BLOG MARKETING DELAVNICA

Obiskovalca svoje spletne strani prepričajte v nakup

Podjetniku, ki se ukvarja s spletno prodajo, je glavni cilj povečati konverzijo na svoji spletni strani, torej da bi obiskovalce na spletni strani spremenil v kupce. Poglejmo si nekaj nasvetov, kako obiskovalce prepričati v nakup.
Obiskovalca svoje spletne strani prepričajte v nakup

Obiskovalca svoje spletne strani prepričajte v nakup (Vir slike: YouTube)

Kaj je cilj podjetnika, ki se ukvarja s spletno prodajo? Čim več obiskovalcev? Glavni cilj je obiskovalce prepričati v nakup, torej višati konverzijo. Preverite nekaj načinov, kako temu cilju čim bolje slediti.

Ustvarite personalizirana sporočila

Z uporabo različnih brezplačnih spletnih orodij lahko ustvarite personalizirana sporočila, ki bodo nagovarjala vaše potencialne stranke z imenom in priimkom. Gre za odličen in preprost način, kako izboljšati konverzijo na spletni strani.

Določite ciljno publiko

Pri tem se odlično obnese mobilni marketing, saj lahko v tem primeru izkoristite tudi možnost GPS lokacije, ki jo shranjujejo že skorajda vsi novejši mobilniki. S pomočjo lokacije boste namreč lahko natančno določili vašo ciljno publiko in izbrali uporabnike iz točno določenih mest po Sloveniji ali drugod po svetu.

Omogočite enostavno prijavo

Potencialnim kupcem ne otežujte postopka za prijavo na vašo spletno stran, temveč jim raje omogočite, da se prijavijo kar s pomočjo Facebook, Twitter ali Google profila, torej zgolj z enim klikom.

Ponudite cenejšo možnost, če je to potrebno

Ne glede na to, kako kvalitetna je vaša storitev ali produkt, se bo velikokrat zgodilo, da si bo stranka tekom postopka nakupa premislila. To lahko stori iz različnih razlogov, ki pogosto niso povezani z vašim podjetjem, a vseeno obstaja upanje za vas: v kolikor stranki ponudite podoben, a cenejši produkt, bo zelo verjetno zagrabila vabo. Ne bojte se vprašati!

Ohranite enostavnost

Nne pretiravajte z različnimi dizajni in številnimi okraski na spletni strani. Čimprej morate preiti k bistvu, saj ljudje ne bodo zapravljali časa po nepotrebnem, temveč se bodo raje obrnili na konkurenco.

Ljudi povprašajte za mnenje

Najpreprostejši način, da bi ugotovili, zakaj vaši obiskovalci na spletni strani ne opravijo nakupa, je ta, da jih o tem preprosto povprašate. Izdelajte preprosto anketo in nato analizirajte rezultate. Ugotovitve vas lahko presenetijo.

Vir: QuickSprout.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje