Obetajoči azijski startupi, ki so v 2015 propadli

Azijski trg je za startupe posebno razburljiv. Zanimive ideje privabljajo milijonske investicije, kar pa za uspeh ni vedno dovolj. Poglejmo si nekaj azijskih startupov, ki so v letošnjem letu zaprli vrata, in kaj se lahko naučimo od njih.
Obetajoči azijski startupi, ki so v 2015 propadli

Obetajoči azijski startupi, ki so v 2015 propadli (Vir slike: Pixabay.com)

eXiche, pralnica avtomobilov po naročilu, Kitajska

Razlog propada: Prenizke cene.

Na Kitajskem je kar nekaj startupov ponujalo pranje avtomobila po naročilu. Ko so kupci potrebovali čisti avtomobil, so poklicali enega izmed ponudnikov, da se je oglasil na domu in opravil svojo storitev. Izmed več ponudnikov je preživel le eden, Guagua Xiche, medtem pa so bili ostali prisiljeni zapreti podjetje. Med njimi je bil tudi najbolj perspektiven eXiche, ki je še marca letos prejel investicijo v višini 20 milijonov dolarjev.

Glavni razlog za propad tega in ostalih startupov je bila verjetno prevelika želja po prevladi med številčno konkurenco, saj so v okviru promocije svojo že tako poceni storitev ponujali po nizkih cenah, ki so bile premajhne za vzdrževanje podjetja.

88 zaposlenih ustvarilo enega najbolj pametnih telefonov na svetu

Dazo, naročanje hrane preko mobilne aplikacije, Indija

Razlog propada: Konkurenca boljša v pridobivanju investitorjev.

Dazo je bil v Indiji eden izmed prvih ponudnikov, ki je preko mobilne aplikacije združeval lokalne restavracije in uporabnike, ki so preko aplikacije naročali hrano. Startup je prejel visoke investicije, med drugimi tudi od Googla in Amazona.

Priložnost v tej panogi so videli tudi drugi startupi, ki so bili uspešnejši pri pridobivanju investitorjev, kljub temu, da se njihova storitev ni razlikovala od Daza. Uspeh drugih startupov je pomenil konec za Dazo.

Valadoo, ponudnik turističnih paketov, Indonezija

Razlog propada: Zanemarjanje poslovnega modela.

Valadoo je bila spletna tržnica, kjer so uporabniki lahko kupili potovalne pakete po Indonezijskih destinacijah. Po petih letih delovanja je podjetje moralo delovanje letošnjega maja ustaviti.

Ustanovitelji pravijo, da je podjetje zašlo v težave, ker so se preveč osredotočali na rast in so zanemarili potrebo po vzpostavitvi trajnostnega poslovnega modela. Druga napaka je bila združitev s še enim podjetjem, ki se je izkazala za veliko bolj zapleteno, kot so sprva načrtovali.

Everything.me, aplikacija za Android, Izrael

Razlog propada: Zanemarjanje poslovnega modela.

Startup Everything.me, ki je zgradil aplikacijo za pametne telefone z operacijskim sistemom Android, je bil v letošnjem letu eden najbolj odmevnih propadov na azijskih celini. Kljub prejetim 35 milijonom dolarjem investicije in 15 milijonom prenosom aplikacije, so lastniki konec letošnjega oktobra zaprli podjetje. Glavni vzrok naj bi bil pomanjkanje primernega poslovnega modela.

Molome, aplikacija za urejanje fotografij, Singapur

Razlog propada: Globalna konkurenca.

Ker so Azijci znani po obsedenosti s fotografiranjem, jim je startup Molome ponudil aplikacijo, ki bi naredila posnete fotografije z dodajanjem figur in besedila še zabavnejše. Leta 2014 naj bi aplikacija imela 40 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov in več kot 15 tisoč prenosov fotografij na dan. Toda te številke niso bile dovolj velike, da bi lahko tekmovale z velikimi tekmeci za izmenjavo fotografij, kot sta Instagram in Snapchat. Podjetje so zaprli sredi novembra.

Vir: techinasia.com

Alibaba odpira nove pisarne na ameriških tleh

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Predlogi za uspešno načrtovanje podjetniške poti

Predlogi za uspešno načrtovanje podjetniške poti

Kljub temu, da je zanimanja za podjetništvo čedalje večje, pa v praksi večina podjetij propade v prvih dveh letih obstoja. Kakšni so razlogi za to in kaj lahko naredite, da bi se temu izognili? Preberite več >>

Škatla dobrot prispeva k zadovoljstvu zaposlenih

Škatla dobrot prispeva k zadovoljstvu zaposlenih

Na spletnem portalu BoostBox si lahko sestavite zdravo in kakovostno malico iz vrhunskih sestavin. Izbirate lahko med izbranimi oreščki in suhim sadjem, ki so odličen vir energije za naporne podjetniške dni. Preberite več >>

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje