Obiskovalca svoje spletne strani prepričajte v nakup

Avtor Maja Borštnik — 12.08.2014
Komentiraj!
Podjetniku, ki se ukvarja s spletno prodajo, je glavni cilj povečati konverzijo na svoji spletni strani, torej da bi obiskovalce na spletni strani spremenil v kupce. Poglejmo si nekaj nasvetov, kako obiskovalce prepričati v nakup.
Obiskovalca svoje spletne strani prepričajte v nakup

Obiskovalca svoje spletne strani prepričajte v nakup (Vir slike: YouTube)

Kaj je cilj podjetnika, ki se ukvarja s spletno prodajo? Čim več obiskovalcev? Glavni cilj je obiskovalce prepričati v nakup, torej višati konverzijo. Preverite nekaj načinov, kako temu cilju čim bolje slediti.

Ustvarite personalizirana sporočila

Z uporabo različnih brezplačnih spletnih orodij lahko ustvarite personalizirana sporočila, ki bodo nagovarjala vaše potencialne stranke z imenom in priimkom. Gre za odličen in preprost način, kako izboljšati konverzijo na spletni strani.

Določite ciljno publiko

Pri tem se odlično obnese mobilni marketing, saj lahko v tem primeru izkoristite tudi možnost GPS lokacije, ki jo shranjujejo že skorajda vsi novejši mobilniki. S pomočjo lokacije boste namreč lahko natančno določili vašo ciljno publiko in izbrali uporabnike iz točno določenih mest po Sloveniji ali drugod po svetu.

Omogočite enostavno prijavo

Potencialnim kupcem ne otežujte postopka za prijavo na vašo spletno stran, temveč jim raje omogočite, da se prijavijo kar s pomočjo Facebook, Twitter ali Google profila, torej zgolj z enim klikom.

Prenesite si brezplačen priročnik Kako napisati prodajno učinkovit opis izdelka >>

Ponudite cenejšo možnost, če je to potrebno

Ne glede na to, kako kvalitetna je vaša storitev ali produkt, se bo velikokrat zgodilo, da si bo stranka tekom postopka nakupa premislila. To lahko stori iz različnih razlogov, ki pogosto niso povezani z vašim podjetjem, a vseeno obstaja upanje za vas: v kolikor stranki ponudite podoben, a cenejši produkt, bo zelo verjetno zagrabila vabo. Ne bojte se vprašati!

Ohranite enostavnost

Nne pretiravajte z različnimi dizajni in številnimi okraski na spletni strani. Čimprej morate preiti k bistvu, saj ljudje ne bodo zapravljali časa po nepotrebnem, temveč se bodo raje obrnili na konkurenco. 

Ljudi povprašajte za mnenje

Najpreprostejši način, da bi ugotovili, zakaj vaši obiskovalci na spletni strani ne opravijo nakupa, je ta, da jih o tem preprosto povprašate. Izdelajte preprosto anketo in nato analizirajte rezultate. Ugotovitve vas lahko presenetijo.

Vir: QuickSprout.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!