Nekdanji Buzzmade sprejema prednaročila

»Ne imenujemo se več Buzzmade, ampak Zoic Bar,« me opomni Domen Krč, idejni oče startupa. V preteklih mesecih je ekipa Zoic Bara naredila pomembne korake, fokusirala se je na proizvodnjo visokoprotenskih tablic iz insektov in odprla podjetje v Veliki Britaniji.
Nekdanji Buzzmade sprejema prednaročila

Ekipa Zoic Bar je v Londonu odprla podjetje (Vir celotnega slikovnega materiala: Zoic Bar).

»Ime smo spremenili, ker gre ime Zoic hitreje v ušesa. Ugotovili smo tudi, da obstaja spletna stran Buzzfeed, ki ima duhovito vsebino, mi  pa gradimo resen brand,« pojasnjuje. Zoic izhaja iz zgodovinske besede, gre za besedo doba, ki jo kot končnico slišimo v fazah geološkega razvoja Zemlje.

Odločali so se med tremi državami

»Fokusirali smo se na proizvodnjo visokoprotenskih tablic iz insektov, predstavili spletno stran in odprli podjetje v Veliki Britaniji, kjer je trg odprt, večji, večja je tudi kupna moč. Raziskovali smo tri države, poleg Velike Britanije še Nizozemsko in Belgijo. Izkazalo se je, da je glede na naše področje delovanja Velika Britanija najbolj primerna,« razloži sogovornik.

Začasne selitve v London ne izključujejo

Postopek odpiranja podjetja je bil v Londonu malo daljši od pričakovanega (oziroma slovenskega), a to le zato, poudarja Krč, ker smo v svoji domovini bolj seznanjeni s postopki. »Potrebuješ dogovor za sestanke na občini in na banki, moraš imeti odprt bančni račun in računovodjo, celotno urejanje papirjev pa je potrebno izvesti na licu mestu. Pri nas je ta postopek trajal kakšen mesec, da smo našli primerne sogovornike in podpisali papirje.« V primeru, da se bo izkazalo, da bi bilo boljše, da so tudi fizično prisotni na britanskem trgu, ne izključujejo možnosti za vsaj začasno selitev.

Končno mnenje še letos?

V Veliki Britaniji, kjer bodo potekali vsi procesi, od proizvodnje, embalažiranja pa vse do prodaje (mokarji v babičini kleti pa bodo ostali za potrebe raziskovanja), lahko že prodajajo svoje izdelke, pošiljajo jih lahko v vse članice Evropske unije. »Če bi imeli podjetje odprto v Sloveniji, bi padli pod slovensko zakonodajo, tako prodaja ne bi bila mogoča,« pojasnjuje. EFSA (European food safety authority)  je okvirno mnenje že poslala, ekipa, ki se je povečala še za enega člana pa pričakuje, da bo do končnega mnenja prišlo še letos.

Konkurence že veliko, a vsi v podobnih fazah razvoja

Konkurence je, kot je predvidel Krč že poleti, čedalje več. Zasledili so ekipo iz Velike britanije, Francije, tudi Nemčija se že prebuja. »Vsi smo v podobnih fazah razvoja, zato market leaderja na tem področju še ni. Bo pa zato borba vsaj na začetku toliko bolj pomembna.« Da bi si svojo status čim bolj utrdili bodo delali na čim boljši izkušnji stranke, okusu, embalaži, dizajnu in drugih marktinških pristopih.

Začeli s prednaročili, po dokazu zanimanja trga še iskanje investitorja

Krč vse, ki bi jih njihov produkt zanimal, vabi, da si ogledajo njihovo spletno stran, kjer tudi zbirajo prednaročila. Ena, petdeset gramska stane skupaj s poštnino tri funte, naročniki jih bodo po besedah Krča predvidoma prejeli konec leta 2015. »S prednaročili nam kupci pomagajo, da lažje in predvsem hitreje realiziramo svojo idejo. Če ne zberemo dovolj prednaročil, posledično sredstev za proizvodnjo, bomo deficit pokrili sami. Tablice bodo v roku nekaj mesecev dostopne,« v načrtu pa je tudi iskanje investitorja, doma ali v tujini, a šele potem, ko dokažejo rast in zanimanje na trgu. »Nismo visokotehnološko podjetje, smo pa v novi branži, ki ima potencial za rast, zato menimo, da bomo lahko vzbudili zanimanje pri investitorjih. « je prepričan.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Slovenija se v svetovnem merilu uvršča na 6. mesto glede na število iger pobega na površinsko enoto. Slovenci tako z odprtimi rokami sprejemamo tovrstni koncept igre. Pripravili smo intervju z vodilnim ponudnikom v »escape room« industriji. Preberite več >>

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik je pred leti pustila redno službo in se podala na samostojno pot. Prevzela je ekološko kmetijo, ki je bila prej namenjena le vzreji živali, in na njej vzpostavila turizem. Po 5 letih je odprla še svojo slaščičarno. Tako se je podala novim izzivom naproti in si dokazala, da zmore marsikaj. Preberite več >>

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo povprašali nekatere slovenske podjetnike, kaj bi moral po njihovem mnenju vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo. Katere lastnosti odlikujejo uspešnega podjetnika in kakšna mora biti poslovna ideja, da ima potencial za uspeh? Preberite več >>

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Za to, da je kulinarični projekt Odprta kuhna, ki ga danes pozna že skoraj vsak, prerasel v zgodbo o uspehu, sta zaslužena Alma in Lior Kochavy. Že pred sedmimi leti, ko se je vse skupaj šele dobro začelo, sta imela jasno vizijo: ustvariti največji kulinarični dogodek v državi. Preberite več >>

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Hopalai je startup, ki je marca letos na trg lansiral aplikacijo Kobi. Ta je namenjena otrokom, ki se srečujejo z disleksijo in drugimi bralnimi težavami. Aplikacijo uporablja že skoraj petina vseh slovenskih osnovnih šol. V kratkem nameravajo produkt predstaviti tudi špansko govorečemu trgu. Preberite več >>

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Dostikrat je marketing tisto področje, ki podjetnikom povzroča največ preglavic. Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, nas je zanimalo, katerih marketinških metod se poslužujejo nekateri slovenski podjetniki, ki v svoji panogi uspešno delujejo. Preberite več >>

Oznake: ,