Omrežje, ki bo leta 2016 še bolj vroče

Avtor — 04.01.2016
Po številnih pregledih leta, ki smo jih pripravili na Mladem podjetniku, poglejmo še družbena omrežja. Čeprav je Facebook po številu uporabnikov daleč pred ostalimi, že nekaj časa izgublja na priljubljenosti. Katera so omrežja, ki bodo zaznamovala 2016?
Omrežje, ki bo leta 2016 še bolj vroče

Snapchat se intenzivno pripravlja na javno ponudbo delnic (Vir slike: Snapchat).

Za začetek pokukajmo v številke. Vsem omrežjem (z nekaj izjemami) je skupno to, da jih uporabljajo mladi, predvsem ženske. Na primer, Pinterest je izredno priljubljen ravno med ženskami, medtem ko se zdi, da moški (še) niso prepoznali njegove uporabne vrednosti.

Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?

Med ameriškimi najstniki se vse bolj govori o Instagramu, ta je postal njihovo glavno omrežje. Tretjina najstnikov ga je namreč označila za najbolj pomembno omrežje, medtem ko je Facebook tako označilo zgolj 14 odstotkov najstnikov.

Število uporabnikov Pinteresta: 176 milijonov registriranih uporabnikov in 100 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Instagrama: 400 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Facebooka: 1,55 milijarde uporabnikov

Snapchat, Vine in Tumblr so letos našteli največ najmlajših uporabnikov. Skoraj polovica uporabnikov Snapchata (45 odstotkov) je starih od 18 do 24 let, na Vineu in Tumblrju je te starostne skupine nekoliko manj, slaba tretjina (28 odstotkov).

Število uporabnikov Snapchata: 100 milijonov aktivnih dnevnih uporabnikov
Število uporabnikov Vinea: 200 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Tumblrja: 230 milijonov aktivnih uporabnikov

LinkedIn in Twitter sta glede na spolno strukturo rezervirana za moške in nekoliko starejšo publiko. Starejše uporabnike imata tudi Facebook in Pinterest. Prvi ima po podatkih comScora manj kot dve petini uporabnikov, starih med 18 in 34 let. Da se Facebook najstnikov več ne pritegne, smo že pisali. Več si lahko preberete tukaj.

LinkedIn pa ima še eno posebnost: privablja višje izobražene in tiste z večjimi dohodki. Kot ugotavlja Pew ima 44 odstotkov ameriških uporabnikov letne dohodke, višje od 75 tisoč dolarjev.

Število uporabnikov LinkedIna: 396 milijonov registriranih uporabnikov
Število uporabnikov Twitterja: 307 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov

Analitiki ocenjujejo, da bi lahko Snapchat v prihajajočem letu postregel s številnimi presenečenji. Njegov letošnji izkupiček od oglasov znaša 100 milijonov dolarjev (lani zgolj tri milijone, saj je možnost oglaševanja ponudil šele v zadnjih mesecih prejšnjega leta), kar je dobra popotnica za novo leto. Za primerjavo, Twitter, ki ima trikrat več uporabnikov, je letos z oglasi zaslužil slabih 570 milijonov dolarjev.

V podjetju, ki je ocenjeno na 15 milijard dolarjev, naj bi se pospešeno pripravljali na javno ponudbo delnic in začetek kotacije na borzi. Noah Mallin, ki deluje na področju digitalnega marketinga in družabnih omrežij, meni, da je Snapchat omrežje, na katerega moramo biti v prihodnje pozorni. Letos je po njegovem mnenju uspel dati oglaševalcem tisto, česar si želijo, hkrati pa v svoj mošnjiček prinesti kup denarja. Ponudil jim je možnost ciljanja glede na starost, spol, lokacijo, napravo in vsebino. Analitiki menijo, da bi prihodki Snapchata lahko postavili nove rekordne vrednosti že v prvem četrtletju prihodnjega leta.

Preberite tudi
Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki.

Preberite več >>
Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli?

Preberite več >>
Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej.

Preberite več >>
Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev!

Preberite več >>
Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj.

Preberite več >>
Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev.

Preberite več >>
So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Instagramu

Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram.

Preberite več >>
Akcija #nulapet in družabna omrežja

Akcija #nulapet in družabna omrežja

Leta 2007 smo prvič lahko namenili 0,5 % dohodnine organizacijam po lastni izbiri. Davčni zavezanci imajo vsako leto možnost, da izberejo organizacije, ki so upravičene za zbiranje dohodnine. V večini so to nevladne organizacije, verske skupnosti ali politične stranke.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje