Omrežje, ki bo leta 2016 še bolj vroče

Po številnih pregledih leta, ki smo jih pripravili na Mladem podjetniku, poglejmo še družbena omrežja. Čeprav je Facebook po številu uporabnikov daleč pred ostalimi, že nekaj časa izgublja na priljubljenosti. Katera so omrežja, ki bodo zaznamovala 2016?
Omrežje, ki bo leta 2016 še bolj vroče

Snapchat se intenzivno pripravlja na javno ponudbo delnic (Vir slike: Snapchat).

Za začetek pokukajmo v številke. Vsem omrežjem (z nekaj izjemami) je skupno to, da jih uporabljajo mladi, predvsem ženske. Na primer, Pinterest je izredno priljubljen ravno med ženskami, medtem ko se zdi, da moški (še) niso prepoznali njegove uporabne vrednosti.

Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?

Med ameriškimi najstniki se vse bolj govori o Instagramu, ta je postal njihovo glavno omrežje. Tretjina najstnikov ga je namreč označila za najbolj pomembno omrežje, medtem ko je Facebook tako označilo zgolj 14 odstotkov najstnikov.

Število uporabnikov Pinteresta: 176 milijonov registriranih uporabnikov in 100 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Instagrama: 400 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Facebooka: 1,55 milijarde uporabnikov

Snapchat, Vine in Tumblr so letos našteli največ najmlajših uporabnikov. Skoraj polovica uporabnikov Snapchata (45 odstotkov) je starih od 18 do 24 let, na Vineu in Tumblrju je te starostne skupine nekoliko manj, slaba tretjina (28 odstotkov).

Število uporabnikov Snapchata: 100 milijonov aktivnih dnevnih uporabnikov
Število uporabnikov Vinea: 200 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov
Število uporabnikov Tumblrja: 230 milijonov aktivnih uporabnikov

LinkedIn in Twitter sta glede na spolno strukturo rezervirana za moške in nekoliko starejšo publiko. Starejše uporabnike imata tudi Facebook in Pinterest. Prvi ima po podatkih comScora manj kot dve petini uporabnikov, starih med 18 in 34 let. Da se Facebook najstnikov več ne pritegne, smo že pisali. Več si lahko preberete tukaj.

LinkedIn pa ima še eno posebnost: privablja višje izobražene in tiste z večjimi dohodki. Kot ugotavlja Pew ima 44 odstotkov ameriških uporabnikov letne dohodke, višje od 75 tisoč dolarjev.

Število uporabnikov LinkedIna: 396 milijonov registriranih uporabnikov
Število uporabnikov Twitterja: 307 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov

Analitiki ocenjujejo, da bi lahko Snapchat v prihajajočem letu postregel s številnimi presenečenji. Njegov letošnji izkupiček od oglasov znaša 100 milijonov dolarjev (lani zgolj tri milijone, saj je možnost oglaševanja ponudil šele v zadnjih mesecih prejšnjega leta), kar je dobra popotnica za novo leto. Za primerjavo, Twitter, ki ima trikrat več uporabnikov, je letos z oglasi zaslužil slabih 570 milijonov dolarjev.

V podjetju, ki je ocenjeno na 15 milijard dolarjev, naj bi se pospešeno pripravljali na javno ponudbo delnic in začetek kotacije na borzi. Noah Mallin, ki deluje na področju digitalnega marketinga in družabnih omrežij, meni, da je Snapchat omrežje, na katerega moramo biti v prihodnje pozorni. Letos je po njegovem mnenju uspel dati oglaševalcem tisto, česar si želijo, hkrati pa v svoj mošnjiček prinesti kup denarja. Ponudil jim je možnost ciljanja glede na starost, spol, lokacijo, napravo in vsebino. Analitiki menijo, da bi prihodki Snapchata lahko postavili nove rekordne vrednosti že v prvem četrtletju prihodnjega leta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje