Najstnikov Apple Watch ne zanima

Avtor Maruša Žibert — 09.10.2014
Komentiraj!
Apple Watch, ki je bil v začetku septembra predstavljen skupaj z iPhone 6 in iPhone 6 Plus, očitno ne bo osvojil najstniških src. Zanimanje med ameriškimi najstniki je zanemarljivo, kaže raziskava Piper Jaffray.
Najstnikov Apple Watch ne zanima

Apple Watch bo na voljo prihodnje leto (Vir slike: YouTube).

Po predstavitvah novih napravic podjetja Apple smo vajeni dolgih vrst in neverjetnega zanimanja potrošnikov. Tudi najstnikov, ki z njimi želijo slediti novim trendom, pa čeprav morda še ne potrebujejo novega pametnega telefona. Ob letošnji predstavitvi novih modelov iPhona pa je Apple predstavil še svojo prvo pametno uro Apple Watch, s katero so želeli osvojiti tudi najstniška srca.

Applu se izteka čas

Apple najstnike obravnava kot primerne in bodoče kupce Apple Watch, saj mnogi izmed njih že imajo iPhone, kar pa je predpogoj za delovanje ure. Slednja bo na voljo prihodnje leto, poroča Tech Radar, do takrat pa Apple upa, da se bodo stvari spremenile v njihov prid.

Novi iPhone 6 je že na voljo >>

Pričakovanega učinka namreč ni. Raziskava Piper Jaffray je spremljala vedenje najstnikov še pred predstavitvijo ure in po njej. Od 7.200 ameriških najstnikov je spomladi 17 odstotkov pritrdilo odgovoru, da bi jih nakup iWatch za 350 dolarjev zanimal. Jeseni, po predstavitvi, pa le še 16. Pametne ure očitno še niso prepričale najstnike, saj se je odstotek tistih, ki že imajo pametno uro, v pol leta povečal le za en odstotek, na sedem.

Kaj bi najstniki kupili?

Jim pa zato večje zanimanje vzbujajo Applove tablice in pametni telefoni. Kar 73 odstotkov ameriških najstnikov namreč meni, da bo njihov naslednji telefon iPhone, 63 odstotkov pa že ima tablico z vtisnjenim logotipom jabolke. Podjetje si zato lahko obeta velik naval na njihove tablice - skoraj dve tretjini vprašanih (60 odstotkov) je prepričanih, da bodo v naslednjih šestih mesecih kupili iPad Air ali iPad Mini.

Za primerjavo z drugimi proizvajalci: skoraj dva od desetih bosta v naslednjih šestih mesecih kupila telefon z OS Android, en odstotek BlackBerryja, pet odstotkov druge proizvajalce pametnih telefonov, medtem ko si bo en odstotek vprašanih kupilo telefon, ki ne bo pametni. Del trga tablic pa bo Applu očitno odgriznila Microsoftova Surface. Skoraj 20 odstotkov ameriških najstnikov si je želi.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!