Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih

Danes so skoraj vsi kupci na družbenih omrežjih, zato je za posel bolj kot kadarkoli pomembno, da so tam prisotna tudi podjetja. Žal je njihov pristop velikokrat napačen. Poglejte si, katere pogoste napake delajo pri predstavljanju blagovne znamke.
Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih

Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih (Vir: Picjumbo.com)

1. Osredotočijo se na nove všečke, namesto na obstoječe stranke

Namesto da bi podjetja poskušala graditi mrežo obstoječih kupcev, pogosto želijo pridobiti le čim več sledilcev. Namesto na nove všečke, se osredotočite na obstoječe stranke.

Raziskave kažejo, da novi sledilci na družbenem omrežju sicer res lahko postanejo novi kupci, a če obstoječi kupci postanejo sledilci, se njihova verjetnost za ponovni nakup podvoji.

2. Želijo biti na vseh socialnih omrežjih hkrati

Veliko blagovnih znamk si želi biti na vseh socialnih omrežjih, ki obstajajo, ne glede na to, ali jih njihovi kupci uporabljajo ali ne. Prepogosto se lotijo prisotnosti na večih omrežjih z mislijo, da morajo doseči čisto vsakega posameznika. Boljša strategija je ta, da svojo prisotnost zgradijo na enem omrežju, kjer se nahaja veliko njihovih strank. Poglejte, kje so vaše stranke, in se osredotočite na to omrežje.

3. Ne razumejo svojih kupcev

Podjetja na socialnih omrežjih ne vejo, kdo je njihov idealen kupec. Preučite svoje kupce, ugotovite, kateri so najpomembnejši in jih poiščite na družbenem omrežju. To bo zahtevalo veliko zbiranja podatkov ter analiziranja, a le tako boste lahko gradili vez med blagovno znamko in pravimi kupci.

4. Družbeno omrežje obravnavajo kot televizijsko postajo

Podjetja pozabljajo, da je namen družbenih omrežij povezovanje s kupci in razpravljanje. Zato namesto da bi spodbujala sodelovanje v razpravah, pošiljajo enosmerna sporočila, ki jih sledilci komaj opazijo.

Razpravljajte s svojimi sledilci. Nenapisano pravilo pravi, da mora podjetje 80 odstotkov časa na omrežju nameniti tematikam, ki niso povezane z blagovno znamko.

5. Ne razmišljajo kot kupci

Naj vaši sledilci vejo, da so pomembni. Ponudite jim dostop do ekskluzivnih novic, posebne popuste ali druge ugodnosti. 40 odstotkov sledilcev blagovnih znamk na družbenem omrežju, je sledilcev zato, da bi pridobili popuste. Redno jih nagrajujte za njihovo zvestobo.

Vir: thenextweb.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , ,