Obiskovalca svoje spletne strani prepričajte v nakup

Podjetniku, ki se ukvarja s spletno prodajo, je glavni cilj povečati konverzijo na svoji spletni strani, torej da bi obiskovalce na spletni strani spremenil v kupce. Poglejmo si nekaj nasvetov, kako obiskovalce prepričati v nakup.
Obiskovalca svoje spletne strani prepričajte v nakup

Obiskovalca svoje spletne strani prepričajte v nakup (Vir slike: YouTube)

Kaj je cilj podjetnika, ki se ukvarja s spletno prodajo? Čim več obiskovalcev? Glavni cilj je obiskovalce prepričati v nakup, torej višati konverzijo. Preverite nekaj načinov, kako temu cilju čim bolje slediti.

Ustvarite personalizirana sporočila

Z uporabo različnih brezplačnih spletnih orodij lahko ustvarite personalizirana sporočila, ki bodo nagovarjala vaše potencialne stranke z imenom in priimkom. Gre za odličen in preprost način, kako izboljšati konverzijo na spletni strani.

Določite ciljno publiko

Pri tem se odlično obnese mobilni marketing, saj lahko v tem primeru izkoristite tudi možnost GPS lokacije, ki jo shranjujejo že skorajda vsi novejši mobilniki. S pomočjo lokacije boste namreč lahko natančno določili vašo ciljno publiko in izbrali uporabnike iz točno določenih mest po Sloveniji ali drugod po svetu.

Omogočite enostavno prijavo

Potencialnim kupcem ne otežujte postopka za prijavo na vašo spletno stran, temveč jim raje omogočite, da se prijavijo kar s pomočjo Facebook, Twitter ali Google profila, torej zgolj z enim klikom.

Ponudite cenejšo možnost, če je to potrebno

Ne glede na to, kako kvalitetna je vaša storitev ali produkt, se bo velikokrat zgodilo, da si bo stranka tekom postopka nakupa premislila. To lahko stori iz različnih razlogov, ki pogosto niso povezani z vašim podjetjem, a vseeno obstaja upanje za vas: v kolikor stranki ponudite podoben, a cenejši produkt, bo zelo verjetno zagrabila vabo. Ne bojte se vprašati!

Ohranite enostavnost

Nne pretiravajte z različnimi dizajni in številnimi okraski na spletni strani. Čimprej morate preiti k bistvu, saj ljudje ne bodo zapravljali časa po nepotrebnem, temveč se bodo raje obrnili na konkurenco.

Ljudi povprašajte za mnenje

Najpreprostejši način, da bi ugotovili, zakaj vaši obiskovalci na spletni strani ne opravijo nakupa, je ta, da jih o tem preprosto povprašate. Izdelajte preprosto anketo in nato analizirajte rezultate. Ugotovitve vas lahko presenetijo.

Vir: QuickSprout.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje