Mlajši zvečer, starejši zjutraj

Razlike v uporabi interneta so velike, zlasti pri starosti uporabnikov. Če imate spletno trgovino, je pomembno, da veste, kdo je vaša ciljna publika, obenem pa tudi, kdaj jo lahko »ujamete« na spletu in prek kakšne napravice vas bo uspela najti.
Mlajši zvečer, starejši zjutraj

Kdaj je vaša ciljna publika na spletu (Vir slike: YouTube)?

Vsaka generacija ima svoj način življenja, vrednote in pričakovanja, ki se odražajo tudi prek brskanja po spletu. Zahvaljujoč raziskovalcem zdaj vemo, kakšne razlike se pojavljajo med njimi (kar se tiče spleta). BuzzStream in Fractl sta k svoji raziskavi povabila 1.200 posameznikov, tiste, ki so bili rojeni med leti 1977 in 1995 (milenijci), tiste, rojene od 1965 do 1976 (generacija X) in tiste, od 1946 do 1964 (predstavniki baby boom generacije).

Posameznike so vprašali, kdaj najpogosteje prebirajo vsebine na spletu, rezultati pa so pokazali naslednje: mlajše generacije so »prilepljene« na svoje napravice precej bolj kot baby boom generacija. Več kot 30 odstotkov milenijcev in generacije X prebira največ vsebin med 20. uro in polnočjo, medtem ko 40 odstotkov baby boom generacije prebira vsebino med 5. uro zjutraj in poldnevom.

Vrhunec pregledovanja vsebin pri baby boom generaciji je med 9. uro in poldnevom, medtem ko milenijci in predstavniki generacije X najpogosteje pregledujejo vsebine med 20. uro in polnočjo. Najmanj priljubljen čas za pregledovanje vsebin – pri vseh generacijah – je med polnočjo in 5. uro zjutraj.

Babyboomovci raje na računalnik

Več kot četrtina milenijcev do vsebin dostopa prek mobilnih telefonov, pri baby boom generaciji pa so opazili, da je priljubljena napravica za dostop do spleta tablica. Kljub temu računalnik še vedno ostaja kralj – pri vsakih generaciji se je prenosni računalnik izkazal za najbolj priljubljeno napravico za pregled vsebin. Več kot 50 odstotkov vprašanih, ki prvenstveno uporablja mobilne naprave za pregled spletnih vsebin, je milenijcev. Baby boom generacija večinoma uporablja računalnik, le zanemeraljiv odstotek pa uporablja mobilne naprave.

Kaj pregledujejo?

Top 5 vsebin, ki jih pregledujejo milenijci, so: blogi, slike, komentarji, e-knjige, avdio knjige, pri generaciji X je stanje podobno, le da so na 5. mestu raziskave, pri baby boom generaciji pa so na 5. mestu ocene produktov.

Natančneje: milenijci najpogosteje iščejo zabavno vsebino, sledijo tehnologija, šport, komedije, vsebine s področja zdravega življenja, generacija X pa najpogosteje prebira zabavno vsebino, vsebine s področja zdravega življenja, svetovne novice in tehnologije, baby boom generacija pa zabavo, svetovne novice in novice iz politike.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>


Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje