BLOG MARKETING DELAVNICA

Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja

Dosežek magične meje 1 milijona uporabnikov produktov ali storitev ni nujno znak, da bo podjetje uspelo, je pa kljub temu odličen kazalnik, ki kaže na to, da ekipa svoje delo opravlja dobro in da je na pravi poti.
Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja

Milijon uporabnikov še ne pomeni nujno tudi uspešnega podjetja (Vir slike: Freeimages.com)

Družbeno omrežje Facebook, ki danes beleži več milijard uporabnikov, je svoj prvi milijon doseglo v 10 mesecih. Startup Pocket, ki spletnim navdušencem omogoča enostavno shranjevanje člankov za kasnejše branje, je 20 milijonov uporabnikov zabeležil tedaj, ko je imel le 20 zaposlenih. Tudi Meerkat in Periscope, startupa, ki razvijata aplikacije za predvajanje videoposnetkov v živo, sta milijonsko ločnico dosegla v nekaj kratkih mesecih.

Zagotovo gre za izjemne uspehe, toda pojavi se vprašanje, ali veliko število uporabnikov tem podjetjem zagotavlja tudi avtomatičen uspeh?

V praksi temu ni tako, saj prvi milijon uporabnikov podjetje ponavadi doseže s ponujanjem brezplačnih storitev oz. produktov, zato omenjena številka še ne pomeni nujno tudi visokih prihodkov. Kljub temu pa gre za zelo pomembno ločnico, ki predstavlja enostavno in hitro pot k dobičku, ne glede na to, kolikšno je tržišče, na katerega podjetje cilja.

Obstaja več načinov, kako ljudi, ki se poslužujejo vaših brezplačnih storitev ali produktov, spodbuditi k temu, da za uporabo odštejejo denar, mi pa si bomo najprej pogledali tri načine, kako sploh priti do večje množice uporabnikov.

1. Poskrbite, da boste svoje prve uporabnike navdušili

Beseda o vašem podjetju in vaših produktih / storitvah se bo na ta način hitro razširila in lahko boste dobili nove uporabnike. Spremljajte, kaj je tisto, kar vaše uporabnike navdušuje, od časa do časa napravite spletno anketo, v kateri jim boste omogočili izraziti svoje mnenje, prav tako redno berite komentarje in odgovarjajte na elektronsko pošto. Tako boste vedeli, kaj počnete prav ali narobe, ter boste lahko prilagodili svoje dejavnosti v podjetju.

2. Za širjenje svoje mreže uporabnikov uporabite kar svoje zaposlene

Zaposleni, ki delajo na področju odnosov s strankami, so tisti, ki bodo predstavljali obraz vašega podjetja v javnosti. Poskrbite, da bodo na teh mestih delali najsposobnejši posamezniki, ki radi delajo z ljudmi in so zelo komunikativni. Tako bodo stranke o vašem podjetju dobile dobro mnenje ter vaše produkte / storitve priporočili tudi drugim.

3. Investirajte v nove kanale, ki vam bodo omogočali rast

Nikar se ne bojte investirati svojega časa in denarja v iskanje novih uporabnikov. Gre namreč za zelo pomembno področje, a kljub temu pazite, da ne padete v dolgove. Poslužite se lahko različnih taktik, kot je na primer trženje preko zastopnikov (ang. affiliate marketing), plačani oglasi na Google AdWords ali Facebook Ads, za reklamiranje lahko poprosite tudi svoje poslovne partnerje.

Vir: Venture Beat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Kako izbrati pravi flatbed printer za vaše podjetje?

Kako izbrati pravi flatbed printer za vaše podjetje?

Flatbed printer ponuja UV tiskanje na velikem formatu. Gre za zelo uporabne pa tudi drage tiskalnike, zato naj podjetje skrbno pretehta to odločitev. Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Video: Steve Blank: »Zagonska podjetja niso manjše različice velikih podjetij«

Video: Steve Blank: »Zagonska podjetja niso manjše različice velikih podjetij«

Kaj je podjetništvo, ki temelji na dokazih? In kaj je stopnja pripravljenosti na investicije? Oglejte si predavanje Steva Blanka. Preberite več >>

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2017 na podlagi Pravilnika o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2017. Preberite več >>

Kaj je drop shipping?

Kaj je drop shipping?

Drop shipping je angleški izraz za vrsto prodajne sheme, ki skrajša dobavno verigo med kupcem in proizvajalcem, zaradi manj posrednikov in prodajnih marž pa omogoči nižje cene. Priljubljen ponudnik modela drop shipping je AliExpress oziroma AliBaba. Preberite več >>

Načini vplačil v in izplačil iz d.o.o.

Načini vplačil v in izplačil iz d.o.o.

Družbeniki družbe z omejeno odgovornostjo (d.o.o.) se pogosto soočajo z dvema nasprotujočima si, a povezanima problemoma: kako hipno povečati premoženje družbe in kako dobiti finančna sredstva iz družbe na svoj osebni tekoči račun. Kako ravnati v teh primerih? Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje