Odgovor strokovnjaka: eOpominjanje o neplačilu davščin

V tokratni rubriki Odgovor strokovnjaka bomo predstavili novost na davčnem področju. Od 1. septembra dalje bo namreč opominjanje o davčnih dolgovih potekalo samo še preko portala eDavki. V nadaljevanju preberite, kako se je mogoče izogniti stalnemu preverjanju obstoja morebitnih opominov.
Odgovor strokovnjaka: eOpominjanje o neplačilu davščin

eOpominjanje. (Vir slike: freeimages.com)

Vprašanje:

Kje lahko preverim svojo dolgove do Finančne uprave Republike Slovenije in kako se lahko izognem stalnemu preverjanju obstoja morebitnih opominov?

Odgovor:

Pravne osebe, samostojni podjetniki posamezniki in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost bodo od 1. septembra naprej obvestila o svojih davčnih dolgovih prejemali samo še preko portala eDavki

Zavezanec se lahko izogne stalnemu preverjanju obstoja morebitnih opominov tako, da preko portala eDavki sporoči svoj elektronski naslov. Slednje opravi preko portala eDavki z obrazcem prijava/odjava/sprememba podatkov (eVročanje-POS). Ker se prehodno obdobje pošiljanja opominov po klasični poti in preko portala eDavki izteče konec avgusta, je priporočljivo, da zavezanec svoj elektronski naslov za obveščanje sporoči čim prej.

Opomini bodo pri pravni osebi odloženi v profil pravne osebe, pri fizični osebi, ki opravlja dejavnost pa v profil fizične osebe, ki opravlja dejavnost.

Ostale fizične osebe, ki ne opravljajo dejavnosti, bodo opomin prejele prek portala eDavki v profil fizične osebe, le če so se prijavile v storitev eVročanja.

Splošen opis elektronskega vročanja preko portala eDavki:

Po vstopu zavezanca v sistem eVročanja bo Finančna uprava RS poslala naslovniku v portal eDavki in na zavezančev elektronski naslov informativno elektronsko poročilo, da je v portalu eDavki dokument, ki mu ga je potrebno vročiti. Če je predpisana osebna vročitev, informativno sporočilo vsebuje tudi podatek, da mora zavezanec prevzeti dokument v roku 15 dni od odložitve dokumenta, sicer se bo po poteku tega roka vročitev štela za opravljeno (fikcija vročitve).

Pri navadni elektronski vročitvi (npr. opomin) bo naslovnik dokument prevzel iz portala eDavki (Prejeti dokumenti) tako, da bo z uporabo kvalificiranega digitalnega potrdila za varen elektronski podpis dokazal svojo istovetnost.

Če pa je predpisana osebna vročitev, bo naslovnik prevzel dokument s podpisom elektronske vročilnice. Vročitev bo veljala za opravljeno z dnem, ko bo naslovnik prevzel dokument iz portala eDavki (Prejeti dokumenti). Če dokumenta ne bo prevzel v 15 dneh od dneva, ko je prejel informativno sporočilo, bo vročitev veljala za opravljeno z dnem preteka tega roka.

Vir: FURS

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje