Odlična kava ob izbranih slaščicah vabi …

Odlična kava z izbrano slaščico je neminljiva dobrota, ki pravzaprav ne pozna starostne meje, pa tudi ne spola. Vsak, ki ceni kavne dobrote in slastna domača peciva, je tisti, ki ga v svoje osrčje vabi Kavarna Piškotek. Tu je ob prijetnem druženju spodbujen dolgo pozabljeni duh preteklosti.
Odlična kava ob izbranih slaščicah vabi …

Odlična kava ob izbranih slaščicah vabi … (Vir slike: JS oblikovanje)

Potencialne stranke Kavarne Piškotek, ki jo je pred kratkim ustanovila Katarina Jenko, so tako vsi tisti, ki se pojmujejo za gurmane in želijo preizkusiti nekaj novega, prav tako pa tudi tisti, ki cenijo enostavnost kombinacije kavice in piškotkov v dobri družbi. Kavarna bo privabljala tako mlade kot mlade po srcu, ne glede na spol in starost.

Ko se manifestirajo dolgo tleče ideje …

Že pred odprtjem svoje kavarne v maju 2014 je mlada podjetnica imela 7-letne izkušnje pri vodenju kavarne, kar pa je potekalo v duhu solastništva. »Samo vodenje mi ni zadoščalo, saj sem čutila, da se še nisem povsem izrazila in želela sem ponuditi nekaj več. Med enoletnim porodniškim dopustom sem dognala, kaj naj bi to bilo – že od malih nog sem imela namreč skrito željo delati v slaščičarstvu,« izvemo.

Njen zgled je bila babica, ki je bila slaščičarka in tako je Katarina prišla na idejo o piškotkih, ki bi bili hkrati drugačni in bi imeli pridih domačnosti. Zavedala se je, da je trg tovrstnih izdelkov nasičen in da bi bil samostojen prodor zgolj s piškotki zato lahko zelo dolgotrajen. Skupaj z možem sta tako prišla do idealne rešitve – odprtja kavarne, kjer se lahko te odlične piškotke ponudi ob skodelici vroče kave.  

                                  Vir fotografije: JS oblikovanje

Zajetni vložki za zagon kavarne

Da bi razvila svojo idejo in jo spravila v delovanje, je bil potreben zajeten vložek pri prenovi prostorov, pa tudi rezerva za zagon v prvih mesecih po odprtju same kavarne. »Potrebno se je bilo soočiti s tveganjem oz. izzivom sprotnega pokrivanja stroškov, ki lahko podjetje stanejo obstoja, predvsem v prvih mesecih po zagonu. Lasten kapital mi je pomagal uresničiti prvi del zagona podjetja, za drugega sem si po ustanovitvi samostojnega podjetja odprla vrata tudi pri banki, ki mi je s pomočjo mikrokredita omogočila zagon in začetno rezervo. Predvidevam, da bo trajalo eno leto, dokler se vložena sredstva ne bodo povrnila in bom lahko odplačala tekoče obveznosti, pa tudi postavila temelj za nadaljnji razvoj,« nam svojo zgodbo zaupa Jenkova.

Kavarna Piškotek v svojem bistvu tako predstavlja družinsko podjetje, ki se je razvilo iz Katarinine osnovne ideje, z močno podporo moža in dveh še zelo majhnih otrok. »Trenutno sem v kavarni zaposlena sama, imam pa tudi nekaj študentov za strežbo. Brez podpore družine, staršev in kroga najbližjih prijateljev, ki so mi priskočili na pomoč, gotovo ne bi uspela, tako da je uspeh ne samo moj, temveč tudi njihov,« s ponosom v očeh pove lastnica Piškotka.

Vpliv vsesplošne krize se čuti na vseh nivojih

Kot pravi podjetnica, je vpliv vsesplošne krize močan in se čuti na vseh nivojih: »Predvsem zato, ker poznam principe vodenja v tako imenovanih bolj optimističnih časih. Vendar je moj posel večletne in ne zgolj kratkoročne narave, zato verjamem, da se bo moj trajnostni pristop izplačal. V enem letu si bom ustvarila pravilno sliko za prihodnost, ostajam pa optimistična. Glede na obdobje od otvoritve v maju 2014 se že čutijo pozitivne smernice in premiki se dogajajo v pravi smeri. Kavarna je v tem smislu le del zgodbe, saj želim, da pri tem prevlada koncept piškotkov. Tako se trenutno dogovarjam z dvema podjetjema, s katerima bodo tudi prihodnje aktivnosti in poslovanje bistveno lažji,« še izvemo.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje