Mindtag – za izboljšano komunikacijo med uporabniki socialnih omrežij

Spoznajte brezplačno aplikacijo Mindtag, ki je plod slovenskih računalniških strokovnjakov iz mladega in inovativnega startup podjetja Biome3cs d.o.o., specializiranega za uporabo naprednih tehnologij v zabavnih aplikacijah.
Mindtag – za izboljšano komunikacijo med uporabniki socialnih omrežij

Mobilna aplikacija Mindtag (Vir slike: MindTag)

Aplikacija namreč poenostavlja in izboljšuje komunikacijo med uporabniki socialnih omrežij kot so na primer Facebook, Twitter, Instagram in WhatsApp.»Preprostost in preglednost sta bili glavni vodili pri ustvarjanju te aplikacije«, nam zaupajo ustvarjalci.

Zato je uporaba aplikacije intuitivna in primerna za vse, ki uporabljajo socialna omrežja, od najmlajših do starejših. Aplikacija Mindtag namreč združuje kombinacijo fotografij, besed in emotikonov ter jih združi v eno sliko. Ob objavi na socialnem omrežju se iz podanega teksta samodejno generirajo hastagi (#), ki povežejo uporabnike z enakimi mislimi. Sama aplikacija je brezplačna, plačljive pa so dodatne barve in emotikoni v PRO različici. Ta zabavna mobilna aplikacija je sedaj na voljo tudi na App Storu.

Inženirski tim gradijo trije mušketirji …

Ekipo sestavljajo ljudje različnih področij, zato se tudi odlično dopolnjujejo in prepletajo znanja iz področja računalništva, marketinga in promocije ter ostalih poslovnih veščin. Za podjetjem stojijo Peter Peer, Jernej Bule, Rok Kreslin, Špela Repanšek, Rok Kobal, Špela Verbič, Žiga Novak in Vika Krajšek.

Facebook kupil Whatsapp za 16 milijard dolarjev >>

Trije mušketirji, ki gradijo inženirski tim pa so Rok, Jernej in Peter, ki sodelujejo že leta. Druži jih naklonjenost aplikativnim IT rešitvam, ki zahtevajo informacije, pridobljene iz slikovnega materiala, recimo fotografije in videa. Temu se reče ‘računalniški vid’ in tako so nastali produkti, kot so recimo Cartoob, FingerID@Cloud, MindReader in Mindtag. Lahko omenimo, da je Cartoob zelo uspešna mobilna aplikacija, ki nas spremeni v izbranega risanega junaka, s pomočjo katerega lahko posnamemo zabaven video posnetek, ki ga širimo po družbenih omrežjih.

Ciljno skupino predstavljajo uporabniki družabnih omrežij

Ciljno skupino v primeru aplikacije Mindtag predstavljajo uporabniki družabnih omrežji, ki s svojimi prijatelji oz. sledilci radi delijo pripetljaje vsakdana. Uporabnik v treh korakih objavi sliko, ki vsebuje tudi “Mindtag” –  misel ob sliki (dogodku, ki mu je uporabnik priča). 

In kakšen je vpliv vsesplošne krize na delo v njihovem poslu?

»Startupi imamo svojo specifiko delovanja in financiranja, zato gospodarska kriza na delo nima posebnega vpliva, razen morda tega, da je težje priti do potencialnih investicij,« razloži Špela Repanšek, odgovorna za marketing v podjetju. Vizija za Mindtag pa je fokusirana in preprosta: »Doseči večje število uporabnikov in nadaljnji razvoj aplikacije,« še izvemo.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje