Moč družbenih omrežij izkoristite v svoj prid

Zgolj dobra predstavitvena spletna stran danes ni več dovolj, da bi podjetje lahko postalo uspešno. Storiti morate še korak naprej in (potencialne) stranke obvestiti o vaši ponudbi in o tem, katere so vaše prednosti pred konkurenco. To lahko storite tudi s pomočjo družbenih omrežij.
Moč družbenih omrežij izkoristite v svoj prid

Moč družbenih omrežij izkoristite v svoj prid

Ne glede na to, ali ste tudi sami veliki ljubitelji družbenih omrežij ali ne, ti ostajajo pomemben del življenja mnogih ljudi po vsem svetu. V kolikor se boste odločili izkoristiti njihovo moč, boste lahko s svojim podjetjem poželi precej uspeha, saj lahko Facebook, Twitter, LinkedIn in druga družbena omrežja služijo kot odlično marketinško orodje.

Poglejmo si, kako lahko ravnate na omenjenih spletnih straneh na način, da bi v svoje podjetje pridobili kar največ (potencialnih) strank.

1. Bodite aktivni.

Ena največjih napak, ki se ponavljajo na družbenih omrežjih, je ta, da podjetniki, ki upravljajo s spletnim profilom podjetja, z ignoriranjem komentarjev in sporočil onemogočajo dvosmerno komunikacijo med potrošniki in podjetjem.

Ljudje dandanes velik pomen pripisujejo čim hitrejši odzivnosti na spletu, kar pomeni tudi na družbenih omrežjih, zato morate poskrbeti za čim več interakcije in čim hitrejše odgovore na vsa zastavljena vprašanja.

2. Pokažite svojo osebno plat.

Ljudje radi vidijo, kdo je ekipa, ki se skriva za podjetjem. S pomočjo družbenih omrežij jim lahko razkrijete, kdo ste, s tem pa v njihovih očeh vzbudite zanimanje za vaše podjetje in tudi zaupanje v vas kot predstavnike podjetja, kar bo posledično izboljšalo tudi ugled vašega podjetja.

3. Izberite pravi trenutek.

Številne raziskave so pokazale, da obstajajo določene ure, ko določena omrežja obišče največje število posameznikov: Twitter naj bi bil najbolj priljubljen okoli 12. in 18. ure, Facebook pa okoli 12. ure, še posebej pa ob sobotah.

4. Fokusirajte se zgolj na eno družbeno omrežje.

Če bi želeli biti prisotni na vseh družbenih omrežjih v enaki meri, bi za to porabili veliko časa, ki pa ga najverjetneje kot mladi podjetnik nimate na pretek. Zato izberite le tisto družbeno omrežje, ki vam in vašim potencialnim strankam pomeni največ, nato pa se fokusirajte zgolj nanj. Ne pozabite – kvaliteta je pomembnejša od kvantitete!

Tudi mi smo zelo aktivni na družbenih omrežjih. Nas spremljate na Facebooku? 

5. Z jeznimi strankami se pogovarjajte spoštljivo.

Zagotovo bo pojavila oseba, ki z vašimi produkti oziroma storitvami ne bo zadovoljna, svojo jezo pa bo poskušala zmanjšati tako, da vas bo javno grajala na vašem spletnem profilu. V tem primeru je bistvenega pomena, da odreagirate mirno in spoštljivo ter s tem pokažete javnosti, da znate sprejeti odgovornost za svoje napake. Pogosto namreč niso napake tiste, ki odbijajo nove kupce, temveč je pomembnejši odnos, ki ga pokažete do svojih strank.

Vir: QuickSprout.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje