Najbolj zaželena znanja in spretnosti v letu 2015

LinkedIn je pred kratkim objavil seznam najbolj zaželenih znanj in spretnosti, na podlagi katerih so ljudje v letu 2015 dobili službo. Podjetje je te podatke pridobilo na podlagi analiz zaposlitvenih aktivnosti na svoji spletni strani v letu 2015.
Najbolj zaželena znanja in spretnosti v letu 2015

Najbolj zaželena znanja in spretnosti v letu 2015 (Vir slike: Pixabay.com)

Računalništvo v oblaku in porazdeljeno programiranje (angl. distributed computing)

Leto 2015 je bilo leto računalništva v oblaku, tako da dejstvo, da so najbolj zaželena znanja prav s tega področja, ni pretirano presenetljivo. Trend bo v letu 2016 verjetno še naraščal. Če torej želite v dobiti službo s tega področja, se začnite učiti programiranja na platformah Hadoop, HBase in Hive.

Statistična analiza in podatkovno rudarjenje

Verjetno je v letu 2015 vsakdo prebral vsaj en članek o masovnem zbiranju podatkov. Količina podatkov se zaradi ogromnega števila objav, tvitov, fotografij in posnetkov iz dneva v dan povečuje. Posledično se podjetja ukvarjajo z večjim številom podatkov kot kdajkoli prej. Da bi podjetja svojim strankam lahko ponudila prilagojeno ponudbo izdelkov, morajo analizirati pridobljene podatke. Zato zaposlujejo posameznike, ki razumejo statistiko in obvladajo orodja, kot so SPSS, SAS, KNIME, R Programming itd.

Vodenje trženjskih akcij/Trženje na spletnih straneh in iskalnikih

Pred dobo interneta je bila največje oglasno orodje televizija. V današnjem času pa je trženje najbolj osredotočeno na svetovni splet, kjer je doseg oglasov mogoče hitro izmeriti. Podjetja lahko svojim strankam sledijo s pomočjo piškotkov ali različnih algoritmov, na podlagi katerih jim prikazujejo le oglase, ki bi jih lahko zanimali. Seveda mora te oglase nekdo izdelati in se ukvarjati z njihovo donosnostjo. Vodja trženjskih akcij in tržniki za področje trženja na spletnih straneh in iskalnikih se ukvarjajo z oblikovanjem, postavitvijo in upravljanjem spletnih oglasov. Če si želite opravljati katerega od opisanih poklicev, se morate naučiti uporabljati orodja za spletno trženje, kot so Google Adwords, Google Analytics in različni programi za trženje po elektronski pošti.

Razvijanje programske opreme za integracijo

Znanje razvijanja programske opreme bo v letu 2016 še vedno izjemno zaželeno. Podjetja uporabljajo veliko različnih programov; zagotavljanje njihove združljivosti je zato zelo zahtevno. Podjetja morajo včasih razviti lastne programe za združitev in nemoteno usklajeno delovanje dveh ali več sistemov, za kar potrebujejo razvijalce programske opreme za integracijo.

Razvijanje mobilnih aplikacij

Za vse, kar si lahko zamislite, obstaja mobilna aplikacija. Kljub temu pa podjetja ustvarjajo in razvijajo vedno več različnih aplikacij. Že ustvarjene aplikacije je treba vzdrževati, popravljati in nadgrajevati v skladu z razvojem tehnologije. Če se torej še vedno želite naučiti, kako se ustvarja in razvija mobilne aplikacije, zgrabite priložnost!

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Kako se zavarovati pred finančno nedisciplino dolžnikov?

Kako se zavarovati pred finančno nedisciplino dolžnikov?

Veliko plačil v trgovinskih poslih med gospodarskimi subjekti se opravi pozneje, kot je dogovorjeno v pogodbi ali določeno v splošnih trgovinskih pogojih. Preberite več >>

Maribor – evropska prestolnica socialne ekonomije

Maribor – evropska prestolnica socialne ekonomije

Lani je Slovenija prevzela predsedovanje skupini držav EU na področju socialne ekonomije in Mariboru podelila naziv evropske prestolnice socialne ekonomije. Preberite več >>

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Osnovni kapital je pri določenih vrstah pravnih subjektov obvezen. To naj bi upnikom omogočalo večjo gotovost, da bodo njihove terjatve zares poplačane. Preberite več >>

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

Evropska Unija je trenutno sredi največje reforme sistema pravil, ki urejajo DDV v zadnje četrt stoletja. Predlagane spremembe naj bi sistem izboljšale in modernizirale predvsem na področju čezmejnega prometa blaga, ki se izvede med poslovnimi subjekti in potrošniki (B2C). Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje