Nekdanji Buzzmade sprejema prednaročila

»Ne imenujemo se več Buzzmade, ampak Zoic Bar,« me opomni Domen Krč, idejni oče startupa. V preteklih mesecih je ekipa Zoic Bara naredila pomembne korake, fokusirala se je na proizvodnjo visokoprotenskih tablic iz insektov in odprla podjetje v Veliki Britaniji.
Nekdanji Buzzmade sprejema prednaročila

Ekipa Zoic Bar je v Londonu odprla podjetje (Vir celotnega slikovnega materiala: Zoic Bar).

»Ime smo spremenili, ker gre ime Zoic hitreje v ušesa. Ugotovili smo tudi, da obstaja spletna stran Buzzfeed, ki ima duhovito vsebino, mi  pa gradimo resen brand,« pojasnjuje. Zoic izhaja iz zgodovinske besede, gre za besedo doba, ki jo kot končnico slišimo v fazah geološkega razvoja Zemlje.

Odločali so se med tremi državami

»Fokusirali smo se na proizvodnjo visokoprotenskih tablic iz insektov, predstavili spletno stran in odprli podjetje v Veliki Britaniji, kjer je trg odprt, večji, večja je tudi kupna moč. Raziskovali smo tri države, poleg Velike Britanije še Nizozemsko in Belgijo. Izkazalo se je, da je glede na naše področje delovanja Velika Britanija najbolj primerna,« razloži sogovornik.

Začasne selitve v London ne izključujejo

Postopek odpiranja podjetja je bil v Londonu malo daljši od pričakovanega (oziroma slovenskega), a to le zato, poudarja Krč, ker smo v svoji domovini bolj seznanjeni s postopki. »Potrebuješ dogovor za sestanke na občini in na banki, moraš imeti odprt bančni račun in računovodjo, celotno urejanje papirjev pa je potrebno izvesti na licu mestu. Pri nas je ta postopek trajal kakšen mesec, da smo našli primerne sogovornike in podpisali papirje.« V primeru, da se bo izkazalo, da bi bilo boljše, da so tudi fizično prisotni na britanskem trgu, ne izključujejo možnosti za vsaj začasno selitev.

Končno mnenje še letos?

V Veliki Britaniji, kjer bodo potekali vsi procesi, od proizvodnje, embalažiranja pa vse do prodaje (mokarji v babičini kleti pa bodo ostali za potrebe raziskovanja), lahko že prodajajo svoje izdelke, pošiljajo jih lahko v vse članice Evropske unije. »Če bi imeli podjetje odprto v Sloveniji, bi padli pod slovensko zakonodajo, tako prodaja ne bi bila mogoča,« pojasnjuje. EFSA (European food safety authority)  je okvirno mnenje že poslala, ekipa, ki se je povečala še za enega člana pa pričakuje, da bo do končnega mnenja prišlo še letos.

Konkurence že veliko, a vsi v podobnih fazah razvoja

Konkurence je, kot je predvidel Krč že poleti, čedalje več. Zasledili so ekipo iz Velike britanije, Francije, tudi Nemčija se že prebuja. »Vsi smo v podobnih fazah razvoja, zato market leaderja na tem področju še ni. Bo pa zato borba vsaj na začetku toliko bolj pomembna.« Da bi si svojo status čim bolj utrdili bodo delali na čim boljši izkušnji stranke, okusu, embalaži, dizajnu in drugih marktinških pristopih.

Začeli s prednaročili, po dokazu zanimanja trga še iskanje investitorja

Krč vse, ki bi jih njihov produkt zanimal, vabi, da si ogledajo njihovo spletno stran, kjer tudi zbirajo prednaročila. Ena, petdeset gramska stane skupaj s poštnino tri funte, naročniki jih bodo po besedah Krča predvidoma prejeli konec leta 2015. »S prednaročili nam kupci pomagajo, da lažje in predvsem hitreje realiziramo svojo idejo. Če ne zberemo dovolj prednaročil, posledično sredstev za proizvodnjo, bomo deficit pokrili sami. Tablice bodo v roku nekaj mesecev dostopne,« v načrtu pa je tudi iskanje investitorja, doma ali v tujini, a šele potem, ko dokažejo rast in zanimanje na trgu. »Nismo visokotehnološko podjetje, smo pa v novi branži, ki ima potencial za rast, zato menimo, da bomo lahko vzbudili zanimanje pri investitorjih. « je prepričan.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje