od doma.
Milenijci spreminjajo način dela

Kako milenijci spreminjajo način dela (Vir slike: YouTube).

Mnogi so prepričani, da je imel poleg tehnologije na spremenjene delovne navade velik vpliv prihod prvih milenijcev na delovna mesta. Da bodo tudi v prihodnje pomembno vplivali na spremenjeno stanje, priča dejstvo, da so kar trije od petih milenijcev pripravljeni delati od doma. Takšno obliko dela pa medtem trenutno smatra za dobro odločitev le 2,6 odstotka ameriških delodajalcev. Glede na to, da vse več delodajalcev prepoznava pozitivne učinke dela od doma, lahko pričakujemo razcvet te oblike dela.

Petina je nočnih ptic

V zadnjih letih se vse bolj umikajo fiksni delavniki, na primer od 8. do 16. ure. Moderna tehnologija ljudem omogoča delo kjerkoli, predvsem pa kadarkoli. Najpogosteje je to čas, ki si ga uslužbenci sami izberejo, takrat, ko so najbolj produktivni. O svojih delovnih navadah se je skoraj 19 odstotkov Američanov in Američank opisalo kot nočne ptice. Med bolj znane nočne ptice uvrščamo Elvisa Presleyja, Charlesa Darwina, Keitha Richardsa, Winstona Churchilla in Baracka Obamo.

Če mi daš dostop do interneta, bom bolj učinkovit!

O multitaskingu je v zadnjih letih vse več govora. Veste, da se Slovenci uvrščamo nad evropsko povprečje pri sočasnem gledanju televizije in uporabi interneta? Pretekle raziskave so sicer dokazale, da lahko le dva odstotka ljudi resnično uspešno opravlja več del hkrati. Da je svoboda na delovnem mestu izredno pomembna, zlasti z vidika svobode surfanja po spletu, potrjujejo tudi stopnja bolj učinkovitih delavcev – poveča se kar za devet odstotkov. Večina, kar devet od desetih lastnikov pametnih telefonov, uporablja svoje napravice tudi med delom.

Več kot četrtina je samozaposlenih

Milenijci so že ugotovili, da službe, kot so jih imeli njihovi starši ali pa stari starši, ne bodo imeli. Večinoma so imeli namreč le eno. Zato je več kot tretjina milenijcev poleg službe, ki jo opravlja, začela še s svojim poslom. Pa naj si gre za pisanje blogov, prodajo ročnih izdelkov na platformah, kot je Etsy in podobno. Skoraj polovica milenijcev pa želi začeti s svojim poslom v naslednjih petih letih. Trenutno je več kot četrtina milenijcev samozaposlenih, trend naraščanja bomo najverjetneje lahko opazovali še kar nekaj let. Tudi v Sloveniji.

Službo bom menjal na vsake tri leta

Pripravljeni so tudi pogosteje menjati službe. Skoraj štirje od desetih milenijcev so za raziskavo priznali, da trenutno iščejo novo službo, kljub temu, da so zaposleni. Pri njih namreč prevladuje mnenje, da bodo menjali službo na tri leta, pripravljeni so se tudi seliti.

Morda na tem mestu ni odveč opozoriti, da se bodo na drugačne oblike dela morale prilagoditi tudi starejše generacije.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje