Opominjanje o neporavnanih davkih po novem preko eDavkov

DURS bo po novem o neplačanih davčnih obveznostih zavezance opominjal preko portala eDavki. Prehodno obdobje, v katerem bodo opomini potovali tako po klasični kot elektronski poti, se bo zaključilo 1. septembra.
Opominjanje o neporavnanih davkih po novem preko eDavkov

eOpominjanje. (Vir slike: freeimages.com)

Po novem bo DURS o neplačanih davčnih obveznostih opominjal tudi preko portala eDavki. V prehodnem obdobju, do konca avgusta, bodo opomini za neporavnane obveznosti zavezancem posredovani tako po klasični poti, kot preko portala eDavki. To velja za zavezance, ki so vključeni v sistem eVročanja, in sicer fizične osebe, ki so (ali še bodo) vložile pristopnico za elektronsko prejemanje dokumentov ter vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost. 

Prehodno obdobje se bo zaključilo 1. septembra 2014, ko bodo vsi ti zavezanci opomine prejemali le še preko portala eDavki. 

DURS zavezance poziva, da za namen dodatnega obveščanja o prejemu opomina preko portala eDavki sporočijo elektronski naslov, kar uredijo preko portala eDavki s posebnim obrazcem. Ker se prehodno obdobje pošiljanja opominov po klasični poti in preko portala eDavki izteče konec avgusta, DURS priporoča, da elektronski naslov za obveščanje zavezanci sporočijo čim prej, zaradi prvih septembrskih opominov pa najpozneje do 31. avgusta. 

Zoper zavezanca, ki zapadlih obveznosti ne plača v predpisanem roku, začne davčni organ postopek davčne izvršbe. Ne glede na to, da zakonodaja ne predpisuje opominjanja, se v praksi pred vsakim začetkom davčne izvršbe zavezancu pošlje opomin. Opomin je informativne narave, saj gre za obvestilo zavezancu o stanju dolga na njegovi knjigovodski kartici. Namen opominov je torej spodbujanje prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti. 

eOpominjanje velja za vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost in le za tiste fizične osebe, ki so se, ali še bodo prostovoljno vključile v sistem eVročanja z vložitvijo pristopnice za elektronsko prejemanje dokumentov (na portalu eDavki obrazec eVročanje – POS).

Vir: DURS

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje