Obetajoči azijski startupi, ki so v 2015 propadli

Azijski trg je za startupe posebno razburljiv. Zanimive ideje privabljajo milijonske investicije, kar pa za uspeh ni vedno dovolj. Poglejmo si nekaj azijskih startupov, ki so v letošnjem letu zaprli vrata, in kaj se lahko naučimo od njih.
Obetajoči azijski startupi, ki so v 2015 propadli

Obetajoči azijski startupi, ki so v 2015 propadli (Vir slike: Pixabay.com)

eXiche, pralnica avtomobilov po naročilu, Kitajska

Razlog propada: Prenizke cene.

Na Kitajskem je kar nekaj startupov ponujalo pranje avtomobila po naročilu. Ko so kupci potrebovali čisti avtomobil, so poklicali enega izmed ponudnikov, da se je oglasil na domu in opravil svojo storitev. Izmed več ponudnikov je preživel le eden, Guagua Xiche, medtem pa so bili ostali prisiljeni zapreti podjetje. Med njimi je bil tudi najbolj perspektiven eXiche, ki je še marca letos prejel investicijo v višini 20 milijonov dolarjev.

Glavni razlog za propad tega in ostalih startupov je bila verjetno prevelika želja po prevladi med številčno konkurenco, saj so v okviru promocije svojo že tako poceni storitev ponujali po nizkih cenah, ki so bile premajhne za vzdrževanje podjetja.

88 zaposlenih ustvarilo enega najbolj pametnih telefonov na svetu

Dazo, naročanje hrane preko mobilne aplikacije, Indija

Razlog propada: Konkurenca boljša v pridobivanju investitorjev.

Dazo je bil v Indiji eden izmed prvih ponudnikov, ki je preko mobilne aplikacije združeval lokalne restavracije in uporabnike, ki so preko aplikacije naročali hrano. Startup je prejel visoke investicije, med drugimi tudi od Googla in Amazona.

Priložnost v tej panogi so videli tudi drugi startupi, ki so bili uspešnejši pri pridobivanju investitorjev, kljub temu, da se njihova storitev ni razlikovala od Daza. Uspeh drugih startupov je pomenil konec za Dazo.

Valadoo, ponudnik turističnih paketov, Indonezija

Razlog propada: Zanemarjanje poslovnega modela.

Valadoo je bila spletna tržnica, kjer so uporabniki lahko kupili potovalne pakete po Indonezijskih destinacijah. Po petih letih delovanja je podjetje moralo delovanje letošnjega maja ustaviti.

Ustanovitelji pravijo, da je podjetje zašlo v težave, ker so se preveč osredotočali na rast in so zanemarili potrebo po vzpostavitvi trajnostnega poslovnega modela. Druga napaka je bila združitev s še enim podjetjem, ki se je izkazala za veliko bolj zapleteno, kot so sprva načrtovali.

Everything.me, aplikacija za Android, Izrael

Razlog propada: Zanemarjanje poslovnega modela.

Startup Everything.me, ki je zgradil aplikacijo za pametne telefone z operacijskim sistemom Android, je bil v letošnjem letu eden najbolj odmevnih propadov na azijskih celini. Kljub prejetim 35 milijonom dolarjem investicije in 15 milijonom prenosom aplikacije, so lastniki konec letošnjega oktobra zaprli podjetje. Glavni vzrok naj bi bil pomanjkanje primernega poslovnega modela.

Molome, aplikacija za urejanje fotografij, Singapur

Razlog propada: Globalna konkurenca.

Ker so Azijci znani po obsedenosti s fotografiranjem, jim je startup Molome ponudil aplikacijo, ki bi naredila posnete fotografije z dodajanjem figur in besedila še zabavnejše. Leta 2014 naj bi aplikacija imela 40 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov in več kot 15 tisoč prenosov fotografij na dan. Toda te številke niso bile dovolj velike, da bi lahko tekmovale z velikimi tekmeci za izmenjavo fotografij, kot sta Instagram in Snapchat. Podjetje so zaprli sredi novembra.

Vir: techinasia.com

Alibaba odpira nove pisarne na ameriških tleh

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje