BLOG MARKETING DELAVNICA

Orodje za optimiziranje konverzij

Pri oglaševanju na spletu vedno zasledujemo nek cilj, konverzijo, torej spletni nakup, povpraševanje in podobno. Googlov program za oglaševanje AdWords nam ponuja zelo uporabno orodje, ki nam pomaga pri optimizaciji oglasov za čim višjo stopnjo konverzije.
Orodje za optimiziranje konverzij

Orodje za optimiziranje konverzij (Vir: Picjumbo.com)

To je orodje za optimiziranje konverzij (ang. Conversion Optimizer).

Katere tipe konverzij v programu AdWords poznamo?

Preden pojasnimo orodje, si oglejmo, v kateri dve skupini Google deli konverzije:

  • Kliki s konverzijo (ang: converted clicks): število klikov, ki so vodili do konverzije znotraj izbranega časovnega obdobja (običajno 30 dni); torej število, ki določa, koliko klikov je vodilo do enega ali več konverzij
  • Konverzije (ang. conversions): skupno število konverzij.

Primer: uporabnik klikne na oglas in opravi 2 nakupa. V stolpcu kliki s konverzijami bo zabeležen en klik, a dve konverziji. 

Kaj je orodje za optimiziranje konverzij (ang. Conversion Optimizer) in kako deluje?

Je orodje, ki nam pomaga pridobivati največje število konverzij glede na določen strošek na posamezen klik. Namesto na klike ali prikaze se orodje za optimiziranje konverzij osredotoča na zagotavljanje čim večjega števila konverzij.

Na osnovi preteklih podatkov o oglasni kampanji orodje samodejno poišče optimalno ceno za klik na oglas vsakič, ko uporabnik vpiše zakupljeno ključno besedo. Še vedno plačamo ceno na klik, vendar cen ne uravnavamo ročno, da dosežemo svoje cilje konverzij. Pri tem predvideva (ang. predictive analysis), katera dražba na iskalnem ali prikaznem omrežju ima največji potencial za konverzijo.

Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja

Kako nastavimo orodje v programu AdWords?

Izberite oglasno kampanjo, ki je v zadnjih 30 dneh zabeležila najmanj 15 konverzij.

Kliknite na Nastavitve > Strategija ponudb > kliknite na Uredi > izberite možnost Osredotočenost na konverzije (orodje za optimiziranje konverzij)

V primeru, da kampanja ne izpolnjuje pogojev, vas bo AdWords na to opozoril.

Orodje za optimiziranje konverzij

2 tipa ciljanja

Poznamo 2 tipa ciljanja z orodjem za optimiziranje konverzij: maksimalna cena na klik in targetirana cena na klik:

  • maksimalna cena na klik: pomeni najvišjo ceno, ki jo je oglaševalec pripravljen plačati za konverzijo;
  • targetirana cena na klik: bolj fleksibilen način obračunavanja, saj orodje cilja tudi na dražje dražbe; prednost te opcije je v ciljanju na večje število pridobitev uporabnikov, ker ni omejitve cene na klik.

Pogoj za uporabo orodja za optimiziranje konverzij

Semantično iskanje: kako Google ve, kaj iščem?

Ker za delovanje potrebuje statistiko o konverzijah, mora oglasna kampanja v določenem obdobju (običajno 30 dni) zabeležiti najmanj 15 konverzij. Google sicer uporablja celotno statistiko zabeleženih konverzij, toda večjo težo imajo nedavne številke.

Pri oglaševanju na Googlu se vse vrti okoli konverzij in stroška na konverzijo. Google nam pomaga z natančno statistiko naše kampanje, opcijami ciljanja in orodji, ki predvidevajo namesto nas. Dobri vodje oglasnih kampanj ta orodja poznajo in jih testirajo, kljub temu pa ne pozabijo na ročno upravljanje oglaševanja, ki je pogosto še vedno najbolj učinkovita metoda.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

MP dogodek: Google Analytics

MP dogodek: Google Analytics

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno. Preberite več >>

MP dogodek: Email marketing

MP dogodek: Email marketing

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, ki se že vrsto let ukvarja z digitalnim marketingom. Preberite več >>

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka - kaj je, kako ga postaviti in optimizirati. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta "lead generation" in "lead nurturing". Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise. Preberite več >>

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

Do sedaj smo se na naših izobraževanjih osredotočili predvsem na to, kako na stran privabiti čimveč kakovostnih obiskovalcev. Kako pa jih prepričati, da napravijo tisto, kar od njih pričakujemo - torej prijavo, registracijo ali nakup? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

20.09.2017 od 16:00 do 18:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje