Nasveti Googla za pisanje življenjepisov

Laszlo Bock, ki zadnjih osem let dela kot direktor kadrovske službe v Googlu, je prebral že nešteto življenjepisov. Slabih in dobrih. Zato je strnil nekaj predlogov, kako napisati čim boljši življenjepis, ki bo pripomogel k novi zaposlitvi.
Nasveti Googla za pisanje življenjepisov

Kaj svetuje Googlov direktor kadrovske službe?

Kot je Bock zapisal na LinkedInu, vas lahko spodnje napake resno stanejo bodočega delovnega mesta.

Ena najpogostejših napak so slovnične napake. Sliši se sicer povsem samoumevno, a Bock poudarja, da se nepravilno zapisane besede in manjkajoča ločila nenehno pojavljajo v življenjepisih. Pravi, da so slovnične napake lahko resnično usodne. Zato svetuje, da življenjepis previdno in počasi preberemo, nato pa ga v branje damo še komu drugemu.

Pomembna je tudi dolžina. Če je vaš življenjepis daljši od dveh strani, potem nekaj ni v redu, pravi. Najboljše pravilo glede dolžine je, da na enem listu zajamemo deset let našega dela. Torej, če ste do sedaj delali pet let, bi Bock odsvetoval, da življenjepis oddate na dveh straneh.

Želite si, da bo vaš življenjepis resnično izstopal iz množice, zato dodajate posebne pisave in umetniški pridih. To Bock odsvetuje, dodaja pa, katera so osnovna pravila pri pisanju življenjepisov: pisava naj bo vsaj v velikosti 10, uporabite medvrstične razmike, vaše ime in kontaktne podatke pa dodajte na vsako stran. Uporabite črno barvo.

Življenjepis priporoča v PDF obliki, sicer pa preverite, da je vaš Word kompatibilen z vsemi možnimi različicami ostalih programskih rešitev.

Vsem, ki se odpravljate na razgovor za službo, svetuje, da poslovne skrivnosti prejšnjih oziroma trenutnih služb ne razkrivate na razgovorih (ali pozneje). S tem boste potencialnemu delodajalcu dali občutek, da boste razkrili tudi njegove skrivnosti. Tega pa si nihče ne želi.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje