Ni dovolj biti le dober, prednost ima izjemna hitrost

Avtor Maruša Žibert — 15.11.2014
Komentiraj!
Kako s podjetjem narediti korak naprej, kateri so dobri ukrepi na poti do boljših rezultatov in kakšen mora biti fokus, nam je pojasnila Sara Brezigar, strokovnjakinja na področju strateškega upravljanja s človeškimi viri. Brezigarjeva bo ena od govornic na dogodku Power Day.
Ni dovolj biti le dober, prednost ima izjemna hitrost

Osredotočite se na stvari, ki prinašajo dodano vrednost izdelku (Vir slike: Power Day).

»Fokusirati se morajo na tiste stvari, ki prinašajo dodano vrednost podjetju in odstraniti, zreducirati, zmanjšati ali s pomočjo tehnologije in outsourcanja vse tiste stvari, ki zahtevajo veliko energije in časa, prinašajo pa slabše rezultate,« kar je pogosto izredno težko, pravi Brezigarjeva, prav zaradi čustvene navezanosti na določeno storitev.

Kako do nove ravni?

Osemdeset odstotkov časa, ki ga porabimo v podjetju, običajno prinese le 20 odstotkov rezultatov, pravi. »In 20 odstotkov časa nam prisluži 80 odstotkov rezultatov,« zato je pomembno, da podjetje ugotovi, katerih 20 odstotkov časa jim prinese 80 odstotkov rezultatov. V ta namen priporoča tehnike in pristope, ki jih uporablja Brian Tracy. Preskok na višjo raven je z njimi enostavnejši, dodaja.

Kaj svetuje prvi certificirani coach Briana Tracyja v Evropi? >>

Pogosteje optimizirajte proces dela

Danes se v poslovnem svetu vse dogaja izjemno hitro. »Konkurenca se odziva zelo hitro, novi izdelki in storitve prihajajo na trg s svetlobno hitrostjo. Zato da si konkurenčen, ni dovolj, da si dober, biti moraš izjemno hiter,« hiter pa si lahko le, če optimiziraš poslovne procese. Podjetja pa danes pogosto pozabljajo, da tudi procesi dela hitreje zastarijo, zato jih je treba optimizirati pogosteje kot pred petimi ali desetimi leti.

Kako do 100-odstotnega izboljšanja poslovnih rezultatov?

Na dogodku Power Day bo skupaj z navzočimi uporabila tehnike, ki jih uporablja »največja svetovna avtoriteta na področju poslovne in osebne uspešnosti, Brian Tracy«. »Če dam zgolj en primer: podjetniki si večkrat predstavljajo, da za izboljšanje svojih poslovnih rezultatov za 100 odstotkov, potrebujejo dvakrat več prodaje. Vendar v resnici lahko do istega rezultata pridejo zgolj z 10-odstotnim povečanjem prodaje, če uporabijo tehniko Partenonov princip

Vas zanima udeležba na seminarju? Več informacij najdete tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!