Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja

Dosežek magične meje 1 milijona uporabnikov produktov ali storitev ni nujno znak, da bo podjetje uspelo, je pa kljub temu odličen kazalnik, ki kaže na to, da ekipa svoje delo opravlja dobro in da je na pravi poti.
Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja

Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja (Vir slike: Freeimages.com)

Družbeno omrežje Facebook, ki danes beleži več milijard uporabnikov, je svoj prvi milijon doseglo v 10 mesecih. Startup Pocket, ki spletnim navdušencem omogoča enostavno shranjevanje člankov za kasnejše branje, je 20 milijonov uporabnikov zabeležil tedaj, ko je imel le 20 zaposlenih. Tudi Meerkat in Periscope, startupa, ki razvijata aplikacije za predvajanje videoposnetkov v živo, sta milijonsko ločnico dosegla v nekaj kratkih mesecih.

Zagotovo gre za izjemne uspehe, toda pojavi se vprašanje, ali veliko število uporabnikov tem podjetjem zagotavlja tudi avtomatičen uspeh?

V praksi temu ni tako, saj prvi milijon uporabnikov podjetje ponavadi doseže s ponujanjem brezplačnih storitev oz. produktov, zato omenjena številka še ne pomeni nujno tudi visokih prihodkov. Kljub temu pa gre za zelo pomembno ločnico, ki predstavlja enostavno in hitro pot k dobičku, ne glede na to, kolikšno je tržišče, na katerega podjetje cilja.

Obstaja več načinov, kako ljudi, ki se poslužujejo vaših brezplačnih storitev ali produktov, spodbuditi k temu, da za uporabo odštejejo denar, mi pa si bomo najprej pogledali tri načine, kako sploh priti do večje množice uporabnikov.

1. Poskrbite, da boste svoje prve uporabnike navdušili

Beseda o vašem podjetju in vaših produktih / storitvah se bo na ta način hitro razširila in lahko boste dobili nove uporabnike. Spremljajte, kaj je tisto, kar vaše uporabnike navdušuje, od časa do časa napravite spletno anketo, v kateri jim boste omogočili izraziti svoje mnenje, prav tako redno berite komentarje in odgovarjajte na elektronsko pošto. Tako boste vedeli, kaj počnete prav ali narobe, ter boste lahko prilagodili svoje dejavnosti v podjetju.

2. Za širjenje svoje mreže uporabnikov uporabite kar svoje zaposlene

Zaposleni, ki delajo na področju odnosov s strankami, so tisti, ki bodo predstavljali obraz vašega podjetja v javnosti. Poskrbite, da bodo na teh mestih delali najsposobnejši posamezniki, ki radi delajo z ljudmi in so zelo komunikativni. Tako bodo stranke o vašem podjetju dobile dobro mnenje ter vaše produkte / storitve priporočili tudi drugim.

3. Investirajte v nove kanale, ki vam bodo omogočali rast

Nikar se ne bojte investirati svojega časa in denarja v iskanje novih uporabnikov. Gre namreč za zelo pomembno področje, a kljub temu pazite, da ne padete v dolgove. Poslužite se lahko različnih taktik, kot je na primer trženje preko zastopnikov (ang. affiliate marketing), plačani oglasi na Google AdWords ali Facebook Ads, za reklamiranje lahko poprosite tudi svoje poslovne partnerje.

Vir: Venture Beat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Sestanki so veliki kradljivci našega časa. Vendar tudi direktorji najuspešnejših podjetij vodijo sestanke – morda se lahko česa naučimo od njih. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Z izterjavo dolga pričnite pravočasno

Z izterjavo dolga pričnite pravočasno

Je minil rok plačila, denarja pa še vedno ni na vašem računu? Če boste zgolj čakali, lahko do plačila preteče še kar nekaj časa, kar lahko povzroči težave s pokrivanjem stroškov tudi v vašem podjetju. Preberite več >>

Ideje za pokončno podjetniško držo in razbremenitev stresnega dneva

Ideje za pokončno podjetniško držo in razbremenitev stresnega dneva

Redno gibanje je izjemno pomembno za ohranjanje zdravja in vitalnosti. Vendar pri napetem življenjskem slogu pogosto zmanjka volje in energije za šport. Preberite več >>

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje