Orodje za optimiziranje konverzij

Pri oglaševanju na spletu vedno zasledujemo nek cilj, konverzijo, torej spletni nakup, povpraševanje in podobno. Googlov program za oglaševanje AdWords nam ponuja zelo uporabno orodje, ki nam pomaga pri optimizaciji oglasov za čim višjo stopnjo konverzije.
Orodje za optimiziranje konverzij

Orodje za optimiziranje konverzij (Vir: Picjumbo.com)

To je orodje za optimiziranje konverzij (ang. Conversion Optimizer).

Katere tipe konverzij v programu AdWords poznamo?

Preden pojasnimo orodje, si oglejmo, v kateri dve skupini Google deli konverzije:

  • Kliki s konverzijo (ang: converted clicks): število klikov, ki so vodili do konverzije znotraj izbranega časovnega obdobja (običajno 30 dni); torej število, ki določa, koliko klikov je vodilo do enega ali več konverzij
  • Konverzije (ang. conversions): skupno število konverzij.

Primer: uporabnik klikne na oglas in opravi 2 nakupa. V stolpcu kliki s konverzijami bo zabeležen en klik, a dve konverziji. 

Kaj je orodje za optimiziranje konverzij (ang. Conversion Optimizer) in kako deluje?

Je orodje, ki nam pomaga pridobivati največje število konverzij glede na določen strošek na posamezen klik. Namesto na klike ali prikaze se orodje za optimiziranje konverzij osredotoča na zagotavljanje čim večjega števila konverzij.

Na osnovi preteklih podatkov o oglasni kampanji orodje samodejno poišče optimalno ceno za klik na oglas vsakič, ko uporabnik vpiše zakupljeno ključno besedo. Še vedno plačamo ceno na klik, vendar cen ne uravnavamo ročno, da dosežemo svoje cilje konverzij. Pri tem predvideva (ang. predictive analysis), katera dražba na iskalnem ali prikaznem omrežju ima največji potencial za konverzijo.

Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja

Kako nastavimo orodje v programu AdWords?

Izberite oglasno kampanjo, ki je v zadnjih 30 dneh zabeležila najmanj 15 konverzij.

Kliknite na Nastavitve > Strategija ponudb > kliknite na Uredi > izberite možnost Osredotočenost na konverzije (orodje za optimiziranje konverzij)

V primeru, da kampanja ne izpolnjuje pogojev, vas bo AdWords na to opozoril.

Orodje za optimiziranje konverzij

2 tipa ciljanja

Poznamo 2 tipa ciljanja z orodjem za optimiziranje konverzij: maksimalna cena na klik in targetirana cena na klik:

  • maksimalna cena na klik: pomeni najvišjo ceno, ki jo je oglaševalec pripravljen plačati za konverzijo;
  • targetirana cena na klik: bolj fleksibilen način obračunavanja, saj orodje cilja tudi na dražje dražbe; prednost te opcije je v ciljanju na večje število pridobitev uporabnikov, ker ni omejitve cene na klik.

Pogoj za uporabo orodja za optimiziranje konverzij

Semantično iskanje: kako Google ve, kaj iščem?

Ker za delovanje potrebuje statistiko o konverzijah, mora oglasna kampanja v določenem obdobju (običajno 30 dni) zabeležiti najmanj 15 konverzij. Google sicer uporablja celotno statistiko zabeleženih konverzij, toda večjo težo imajo nedavne številke.

Pri oglaševanju na Googlu se vse vrti okoli konverzij in stroška na konverzijo. Google nam pomaga z natančno statistiko naše kampanje, opcijami ciljanja in orodji, ki predvidevajo namesto nas. Dobri vodje oglasnih kampanj ta orodja poznajo in jih testirajo, kljub temu pa ne pozabijo na ročno upravljanje oglaševanja, ki je pogosto še vedno najbolj učinkovita metoda.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje