Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja

Dosežek magične meje 1 milijona uporabnikov produktov ali storitev ni nujno znak, da bo podjetje uspelo, je pa kljub temu odličen kazalnik, ki kaže na to, da ekipa svoje delo opravlja dobro in da je na pravi poti.
Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja

Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja (Vir slike: Freeimages.com)

Družbeno omrežje Facebook, ki danes beleži več milijard uporabnikov, je svoj prvi milijon doseglo v 10 mesecih. Startup Pocket, ki spletnim navdušencem omogoča enostavno shranjevanje člankov za kasnejše branje, je 20 milijonov uporabnikov zabeležil tedaj, ko je imel le 20 zaposlenih. Tudi Meerkat in Periscope, startupa, ki razvijata aplikacije za predvajanje videoposnetkov v živo, sta milijonsko ločnico dosegla v nekaj kratkih mesecih.

Zagotovo gre za izjemne uspehe, toda pojavi se vprašanje, ali veliko število uporabnikov tem podjetjem zagotavlja tudi avtomatičen uspeh?

V praksi temu ni tako, saj prvi milijon uporabnikov podjetje ponavadi doseže s ponujanjem brezplačnih storitev oz. produktov, zato omenjena številka še ne pomeni nujno tudi visokih prihodkov. Kljub temu pa gre za zelo pomembno ločnico, ki predstavlja enostavno in hitro pot k dobičku, ne glede na to, kolikšno je tržišče, na katerega podjetje cilja.

Obstaja več načinov, kako ljudi, ki se poslužujejo vaših brezplačnih storitev ali produktov, spodbuditi k temu, da za uporabo odštejejo denar, mi pa si bomo najprej pogledali tri načine, kako sploh priti do večje množice uporabnikov.

1. Poskrbite, da boste svoje prve uporabnike navdušili

Beseda o vašem podjetju in vaših produktih / storitvah se bo na ta način hitro razširila in lahko boste dobili nove uporabnike. Spremljajte, kaj je tisto, kar vaše uporabnike navdušuje, od časa do časa napravite spletno anketo, v kateri jim boste omogočili izraziti svoje mnenje, prav tako redno berite komentarje in odgovarjajte na elektronsko pošto. Tako boste vedeli, kaj počnete prav ali narobe, ter boste lahko prilagodili svoje dejavnosti v podjetju.

2. Za širjenje svoje mreže uporabnikov uporabite kar svoje zaposlene

Zaposleni, ki delajo na področju odnosov s strankami, so tisti, ki bodo predstavljali obraz vašega podjetja v javnosti. Poskrbite, da bodo na teh mestih delali najsposobnejši posamezniki, ki radi delajo z ljudmi in so zelo komunikativni. Tako bodo stranke o vašem podjetju dobile dobro mnenje ter vaše produkte / storitve priporočili tudi drugim.

3. Investirajte v nove kanale, ki vam bodo omogočali rast

Nikar se ne bojte investirati svojega časa in denarja v iskanje novih uporabnikov. Gre namreč za zelo pomembno področje, a kljub temu pazite, da ne padete v dolgove. Poslužite se lahko različnih taktik, kot je na primer trženje preko zastopnikov (ang. affiliate marketing), plačani oglasi na Google AdWords ali Facebook Ads, za reklamiranje lahko poprosite tudi svoje poslovne partnerje.

Vir: Venture Beat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Izvajanje nadzora nad spletnimi trgovinami opravlja med drugimi tudi Tržni inšpektorat RS. V nadaljevanju članek opisuje, katere stvari mora imeti spletna trgovina urejene, da ni deležna globe s strani tržnega inšpektorja. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Če prvič zaposlite za nedoločen čas mlade do 26. leta starosti ali matere, ki skrbijo za otroka do 3. leta starosti, lahko za prvi dve leti njihove zaposlitve uveljavljate delno vračilo plačanih prispevkov delodajalca za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Preberite več >>

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno predstavlja problem, ki ga zakonodajalec in pristojni organi neuspešno poskušajo zajeziti že leta. Pri tem računajo, da bodo potencialne kršitelje od prekrškov odvračale tudi vrtoglavo visoke globe. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje