Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja

Avtor Maja Borštnik — 17.10.2015
Komentiraj!
Dosežek magične meje 1 milijona uporabnikov produktov ali storitev ni nujno znak, da bo podjetje uspelo, je pa kljub temu odličen kazalnik, ki kaže na to, da ekipa svoje delo opravlja dobro in da je na pravi poti.
Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja

Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja (Vir slike: Freeimages.com)

Družbeno omrežje Facebook, ki danes beleži več milijard uporabnikov, je svoj prvi milijon doseglo v 10 mesecih. Startup Pocket, ki spletnim navdušencem omogoča enostavno shranjevanje člankov za kasnejše branje, je 20 milijonov uporabnikov zabeležil tedaj, ko je imel le 20 zaposlenih. Tudi Meerkat in Periscope, startupa, ki razvijata aplikacije za predvajanje videoposnetkov v živo, sta milijonsko ločnico dosegla v nekaj kratkih mesecih.

Zagotovo gre za izjemne uspehe, toda pojavi se vprašanje, ali veliko število uporabnikov tem podjetjem zagotavlja tudi avtomatičen uspeh?

V praksi temu ni tako, saj prvi milijon uporabnikov podjetje ponavadi doseže s ponujanjem brezplačnih storitev oz. produktov, zato omenjena številka še ne pomeni nujno tudi visokih prihodkov. Kljub temu pa gre za zelo pomembno ločnico, ki predstavlja enostavno in hitro pot k dobičku, ne glede na to, kolikšno je tržišče, na katerega podjetje cilja.

Obstaja več načinov, kako ljudi, ki se poslužujejo vaših brezplačnih storitev ali produktov, spodbuditi k temu, da za uporabo odštejejo denar, mi pa si bomo najprej pogledali tri načine, kako sploh priti do večje množice uporabnikov.

1. Poskrbite, da boste svoje prve uporabnike navdušili

Beseda o vašem podjetju in vaših produktih / storitvah se bo na ta način hitro razširila in lahko boste dobili nove uporabnike. Spremljajte, kaj je tisto, kar vaše uporabnike navdušuje, od časa do časa napravite spletno anketo, v kateri jim boste omogočili izraziti svoje mnenje, prav tako redno berite komentarje in odgovarjajte na elektronsko pošto. Tako boste vedeli, kaj počnete prav ali narobe, ter boste lahko prilagodili svoje dejavnosti v podjetju. 

2. Za širjenje svoje mreže uporabnikov uporabite kar svoje zaposlene

Zaposleni, ki delajo na področju odnosov s strankami, so tisti, ki bodo predstavljali obraz vašega podjetja v javnosti. Poskrbite, da bodo na teh mestih delali najsposobnejši posamezniki, ki radi delajo z ljudmi in so zelo komunikativni. Tako bodo stranke o vašem podjetju dobile dobro mnenje ter vaše produkte / storitve priporočili tudi drugim. 

3. Investirajte v nove kanale, ki vam bodo omogočali rast

Nikar se ne bojte investirati svojega časa in denarja v iskanje novih uporabnikov. Gre namreč za zelo pomembno področje, a kljub temu pazite, da ne padete v dolgove. Poslužite se lahko različnih taktik, kot je na primer trženje preko zastopnikov (ang. affiliate marketing), plačani oglasi na Google AdWords ali Facebook Ads, za reklamiranje lahko poprosite tudi svoje poslovne partnerje.

Vir: Venture Beat

Naložba tveganega kapitala podjetnika včasih reši iz finančnih zagat in omogoči razcvet njegovega podjetja. Več o tveganem kapitalu >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice