Napoteni delavci v tujino – plače, dohodnina, izpolnjevanje obrazcev

Ob napotitvi delavca v tujino se porajajo številna vprašanja, saj je pravna podlaga, ki ureja področje napotenih delavcev v tujino, specifična. Veljavna zakonodaja denimo ne prinaša odgovora na vprašanje, kaj naj bo ločnica med službenim potovanjem v tujino in napotitvijo na delo v tujino.
Napovednik podjetniških dogodkov

Napovednik podjetniških dogodkov (Vir slike: Freeimages.com)

 Ob napotitvi delavca v tujino se porajajo številna vprašanja, saj je pravna podlaga, ki ureja področje napotenih delavcev v tujino, specifična.

Veljavna zakonodaja denimo ne prinaša odgovora na vprašanje, kaj naj bo ločnica med službenim potovanjem v tujino in napotitvijo na delo v tujino, zato se ločnica praviloma ugotavlja glede na okoliščine posameznega primera, teh pa je kar precej.

Poznamo denimo slovenske rezidente, ki so zaposleni v slovenskem podjetju in so napoteni na delo v tujino in slovenske rezidente, zaposlene pri tujem delodajalcu in napotene na delo v Slovenijo.

Po drugi strani se srečujemo z nerezidenti, ki so zaposleni v slovenskem podjetju in so napoteni na delo v tujino in tujimi rezidenti, ki so zaposleni v tujem podjetju in so napoteni na delo v Slovenijo.

KAZALO VSEBINE >>

Možnosti napotitve delavca je torej veliko, zato smo za vse, ki ste kakor koli vpleteni v obračun plače napotenih delavcev pripravili priročnik Poslovanje s tujino. V njem odgovarjamo na konkretna vprašanja, kot so:

  • Katero delovno pravo upoštevati?

  • Kako pravilno obračunati plačo in kako je z dohodnino?

  • Kakšna je pravilna obdavčitev plače napotenega delavca?

  • Katere olajšave lahko izkoristite?

  • Ali slovenski rezidenti za delo v tujini potrebujejo delovno dovoljenje?

  • Ali oddati M-12 obrazec in na obrazcu REK označiti polje A024 in A025?

  • Kakšna so evropska pravila glede obveznih socialnih zavarovanj?

  • Kakšna so pravila slovenske zakonodaje in kakšna so pravila mednarodnih konvencij?

Gre le za nabor nekaterih vprašanj naročnikov priročnika Poslovanje s tujino, na katera smo odgovorili v skladu s predpisano veljavno zakonodajo.  

 Priročnik ne zagotavlja le odgovorov glede obračunavanja plač napotenih delavcev, ampak vsebuje celovite informacije, ki olajšajo poslovanje na mednarodnem trgu.

Namenjen je tako upoštevanju računovodskega vidika poslovnih dogodkov, kot drugih kulturnih, poslovnih navad ter različnih standardov pravne varnosti in zakonodaje ter obdavčitve poslovanja v tujini. Prinaša vam konkretne rešitve vaših dilem iz prakse, izračune, navodila za izpolnjevanje obrazce…

NAROČILNICA >>

12-mesečna naročnina na on-line priročnik Poslovanje s tujino, akcijska cena ob naročilu do 7.8.2014

Redna cena: 150 EUR (z DDV 183 EUR)
Cena za vas 25% popust: 112,5 EUR (z DDV 137,25 EUR)

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje