Na Amazon prek pametnih napravic

Avtor Maruša Žibert — 08.01.2016
Komentiraj!
Zagotovo poznate spletno trgovino Amazon, zagotovo ste nanjo tudi že zašli. Pred leti smo nanjo zahajali prek svojih osebnih računalnikov, tehnološki napredek pa nas je spodbudil, da zakladnico produktov iz celega sveta obiskujemo predvsem prek pametnih napravic.
Na Amazon prek pametnih napravic

Vse več spletnih nakupov se opravi prek mobilnih naprav, tudi prek Amazon.com (Vir slike: YouTube).

Amazonu je ideja o spletnih nakupih iz udobnih foteljev očitno uspela. Zadnjo praznično sezono je namreč večina prometa prišla s strani mobilnih kupcev.

Skoraj 70 odstotkov nakupov, ki so se izvršili prek spletne strani Amazon.com, se je opravilo prek mobilnih naprav, je sporočilo podjetje. Gre za porast v primerjavi z letom prej, ko je bilo število nakupov nekaj manj kot 60 odstotkov, prav tako z letom 2013, ko je nekaj več kot polovica nakupov bila opravljenih prek pametnih telefonov in tablic. Podvojilo se je tudi število strank, ki je nakupe opravljalo prek Amazonove mobilne aplikacije.

Lahko bi rekli, da je Amazon slutil povečanje prodaje nasploh. Spletni velikan se namreč vsako leto na praznično sezono pripravi z okrepitvami: za določen čas najame večje število delavcev, ki pomagajo pri pripravah na praznične nakupe. Lani je najel več kot 100 tisoč delavcev, kar je za četrtino več kot leto prej. Konec tega leta pa mu bo v času praznične sezone najverjetneje v veliko pomoč dvajset letal Boeing 767. Podjetje je trenutno še v fazi pogajanj za najem. S tem bi se lahko izognil zamudam pri dostavah (prazničnih) pošiljk.

Podatki o tem, da se vse več ljudi odloča za spletne nakupe prek svojih mobilnih napravic, niso presenetljivi. Tudi druga večja podjetja so preobrat začela zaznavati že pred leti, zato poskušajo spletni nakup narediti čim bolj enostaven in pregleden. Spletni velikan Google je oktobra lani razkril, da je več kot polovica od 100 milijardtih mesečnih iskanj opravljenih prav prek mobilnih naprav.

Walmart je decembra lani objavil enake podatke kot letos Amazon: več kot 70 odstotkov prometa na njihovo stran prihaja iz mobilnih naprav, skoraj polovica vseh naročil med zahvalnim dnevom in 1. decembrom.

Amazon številk nakupov v prazničnem času še ni razkril, so pa zato znane številke prodaje v času spletnega ponedeljka, dneva, ki je namenjen posebnim popustom in ugodnostim (prvi ponedeljek po dnevu zahvalnosti). Spletni gigant je vnovič podrl rekord, v primerjavi s predhodnim letom se je prodaja povišala še za več kot 40 odstotkov. »Leto 2015 je bilo pomembno leto za prodajalce na Amazonu,« je povedal Peter Faricy iz Amazona. Samo na spletni ponedeljek so spletni kupci naročili kar 23 milijonov izdelkov.

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!