Omrežje, ki bo leta 2016 še bolj vroče
Snapchat se intenzivno pripravlja na javno ponudbo delnic (Vir slike: Snapchat).
Za začetek pokukajmo v številke. Vsem omrežjem (z nekaj izjemami) je skupno to, da jih uporabljajo mladi, predvsem ženske. Na primer, Pinterest je izredno priljubljen ravno med ženskami, medtem ko se zdi, da moški (še) niso prepoznali njegove uporabne vrednosti.
Med ameriškimi najstniki se vse bolj govori o Instagramu, ta je postal njihovo glavno omrežje. Tretjina najstnikov ga je namreč označila za najbolj pomembno omrežje, medtem ko je Facebook tako označilo zgolj 14 odstotkov najstnikov.
Število uporabnikov Pinteresta: 176 milijonov registriranih uporabnikov in 100 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Instagrama: 400 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Facebooka: 1,55 milijarde uporabnikov
Snapchat, Vine in Tumblr so letos našteli največ najmlajših uporabnikov. Skoraj polovica uporabnikov Snapchata (45 odstotkov) je starih od 18 do 24 let, na Vineu in Tumblrju je te starostne skupine nekoliko manj, slaba tretjina (28 odstotkov).
Število uporabnikov Snapchata: 100 milijonov aktivnih dnevnih uporabnikov
Število uporabnikov Vinea: 200 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Tumblrja: 230 milijonov aktivnih uporabnikov
LinkedIn in Twitter sta glede na spolno strukturo rezervirana za moške in nekoliko starejšo publiko. Starejše uporabnike imata tudi Facebook in Pinterest. Prvi ima po podatkih comScora manj kot dve petini uporabnikov, starih med 18 in 34 let. Da se Facebook najstnikov več ne pritegne, smo že pisali. Več si lahko preberete tukaj.
LinkedIn pa ima še eno posebnost: privablja višje izobražene in tiste z večjimi dohodki. Kot ugotavlja Pew ima 44 odstotkov ameriških uporabnikov letne dohodke, višje od 75 tisoč dolarjev.
Število uporabnikov LinkedIna: 396 milijonov registriranih uporabnikov
Število uporabnikov Twitterja: 307 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Analitiki ocenjujejo, da bi lahko Snapchat v prihajajočem letu postregel s številnimi presenečenji. Njegov letošnji izkupiček od oglasov znaša 100 milijonov dolarjev (lani zgolj tri milijone, saj je možnost oglaševanja ponudil šele v zadnjih mesecih prejšnjega leta), kar je dobra popotnica za novo leto. Za primerjavo, Twitter, ki ima trikrat več uporabnikov, je letos z oglasi zaslužil slabih 570 milijonov dolarjev.
V podjetju, ki je ocenjeno na 15 milijard dolarjev, naj bi se pospešeno pripravljali na javno ponudbo delnic in začetek kotacije na borzi. Noah Mallin, ki deluje na področju digitalnega marketinga in družabnih omrežij, meni, da je Snapchat omrežje, na katerega moramo biti v prihodnje pozorni. Letos je po njegovem mnenju uspel dati oglaševalcem tisto, česar si želijo, hkrati pa v svoj mošnjiček prinesti kup denarja. Ponudil jim je možnost ciljanja glede na starost, spol, lokacijo, napravo in vsebino. Analitiki menijo, da bi prihodki Snapchata lahko postavili nove rekordne vrednosti že v prvem četrtletju prihodnjega leta.