OriginTrail v Beogradu osvojil prvo mesto

Jasno se kaže uspeh še enega izmed naših startupov. OriginTrail, sistem sledljivosti mlečnih in mesnih proizvodov, ki ga razvija startup Prospeh iz Ljubljane, je na Belgrade Venture Forum 2014 osvojil prvo mesto na tekmovanju v “pitchanju” investitorjem.
OriginTrail v Beogradu osvojil prvo mesto

OriginTrail na Belgrade Venture Forumu 2014 osvojil prvo mesto v predstavitvah pred investitorji (vir slike: Freeimages.com)

Največja regijska investicijska konferenca takega formata, Belgrade Venture Forum, je potekala med 5. in 7. novembrom, na dogodku pa je bilo prisotnih več kot 50 investitorjev iz 15 držav.

Na tovrstnem tekmovanju je sodelovalo več kot 130 startup podjetij in med 30 predstavitvami je žirija izbrala šest finalistov – Big Screen Tools, CityZenic, Infora Research Group (Route Horizon), Friendly spoon, OriginTrail in Koker Veterinarska Stanica. Izmed vseh predstavitev je bila kot najboljša izbrana prav tista s strani našega podjetja Prospeh, OriginTrail. »Poleg številnih kontaktov z investitorji, je Prospeh kot zmagovalec dobil še nagrade v obliki storitev v oblaku ter uvrstitev na ožji seznam podjetij, ki se bodo potegovala za mesto v Microsoftovem programu BizSpark,« pojasnjuje so-ustanovitelj podjetja Prospeh, Žiga Drev.

CarLock prepričal ameriške investitorje >>

Odkrivanje porekla mesnih in mlečnih izdelkov

»OriginTrail pomaga uporabnikom odkriti poreklo mesnih in mlečnih izdelkov, ki se nahajajo na trgovskih policah, vključno z najpomembnejšimi informacijami o izdelkih, pot proizvodov od kmetij do predelave, proizvajalcem pa nudi tudi informacije o odzivih kupcev na njihove proizvode,« oriše Drev. Sledljivost hrani, ki jo vnesemo vase, namreč lahko predstavlja ključni faktor visoke kvalitete in zdravih produktov prehranjevanja. Lokalna pridelava je veliko bolj zdrava, ima boljši okus in je iz večine vidikov boljša tudi za okolje. Zakaj torej Origin Trail? »Ker hrana 21. stoletja potrebuje tehnologijo 21. stoletja,« še izvemo.

Sistemu sledljivosti mesnih in mlečnih izdelkov se tako obeta še lepo število raznovrstnih poslovnih priložnosti.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje