Podjetje, v katerega je investiral Abramović, razvilo super hiter polnilec

Izraelsko podjetje trdi, da je razvilo tehnologijo, ki omogoča polnjenje mobilnega telefona v le nekaj sekundah, električno vozilo pa naj bi se z njihovo tehnologijo napolnilo v nekaj minutah in bilo pripravljeno na ponovno uporabo.
Podjetje, v katerega je investiral Abramović, razvilo super hiter polnilec

Fotografija je simbolična (Vir slike: YouTube).

Z uporabo nanotehnologije za sintetiziranje umetnih molekul je podjetje StoreDot, ki se nahaja v Tel Avivu, razvilo baterijo, ki lahko shrani precej več energije. Baterija je še v fazi prototipa, v podjetju pa verjamejo, da bi njihova revolucionarna baterija lahko prišla na trg že leta 2016.

Kot pravi ustanovitelj podjetja Doron Myersdorf, gre za nove materiale, ki jih do zdaj še nihče ni razvil. V njegovo podjetje je med drugim investiral ruski milijarder in lastnik nogometnega kluba Chelsea, Roman Abramović. Podjetje je v dveh rundah financiranja zbralo kar 48 milijonov dolarjev, vključno z vodilnim proizvajalcem pametnih telefonov. Myersdorf sicer ni želel razkriti imena podjetja, je pa omenil, da prihaja iz Azije.

Njihova inovacija temelji na nano točkah, ki jih pri StoreDot opisujejo kot bio-organske peptide. Nano točke prinašajo drugačen način obnašanja baterij, saj omogočajo hitro absorpcijo in ohranitev moči.

Imajo še kar nekaj ovir pred sabo, na primer velikost baterije in sama jakost, a vse je rešljivo, pravi Myersdorf. Dodal je, da bi super hiter polnilec stal od 100 do 150 dolarjev več kot trenutni modeli, uporabnik pa bi jo lahko uporabil za do okoli 1500 ciklov polnjenj. Torej, če bi vsak dan polnili s super hitrim polnilcem StoreDota, bo polnilec dosegel okoli 3 leta življenjske dobe.

Glede na napoved bomo že letos našteli okoli 1,75 milijarde lastnikov pametnih telefonov po svetu,  kar pomeni, da ima StoreDot pred seboj izjemno velik trg.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje