Nekdanji Buzzmade sprejema prednaročila

»Ne imenujemo se več Buzzmade, ampak Zoic Bar,« me opomni Domen Krč, idejni oče startupa. V preteklih mesecih je ekipa Zoic Bara naredila pomembne korake, fokusirala se je na proizvodnjo visokoprotenskih tablic iz insektov in odprla podjetje v Veliki Britaniji.
Nekdanji Buzzmade sprejema prednaročila

Ekipa Zoic Bar je v Londonu odprla podjetje (Vir celotnega slikovnega materiala: Zoic Bar).

»Ime smo spremenili, ker gre ime Zoic hitreje v ušesa. Ugotovili smo tudi, da obstaja spletna stran Buzzfeed, ki ima duhovito vsebino, mi  pa gradimo resen brand,« pojasnjuje. Zoic izhaja iz zgodovinske besede, gre za besedo doba, ki jo kot končnico slišimo v fazah geološkega razvoja Zemlje.

Odločali so se med tremi državami

»Fokusirali smo se na proizvodnjo visokoprotenskih tablic iz insektov, predstavili spletno stran in odprli podjetje v Veliki Britaniji, kjer je trg odprt, večji, večja je tudi kupna moč. Raziskovali smo tri države, poleg Velike Britanije še Nizozemsko in Belgijo. Izkazalo se je, da je glede na naše področje delovanja Velika Britanija najbolj primerna,« razloži sogovornik.

Začasne selitve v London ne izključujejo

Postopek odpiranja podjetja je bil v Londonu malo daljši od pričakovanega (oziroma slovenskega), a to le zato, poudarja Krč, ker smo v svoji domovini bolj seznanjeni s postopki. »Potrebuješ dogovor za sestanke na občini in na banki, moraš imeti odprt bančni račun in računovodjo, celotno urejanje papirjev pa je potrebno izvesti na licu mestu. Pri nas je ta postopek trajal kakšen mesec, da smo našli primerne sogovornike in podpisali papirje.« V primeru, da se bo izkazalo, da bi bilo boljše, da so tudi fizično prisotni na britanskem trgu, ne izključujejo možnosti za vsaj začasno selitev.

Končno mnenje še letos?

V Veliki Britaniji, kjer bodo potekali vsi procesi, od proizvodnje, embalažiranja pa vse do prodaje (mokarji v babičini kleti pa bodo ostali za potrebe raziskovanja), lahko že prodajajo svoje izdelke, pošiljajo jih lahko v vse članice Evropske unije. »Če bi imeli podjetje odprto v Sloveniji, bi padli pod slovensko zakonodajo, tako prodaja ne bi bila mogoča,« pojasnjuje. EFSA (European food safety authority)  je okvirno mnenje že poslala, ekipa, ki se je povečala še za enega člana pa pričakuje, da bo do končnega mnenja prišlo še letos.

Konkurence že veliko, a vsi v podobnih fazah razvoja

Konkurence je, kot je predvidel Krč že poleti, čedalje več. Zasledili so ekipo iz Velike britanije, Francije, tudi Nemčija se že prebuja. »Vsi smo v podobnih fazah razvoja, zato market leaderja na tem področju še ni. Bo pa zato borba vsaj na začetku toliko bolj pomembna.« Da bi si svojo status čim bolj utrdili bodo delali na čim boljši izkušnji stranke, okusu, embalaži, dizajnu in drugih marktinških pristopih.

Začeli s prednaročili, po dokazu zanimanja trga še iskanje investitorja

Krč vse, ki bi jih njihov produkt zanimal, vabi, da si ogledajo njihovo spletno stran, kjer tudi zbirajo prednaročila. Ena, petdeset gramska stane skupaj s poštnino tri funte, naročniki jih bodo po besedah Krča predvidoma prejeli konec leta 2015. »S prednaročili nam kupci pomagajo, da lažje in predvsem hitreje realiziramo svojo idejo. Če ne zberemo dovolj prednaročil, posledično sredstev za proizvodnjo, bomo deficit pokrili sami. Tablice bodo v roku nekaj mesecev dostopne,« v načrtu pa je tudi iskanje investitorja, doma ali v tujini, a šele potem, ko dokažejo rast in zanimanje na trgu. »Nismo visokotehnološko podjetje, smo pa v novi branži, ki ima potencial za rast, zato menimo, da bomo lahko vzbudili zanimanje pri investitorjih. « je prepričan.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Z veganskim čokoladnim moussom v Pariz!

Z veganskim čokoladnim moussom v Pariz!

Štirje študentje Univerze v Ljubljani so ustanovili podjetje Z žlico na pot in serijo izdelkov Mousse-have. S svojim veganskim čokoladnim moussom so pred kratkim zmagali na tekmovanju Ecotrophelia Slovenija 2018. Preberite več >>

Projekt, ki omogoča sveže in lokalne izdelke po nižji ceni

Projekt, ki omogoča sveže in lokalne izdelke po nižji ceni

Projekt Nakupujmo skupaj v organizaciji Društva Eko tim deluje kot vmesni člen med slovenskimi pridelovalci hrane in kupci, ki si želijo na svoji mizi sveže in lokalno pridelane izdelke. S skupnim nakupom živil člani projekta pri prodajalcih za nakup v večini primerov plačajo manj. Preberite več >>

“V ZDA stokrat lažje do kredita kot v Sloveniji”

“V ZDA stokrat lažje do kredita kot v Sloveniji”

Čarobna dolina reke Soče ponuja podjetnikom obilo priložnosti, a tudi takšnih in drugačnih omejitev. Tudi mladi slovensko - ameriški zakonski par Meinel se ob vodenju hostla in pivovarne Thirsty River sooča s pozitivnimi in negativnimi učinki poslovanja v turističnem biseru. Preberite več >>

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Bitnik – od bitcoin bankomatov do lokalne menjave kriptovalut

Bitnik – od bitcoin bankomatov do lokalne menjave kriptovalut

Podjetje Bitnik že od leta 2014 deluje na področju kriptovalut in tehnologije veriženja blokov. Njihova osnovna dejavnost je povezana z menjavo in nakupovanjem kriptovalut, obenem pa želijo širši javnosti čim bolje predstaviti svet kriptovalut in povezanih tehnologij. Preberite več >>

Postavljanje smernic z “out of the box” razmišljanjem

Postavljanje smernic z “out of the box” razmišljanjem

Po uspešni pevski in bančniški karieri se je Hajdi Korošec Jazbinšek odločila, da se preizkusi še v svetu podjetništva. Z odprtjem otroške trgovine Hajdi.si je nadaljevala svojo uspešno kariero. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje