Obetajoči azijski startupi, ki so v 2015 propadli

Azijski trg je za startupe posebno razburljiv. Zanimive ideje privabljajo milijonske investicije, kar pa za uspeh ni vedno dovolj. Poglejmo si nekaj azijskih startupov, ki so v letošnjem letu zaprli vrata, in kaj se lahko naučimo od njih.
Obetajoči azijski startupi, ki so v 2015 propadli

Obetajoči azijski startupi, ki so v 2015 propadli (Vir slike: Pixabay.com)

eXiche, pralnica avtomobilov po naročilu, Kitajska

Razlog propada: Prenizke cene.

Na Kitajskem je kar nekaj startupov ponujalo pranje avtomobila po naročilu. Ko so kupci potrebovali čisti avtomobil, so poklicali enega izmed ponudnikov, da se je oglasil na domu in opravil svojo storitev. Izmed več ponudnikov je preživel le eden, Guagua Xiche, medtem pa so bili ostali prisiljeni zapreti podjetje. Med njimi je bil tudi najbolj perspektiven eXiche, ki je še marca letos prejel investicijo v višini 20 milijonov dolarjev.

Glavni razlog za propad tega in ostalih startupov je bila verjetno prevelika želja po prevladi med številčno konkurenco, saj so v okviru promocije svojo že tako poceni storitev ponujali po nizkih cenah, ki so bile premajhne za vzdrževanje podjetja.

88 zaposlenih ustvarilo enega najbolj pametnih telefonov na svetu

Dazo, naročanje hrane preko mobilne aplikacije, Indija

Razlog propada: Konkurenca boljša v pridobivanju investitorjev.

Dazo je bil v Indiji eden izmed prvih ponudnikov, ki je preko mobilne aplikacije združeval lokalne restavracije in uporabnike, ki so preko aplikacije naročali hrano. Startup je prejel visoke investicije, med drugimi tudi od Googla in Amazona.

Priložnost v tej panogi so videli tudi drugi startupi, ki so bili uspešnejši pri pridobivanju investitorjev, kljub temu, da se njihova storitev ni razlikovala od Daza. Uspeh drugih startupov je pomenil konec za Dazo.

Valadoo, ponudnik turističnih paketov, Indonezija

Razlog propada: Zanemarjanje poslovnega modela.

Valadoo je bila spletna tržnica, kjer so uporabniki lahko kupili potovalne pakete po Indonezijskih destinacijah. Po petih letih delovanja je podjetje moralo delovanje letošnjega maja ustaviti.

Ustanovitelji pravijo, da je podjetje zašlo v težave, ker so se preveč osredotočali na rast in so zanemarili potrebo po vzpostavitvi trajnostnega poslovnega modela. Druga napaka je bila združitev s še enim podjetjem, ki se je izkazala za veliko bolj zapleteno, kot so sprva načrtovali.

Everything.me, aplikacija za Android, Izrael

Razlog propada: Zanemarjanje poslovnega modela.

Startup Everything.me, ki je zgradil aplikacijo za pametne telefone z operacijskim sistemom Android, je bil v letošnjem letu eden najbolj odmevnih propadov na azijskih celini. Kljub prejetim 35 milijonom dolarjem investicije in 15 milijonom prenosom aplikacije, so lastniki konec letošnjega oktobra zaprli podjetje. Glavni vzrok naj bi bil pomanjkanje primernega poslovnega modela.

Molome, aplikacija za urejanje fotografij, Singapur

Razlog propada: Globalna konkurenca.

Ker so Azijci znani po obsedenosti s fotografiranjem, jim je startup Molome ponudil aplikacijo, ki bi naredila posnete fotografije z dodajanjem figur in besedila še zabavnejše. Leta 2014 naj bi aplikacija imela 40 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov in več kot 15 tisoč prenosov fotografij na dan. Toda te številke niso bile dovolj velike, da bi lahko tekmovale z velikimi tekmeci za izmenjavo fotografij, kot sta Instagram in Snapchat. Podjetje so zaprli sredi novembra.

Vir: techinasia.com

Alibaba odpira nove pisarne na ameriških tleh

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana! Preberite več >>

S SportyFi do financiranja športne kariere

S SportyFi do financiranja športne kariere

Zagonsko podjetje SportyFi želi s platformo, ki temelji na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Kmalu se začne njihova kampanja ICO. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Kdo so najmlajši med najbogatejšimi

Kdo so najmlajši med najbogatejšimi

V časniku Finance oziroma reviji Manager so objavili seznam najbogatejših Slovencev. Posebej pa so izpostavili tudi najmlajše člane lestvice – dva sta se uvrstila v prvo deseterico. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje