Netflix dviguje cene

Prihodnji mesec bo Netflix približno 17 milijonom uporabnikov začel zaračunavati več. Večina uporabnikov standardnega paketa, ki bo doživelo povišanje, s povišanjem cen ni bilo seznanjenih, so kritični ameriški mediji.
Netflix dviguje cene

Ameriški mediji opozarjajo, da večina od 17 milijonov naročnikov sploh ne ve, da bodo s prihodnjim mesecem za standardni paket plačevali več (Vir slike: Netflix).

Pred meseci se je podjetje, ki bo prihodnje leto praznovalo 10. rojstni dan, odločilo za ponoven dvig cen (prvo povišanje je bilo maja leta 2014). Na srečo slovenskih uporabnikov, ki lahko do storitev dostopajo od začetka letošnjega leta, se bo cena tokrat dvignila zgolj za ameriške gledalce. Tudi tokrat je namreč na udaru standardni paket, za katerega morajo Američani odšteti 8,99 dolarjev, po novem pa bodo mesečno odšteli en dolar več.

Standardni paket velja za najbolj priljubljenega, omogoča pa ogled vsebin na dveh ločenih zaslonih hkrati. Po mnenju analitikov ima standardni paket okoli 17 milijonov Američanov oziroma 37 odstotkov vseh naročnikov na Netflix storitev. A večina teh naročnikov, sploh ne ve, da bo do spremembe prišlo, opozarjajo ameriški mediji.

Mnogi so zato prepričani, da bo prihajalo do prekinitev naročniškega razmerja. Po raziskavah podjetja JPMorgan naj bi bilo takih 15 odstotkov (oziroma nekaj več kot 2,5 milijona naročnikov). Ceni za začetni in premium paket ostajata enaki.

Kaj je vzrok za povišanje cene paketa, Netflix ni sporočil. Morda razlog tiči v valu kritik, ki se je sprožil nanje po nedavni širitvi (ko smo Netflix v uporabo dobili tudi Slovenci) – novi uporabniki so podjetje kritizirali, da morajo v primerjavi z ameriškim uporabnikom plačevati več za manj vsebin (avstralski naj bi dostopali celo do zgolj desetine vsebin, do katere dostopajo ameriški uporabniki). Pozneje je podpredsednik Netflixa za dostavo vsebin, David Fullagar, sporočil, da bodo preprečili uporabo kakršnih koli posredniških strežnikov za dostop do svojih storitev in poskušali v čim krajšem času vsebino v enakem obsegu dostaviti vsem uporabnikom. Več v članku Netflix: konec uporabe posredniških strežnikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje