Podeljene nagrade Netko 2014: agencija leta je ENKI

Avtor Mojca Jagodic — 10.10.2014
Komentiraj!
Sinoči je na Gospodarski zbornici Slovenije potekala slavnostna podelitev nagrade Netko 2014. Nagrada je bila podeljena v 6 kategorijah. Agencija leta je že tretjič zapored ENKI, glas ljudstva pa je odločil, da je najboljša spletna stran Bolha.com.
Podeljene nagrade Netko 2014: agencija leta je ENKI

Najboljša spletna stran je Bolha.com (vir: bolha.com)

Nagrado Netko od leta 1999 podeljuje Združenje za informatiko in telekomunikacije pri Gospodarski zbornici Slovenije, in sicer podjetjem, ustanovam, uradom, skupnostim ter posameznikom, ki izstopajo s kakovostjo svojih digitalnih prizadevanj. Če je bil pred 15 leti cilj podeljevanja nagrade preveriti, kako največja slovenska podjetja uporabljajo svetovni splet in koliko pozornosti namenjajo temu novemu mediju, se je do danes polje digitalnega komuniciranja in delovanja že tako razvilo, da je nagrada usmerjena predvsem k povečanju kakovosti in ugotavljanju, ali je uporaba digitalne sfere dosegla svoj cilj in s tem uresničila svoje poslanstvo.

O sedmih zmagovalcih, šestih kategorijah in agenciji leta, je odločalo 22 izbranih strokovnjakov. Eno nagrado, in sicer za najboljšo spletno stran, pa podeljujejo uporabniki z glasom ljudstva. V kategoriji predstavitev podjetij in korporativnega komuniciranja je netka prejela spletna stran Rex Kralj podjetja Impakta Les, ki jo je zasnovala agencija Idearna. Netka za najboljši digitalni nastop državne in javne uprave je prejel spletni projekt Moja izbira Centra RS za poklicno izobraževanje, delo agencije ENKI. V kategoriji Mediji in informativni projekti je slavil TSmedia s projektom Siol zgodbe, v kategoriji Produkti in blagovne znamke pa Sushi spotting, ki ga je zasnovalo podjetje Sladki vrh. Najboljši digitalni izvoz je po mnenju žirije Sqwiz podjetja Smardt, ki omogoča enostavno izdelavo spletnih strani, najbolj prijazna spletna vsebina za otroke pa Kapko, delo agencije ENKI za podjetje Rižanski vodovod Koper, s katerim so želeli najmlajše osveščati o ohranjanju čiste pitne vode. Že tretjič zapored je nagrado za najboljšo agencijo prejela spletna agencija ENKI, glas ljudstva pa je odločil, da je najboljša stran Bolha.com.

Na letošnje tekmovanje so k sodelovanju vabili vse, ki dosegajo vidne uspehe in s svojo predstavitvijo na spletu stopajo korak dlje. Za nagrade se je letos potegovalo 72 projektov. Cilj nagrade je spodbujanje odličnosti uporabe interneta kot komunikacijsko-poslovnega orodja in dvig kakovosti in inovativnosti spletnih in mobilnih rešitev na različnih tematskih področjih. 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice