Omrežje, ki bo leta 2016 še bolj vroče

Po številnih pregledih leta, ki smo jih pripravili na Mladem podjetniku, poglejmo še družbena omrežja. Čeprav je Facebook po številu uporabnikov daleč pred ostalimi, že nekaj časa izgublja na priljubljenosti. Katera so omrežja, ki bodo zaznamovala 2016?
Omrežje, ki bo leta 2016 še bolj vroče

Snapchat se intenzivno pripravlja na javno ponudbo delnic (Vir slike: Snapchat).

Za začetek pokukajmo v številke. Vsem omrežjem (z nekaj izjemami) je skupno to, da jih uporabljajo mladi, predvsem ženske. Na primer, Pinterest je izredno priljubljen ravno med ženskami, medtem ko se zdi, da moški (še) niso prepoznali njegove uporabne vrednosti.

Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?

Med ameriškimi najstniki se vse bolj govori o Instagramu, ta je postal njihovo glavno omrežje. Tretjina najstnikov ga je namreč označila za najbolj pomembno omrežje, medtem ko je Facebook tako označilo zgolj 14 odstotkov najstnikov.

Število uporabnikov Pinteresta: 176 milijonov registriranih uporabnikov in 100 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Instagrama: 400 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Facebooka: 1,55 milijarde uporabnikov

Snapchat, Vine in Tumblr so letos našteli največ najmlajših uporabnikov. Skoraj polovica uporabnikov Snapchata (45 odstotkov) je starih od 18 do 24 let, na Vineu in Tumblrju je te starostne skupine nekoliko manj, slaba tretjina (28 odstotkov).

Število uporabnikov Snapchata: 100 milijonov aktivnih dnevnih uporabnikov
Število uporabnikov Vinea: 200 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Tumblrja: 230 milijonov aktivnih uporabnikov

LinkedIn in Twitter sta glede na spolno strukturo rezervirana za moške in nekoliko starejšo publiko. Starejše uporabnike imata tudi Facebook in Pinterest. Prvi ima po podatkih comScora manj kot dve petini uporabnikov, starih med 18 in 34 let. Da se Facebook najstnikov več ne pritegne, smo že pisali. Več si lahko preberete tukaj.

LinkedIn pa ima še eno posebnost: privablja višje izobražene in tiste z večjimi dohodki. Kot ugotavlja Pew ima 44 odstotkov ameriških uporabnikov letne dohodke, višje od 75 tisoč dolarjev.

Število uporabnikov LinkedIna: 396 milijonov registriranih uporabnikov
Število uporabnikov Twitterja: 307 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov

Analitiki ocenjujejo, da bi lahko Snapchat v prihajajočem letu postregel s številnimi presenečenji. Njegov letošnji izkupiček od oglasov znaša 100 milijonov dolarjev (lani zgolj tri milijone, saj je možnost oglaševanja ponudil šele v zadnjih mesecih prejšnjega leta), kar je dobra popotnica za novo leto. Za primerjavo, Twitter, ki ima trikrat več uporabnikov, je letos z oglasi zaslužil slabih 570 milijonov dolarjev.

V podjetju, ki je ocenjeno na 15 milijard dolarjev, naj bi se pospešeno pripravljali na javno ponudbo delnic in začetek kotacije na borzi. Noah Mallin, ki deluje na področju digitalnega marketinga in družabnih omrežij, meni, da je Snapchat omrežje, na katerega moramo biti v prihodnje pozorni. Letos je po njegovem mnenju uspel dati oglaševalcem tisto, česar si želijo, hkrati pa v svoj mošnjiček prinesti kup denarja. Ponudil jim je možnost ciljanja glede na starost, spol, lokacijo, napravo in vsebino. Analitiki menijo, da bi prihodki Snapchata lahko postavili nove rekordne vrednosti že v prvem četrtletju prihodnjega leta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje