Pet skrivnosti za ustvarjanje uspešne blagovne znamke

Avtor Matej Mušič — 15.07.2014
Komentiraj!
Podjetje Mars Advertising je na prizorišče oglaševanja vstopilo kot majhna riba, ki pa je kljub temu postalo eno vodilnih podjetij v svetu. Po 40 letih uspešnega poslovanja so v podjetju začutili, da je prišel čas za spremembo blagovne znamke.
Pet skrivnosti za ustvarjanje uspešne blagovne znamke

Pet skrivnosti za ustvarjanje uspešne blagovne znamke (Vir slike: Freeimages.com)

S prenovljeno vizijo in pristopom je bila blagovna znamka Mars Advertising preoblikovana v The Mars Agency, s sloganom »Ustvari. Vplivaj.«, pri spremembi pa so se osredotočili na pet področij.

Vračaj svoji skupnosti in svoji ekipi

Zaposleni družbe The Mars Agency izvajajo družbeno odgovorne programe. Eden izmed številnih je »Start Small«, s katerim izvajajo donacije za neprofitne organizacije, kot so lokalna gasilska društva. Podjetje zaposlenim nudi proste dni za prostovoljne dejavnosti v dobrodelnih projektih. Kot del svoje kulture Mars Agency za posebne namene spodbuja naključna dejanja dobrodelnosti.

Izpostavi uspehe ekipe

Organizacija mesečno vzpostavlja video srečanja, kjer počasti posamezne in skupinske dosežke v celotnem podjetju in povabi govornike, s katerimi skrbi za stalno izobraževanje skupin v podjetju. The Mars Agency se nagiba k temu, da zaposleni, ne glede na njihovo lokacijo, ostajajo med seboj povezani.

Poiščite načine za premagovanje generacijskih razlik med zaposlenimi

The Mars Agency je vzpostavila sistem, kjer lahko mlajši zaposleni pritegnejo starejše člane za usposabljanje in razvoj na področju tehnologij. Imajo tudi vodjo usposabljanja s polnim delovnim časom in mentorske programe za izkušene zaposlene, da bi sodelovali z novejšimi zaposlenimi.

Poznaj svoje vrednote in jih živi

S svojimi temeljnimi vrednotami osredotočenimi na sodelovanje, izdelavo, predanost, inovativnost, inteligenco in radovednost, Mars Agency še kar išče načine, da bi družba delovala še boljše. Vedno se ozirajo za novimi možnostmi za investiranje v nove tehnologije. Kljub ponosu na svoje uspehe, so do sebe kritični in stalno čutijo potrebo po spremembah.

Določi cilje in spodbujaj rast

Ker so neodvisno podjetje, nimajo upravnega odbora, ki bi za njih sprejemal odločitve, kar jim omogoča, da se počutijo kot družina, ostanejo okretni in spodbujajo podjetniški duh v svojih ekipah. Tako, kot so veliki njihovi cilji, je velika njihova rast. Z njihov širitvijo nameravajo ohranjati svojo neodvisnost in izobraževanje svojih strank.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!