Nevroznanost se vse bolj uporablja v prodaji in marketingu

Ste že kdaj prišli iz trgovine in s seboj prinesli stvari, ki jih niste nameravali kupiti? Vas je določen oglas nenavadno pritegnil in ste si ga pogledali v celoti? Točno veste, na katero blagovno znamko vas povezuje kamela, kajne?
Nevroznanost se vse bolj uporablja v prodaji in marketingu

Z nevroznanostjo spoznajte podzavestne nagibe vaših ciljnih skupin. (Vir slike: Pixabay.com)

Povezovanje nevroznanosti s prakso je v trženju in prodaji postal že svetovni trend, zato je udeležba na konferenci, kjer bo glavna tematika prav nevromarketing, za vse podjetnike obvezna. 

Z nevroznanostjo spoznajte podzavestne nagibe vaših ciljnih skupin. Na konferenci, ki bo na sporedu 17. marca 2016, boste dobili znanja: 

  • na podlagi praktičnih primerov nevroznanosti,
  • kako z nevroznanostjo oblikovati učinkovita sporočila,
  • o ”nevronskih” povezavah med ljudmi v timih,
  • iz praktičnih tehnik NLP (nevrolingvistično programiranje),
  • o terapevtski hipnozi (primer hipnoze v živo).

Vsak udeleženec konference dobi za darilo tudi knjigo Psihologija prepričevanja.

Celoten urnik predavanj je takšen:

  • 9.00 – 9.10 | Boštjan Zrimšek, Dima center d.o.o.
  • 9.10 – 10.00 | Tomaž Pavlica, Palok d.o.o. – Marketing in Prodaja v času, ko zadovoljujemo želje
  • 10.00 – 10.45 | Sebastjan Jeretič, Neuroagencija d.o.o.
  • 10.45 – 11.00 | Odmor
  • 11.00 – 11.45 | Aleksander Šinigoj, NLP
  • 11.45 – 12.15 | Odmor in prigrizek
  • 12.15 – 13.30 | Luka Zevnik, Blackbox d.o.o., Maja Michieli, Valicon d.o.o. – Od buzzworda k resničnosti: potrošniška nevroznanost v praksi
  • 13.30 – 14.15 | Ksenija Lapornik, Aspekti – Timi v podjetju – kakšna je “nevronska” povezava med njimi?
  • 14.15 – 15.00 | Zoran Vodopija, Hipnoza, osebnost in posel

Konferenca Nevroznanost v prodaji in marketingu bo potekala 17. marca 2016 v veliki predavalnici Pošte Slovenije na Čopovi 11 v Ljubljani.

Več informacij o konferenci >>
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje