Pivo, ki ohranja vse zdravju koristne sestavine

Nedolgo nazaj sta mlada zakonca Anja in Urban Florjančič v Kamniku ustanovila svojo lastno pivovarno. Prednosti njunega piva je v primerjavi z industrijsko pridelavo precej; sama kakovost skrbno izbranih sestavin je najvišja, vse dozori ob svojem času, s pridelavo pa se ne hiti.
Pivo, ki ohranja vse zdravju koristne sestavine

Pivo, ki v svojem bistvu ohranja vse zdravju koristne sestavine (Fotografija: Tina Dokl)

Sredi Kamnika je nedolgo nazaj nastala pivovarna Mali grad, ki sta jo otvorila mlada zakonca Anja in Urban Florjančič. Pri tem je delo med njima uspešno porazdeljeno:»Recepte snuje moj mož, skupaj pa jih nato izboljšujeva. Prodaja je bolj moje področje, z birokracijo pa se ukvarjava oba,« nam za začetek pojasni Anja. Kot izvemo, so na pomoč pri težavnih začetkih pri oblikovanju nalepke za steklenico nesebično priskočili tudi trije njuni prijatelji, ki se ukvarjajo z grafičnim oblikovanjem.

Pivoljubi cenijo kakovostne sestavine

Prednosti njunega piva je v primerjavi z industrijsko pridelavo precej. Sama kakovost sestavin je najvišja, sestavine so skrbno izbrane, s samo pridelavo piva pa se ne hiti. Vse dozori ob svojem času, pivo ni filtrirano niti pasterizirano, zaradi česar ohrani vse za zdravje koristne sestavine.

Ciljno skupino predstavljajo ‘pivoljubi’, v povprečju v starostni skupini med 20. in 70. letom, ki radi poskušajo nova piva in jim ni škoda plačati dodatnih 30 centov na steklenico te bolj kakovostne različice rumeno-zlate tekočine.

Pivo sprva varila kar v prijateljevi garaži …

Pivo sta sprva varila v prijateljevi garaži, kasneje pa več kot dve leti zelo vztrajno kar doma. Florjančičeva se spominjata: »Vsakič, ko sva pivo dala poskusiti še komu, ali pa sva ga recimo prinesla na kakšno zabavo, je bilo pohvaljeno. Veliko sva vlagala v t.i. ‘homebrew’ opremo in zadeva je postajala vse resnejša, tudi časa sva temu posvečala vse več. Ko sva bila s kakovostjo piva maksimalno zadovoljna in ko je počil lonec, sva se odločila za resnejši korak in začela raziskovati, kje in kako bi prišla do finančnih sredstev, kakšna dovoljenja potrebujeva in kje bi si lahko uredila pivovarno. Ko sva našla odgovore na vsa ta vprašanja, se je preprosto zgodilo

Brez finančne pomoči v obliki posojila zagon pivovarne sploh ne bi bil mogoč

Finančne težave so se pojavile že pri samem snovanju ideje o pivovarni, saj ni bilo povsem jasno, kako in kje bosta dobila sredstva za nakup osnovne opreme. »Kot veliko začetniških podjetjih se tudi midva spopadava s tem, da zaslužen denar prehitro kopni, saj sva sprva začela z nepopolno opremo in zato še delava na vzpostavitvi redne proizvodnje, poleg tega pa še dopolnjujeva opremo, ki ni poceni. Težave bova presegla s pridnim delom in zalaganjem gostincev, ki so redni odjemalci piva. Brez finančne pomoči v obliki posojila za nakup opreme s strani moje družine, pa zagon pivovarne sploh ne bi bil mogoč,« pojasni novopečena podjetnica.

Sladke težave znatno previsoke stopnje povpraševanja

Vpliv vsesplošne krize na veliko srečo v njuni sferi delovanja ni zaznan: »Težko rečeva, da občutiva kakršnokoli krizo pri tem poslu, saj se spopadava z razmeroma sladkimi težavami znatno prevelikega povpraševanja glede na trenutno proizvodnjo.« V prihodnosti bi mlada podjetnika tako želela maksimalno izkoristiti kapacitete svoje pivovarske opreme in biti vedno pripravljena na čas, ko pivo teče v potokih; poleti in v praznično obarvanem obdobju veselega decembra.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje