Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih

Avtor Matej Mušič — 24.06.2015
Komentiraj!
Danes so skoraj vsi kupci na družbenih omrežjih, zato je za posel bolj kot kadarkoli pomembno, da so tam prisotna tudi podjetja. Žal je njihov pristop velikokrat napačen. Poglejte si, katere pogoste napake delajo pri predstavljanju blagovne znamke.
Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih

Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih (Vir: Picjumbo.com)

1. Osredotočijo se na nove všečke, namesto na obstoječe stranke

Namesto da bi podjetja poskušala graditi mrežo obstoječih kupcev, pogosto želijo pridobiti le čim več sledilcev. Namesto na nove všečke, se osredotočite na obstoječe stranke.

Raziskave kažejo, da novi sledilci na družbenem omrežju sicer res lahko postanejo novi kupci, a če obstoječi kupci postanejo sledilci, se njihova verjetnost za ponovni nakup podvoji.

2. Želijo biti na vseh socialnih omrežjih hkrati

Veliko blagovnih znamk si želi biti na vseh socialnih omrežjih, ki obstajajo, ne glede na to, ali jih njihovi kupci uporabljajo ali ne. Prepogosto se lotijo prisotnosti na večih omrežjih z mislijo, da morajo doseči čisto vsakega posameznika. Boljša strategija je ta, da svojo prisotnost zgradijo na enem omrežju, kjer se nahaja veliko njihovih strank. Poglejte, kje so vaše stranke, in se osredotočite na to omrežje.

3. Ne razumejo svojih kupcev

Podjetja na socialnih omrežjih ne vejo, kdo je njihov idealen kupec. Preučite svoje kupce, ugotovite, kateri so najpomembnejši in jih poiščite na družbenem omrežju. To bo zahtevalo veliko zbiranja podatkov ter analiziranja, a le tako boste lahko gradili vez med blagovno znamko in pravimi kupci.

4. Družbeno omrežje obravnavajo kot televizijsko postajo

Podjetja pozabljajo, da je namen družbenih omrežij povezovanje s kupci in razpravljanje. Zato namesto da bi spodbujala sodelovanje v razpravah, pošiljajo enosmerna sporočila, ki jih sledilci komaj opazijo.

Razpravljajte s svojimi sledilci. Nenapisano pravilo pravi, da mora podjetje 80 odstotkov časa na omrežju nameniti tematikam, ki niso povezane z blagovno znamko.

5. Ne razmišljajo kot kupci

Naj vaši sledilci vejo, da so pomembni. Ponudite jim dostop do ekskluzivnih novic, posebne popuste ali druge ugodnosti. 40 odstotkov sledilcev blagovnih znamk na družbenem omrežju, je sledilcev zato, da bi pridobili popuste. Redno jih nagrajujte za njihovo zvestobo.

Vir: thenextweb.com

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!