Mlajši zvečer, starejši zjutraj

Avtor Maruša Žibert — 08.07.2015
Komentiraj!
Razlike v uporabi interneta so velike, zlasti pri starosti uporabnikov. Če imate spletno trgovino, je pomembno, da veste, kdo je vaša ciljna publika, obenem pa tudi, kdaj jo lahko »ujamete« na spletu in prek kakšne napravice vas bo uspela najti.
Mlajši zvečer, starejši zjutraj

Kdaj je vaša ciljna publika na spletu (Vir slike: YouTube)?

Vsaka generacija ima svoj način življenja, vrednote in pričakovanja, ki se odražajo tudi prek brskanja po spletu. Zahvaljujoč raziskovalcem zdaj vemo, kakšne razlike se pojavljajo med njimi (kar se tiče spleta). BuzzStream in Fractl sta k svoji raziskavi povabila 1.200 posameznikov, tiste, ki so bili rojeni med leti 1977 in 1995 (milenijci), tiste, rojene od 1965 do 1976 (generacija X) in tiste, od 1946 do 1964 (predstavniki baby boom generacije).

Posameznike so vprašali, kdaj najpogosteje prebirajo vsebine na spletu, rezultati pa so pokazali naslednje: mlajše generacije so »prilepljene« na svoje napravice precej bolj kot baby boom generacija. Več kot 30 odstotkov milenijcev in generacije X prebira največ vsebin med 20. uro in polnočjo, medtem ko 40 odstotkov baby boom generacije prebira vsebino med 5. uro zjutraj in poldnevom.

Vrhunec pregledovanja vsebin pri baby boom generaciji je med 9. uro in poldnevom, medtem ko milenijci in predstavniki generacije X najpogosteje pregledujejo vsebine med 20. uro in polnočjo. Najmanj priljubljen čas za pregledovanje vsebin – pri vseh generacijah – je med polnočjo in 5. uro zjutraj.

Babyboomovci raje na računalnik

Več kot četrtina milenijcev do vsebin dostopa prek mobilnih telefonov, pri baby boom generaciji pa so opazili, da je priljubljena napravica za dostop do spleta tablica. Kljub temu računalnik še vedno ostaja kralj – pri vsakih generaciji se je prenosni računalnik izkazal za najbolj priljubljeno napravico za pregled vsebin. Več kot 50 odstotkov vprašanih, ki prvenstveno uporablja mobilne naprave za pregled spletnih vsebin, je milenijcev. Baby boom generacija večinoma uporablja računalnik, le zanemeraljiv odstotek pa uporablja mobilne naprave.

Kaj pregledujejo?

Top 5 vsebin, ki jih pregledujejo milenijci, so: blogi, slike, komentarji, e-knjige, avdio knjige, pri generaciji X je stanje podobno, le da so na 5. mestu raziskave, pri baby boom generaciji pa so na 5. mestu ocene produktov.

Natančneje: milenijci najpogosteje iščejo zabavno vsebino, sledijo tehnologija, šport, komedije, vsebine s področja zdravega življenja, generacija X pa najpogosteje prebira zabavno vsebino, vsebine s področja zdravega življenja, svetovne novice in tehnologije, baby boom generacija pa zabavo, svetovne novice in novice iz politike.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice