Nevroznanost se vse bolj uporablja v prodaji in marketingu

Ste že kdaj prišli iz trgovine in s seboj prinesli stvari, ki jih niste nameravali kupiti? Vas je določen oglas nenavadno pritegnil in ste si ga pogledali v celoti? Točno veste, na katero blagovno znamko vas povezuje kamela, kajne?
Nevroznanost se vse bolj uporablja v prodaji in marketingu

Z nevroznanostjo spoznajte podzavestne nagibe vaših ciljnih skupin. (Vir slike: Pixabay.com)

Povezovanje nevroznanosti s prakso je v trženju in prodaji postal že svetovni trend, zato je udeležba na konferenci, kjer bo glavna tematika prav nevromarketing, za vse podjetnike obvezna. 

Z nevroznanostjo spoznajte podzavestne nagibe vaših ciljnih skupin. Na konferenci, ki bo na sporedu 17. marca 2016, boste dobili znanja: 

  • na podlagi praktičnih primerov nevroznanosti,
  • kako z nevroznanostjo oblikovati učinkovita sporočila,
  • o ”nevronskih” povezavah med ljudmi v timih,
  • iz praktičnih tehnik NLP (nevrolingvistično programiranje),
  • o terapevtski hipnozi (primer hipnoze v živo).

Vsak udeleženec konference dobi za darilo tudi knjigo Psihologija prepričevanja.

Celoten urnik predavanj je takšen:

  • 9.00 – 9.10 | Boštjan Zrimšek, Dima center d.o.o.
  • 9.10 – 10.00 | Tomaž Pavlica, Palok d.o.o. – Marketing in Prodaja v času, ko zadovoljujemo želje
  • 10.00 – 10.45 | Sebastjan Jeretič, Neuroagencija d.o.o.
  • 10.45 – 11.00 | Odmor
  • 11.00 – 11.45 | Aleksander Šinigoj, NLP
  • 11.45 – 12.15 | Odmor in prigrizek
  • 12.15 – 13.30 | Luka Zevnik, Blackbox d.o.o., Maja Michieli, Valicon d.o.o. – Od buzzworda k resničnosti: potrošniška nevroznanost v praksi
  • 13.30 – 14.15 | Ksenija Lapornik, Aspekti – Timi v podjetju – kakšna je “nevronska” povezava med njimi?
  • 14.15 – 15.00 | Zoran Vodopija, Hipnoza, osebnost in posel

Konferenca Nevroznanost v prodaji in marketingu bo potekala 17. marca 2016 v veliki predavalnici Pošte Slovenije na Čopovi 11 v Ljubljani.

Več informacij o konferenci >>
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


»Digitalizacija je praktično bistvo našega poslovnega modela«

»Digitalizacija je praktično bistvo našega poslovnega modela«

Podjetje Ceneje, pod okriljem katerega deluje tudi blagovna znamka Shopper's Mind, se je prek kratkim uvrstilo med finaliste za nagrado marketinška odličnost leta 2018, ki so jih podelili na Slovenski marketinški konferenci. Ob tej priložnosti smo se pogovarjali z mag. Darkom Dujičem, direktorjem podjetja Ceneje d.o.o. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje