Pogoreli Kickstarter projekti dobivajo svoj prostor

Avtor Maruša Žibert — 14.11.2014
Komentiraj!
Skorajda ni več podjetnika oziroma tistih, ki si želijo vstopiti v podjetniški svet, ki ne poznajo Kickstarter, platforme za množično financiranje. Projektom, ki se predstavljajo na njem, nihče ne obeta uspeha, mnogi pa v svojo idejo ne uspejo prepričati niti enega podpornika.
Pogoreli Kickstarter projekti dobivajo svoj prostor

Kickended je zasnoval Silvio Lorusso (Vir slike: Kickended).

Številni projekti ne dosežejo finančnega cilja, le malo pa jih ne uspe prepričati niti enega podpornika. Združitev takšnih projektov na enem mestu je ideja, ki sliši na ime Kickended. Idejo je zasnoval dizajner Silvio Lorusso, podatke iz Kickstarterja pa prejema prek Kickspyja, orodja, ki ga je oblikoval za odkrivanje in raziskovanje projektov na omenjeni platformi. Med iskalnimi parametri je tudi število podpornikov.

Največ neuspešnih projektov je s sveta glasbe

Na Kickendedu najdemo vse projekte, iz letošnjega leta ali pa izpred treh let, pomembno je le, da so brez podpornikov. V času pisanja tega članka je bilo na Kickendedu več kot 9200 projektov, pod kategorijo umetnost najdemo več kot tisoč neuspešnih projektov, pod tehnologijo nekaj manj, 500. V manj kot dvanajstih urah se je število projektov z nič podporniki povečalo za 300. Velika večina je glasbenih projektov.

Aktualen slovenski projekt: Kefirko >>

Na Kickenedu so projekti brez finančnih pritiskov

»Kickended je mesto, kjer kampanje brez podpore živijo drugo življenje. Brez finančnih pritiskov, ohranjajo čistost abstraktne ideje,« pravi Lorusso. Postavlja se vprašanje, zakaj toliko projektov oziroma kampanj ni prepričalo niti enega podpornika – mar niso izvedli PR promocije svojega projekta? Zakaj jih niso podprli vsaj družinski člani in prijatelji? Zakaj se niso zatekli po nasvet k tistim, ki so že uspešno izvedli kampanjo?

Samo lani skoraj 20 tisoč uspešnih projektov

Za lažjo predstavo, koliko projektov pristane na Kickendedu, navedimo podatke Kickstarterjevih kampanj iz leta 2013. Takrat je več kot 3 milijone ljudi podprlo 480 milijonov projektov na Kickstarterju, kar pomeni dnevno 1,3 milijonov dolarjev na dan oziroma 913 dolarjev na minuto. Od tega je več kot 807 tisoč ljudi podprlo več kot en projekt, 81 tisoč več kot 10 in 975 ljudi več kot 100 projektov. Leta 2013 je bilo uspešno končanih skoraj 20 tisoč projektov, skupno pa slabih 73.500.

Razlogi za njihov neuspeh

Zakaj projektom, ki si jih lahko ogledamo na Kickendedu, ni uspelo? So vse tisto, kar kampanje ne smejo biti. Mnoge namreč nimajo video predstavitve, če pa jo že imajo, pa je izredno slabo izdelana. Nekatere imajo slabe in prekratke opise, s številnimi slovničnimi napakami, spet druge sploh niso opremljene s fotografijami. Pri nekaterih lahko najdemo tako slabo fotografije, da se začnemo spraševati, ali je bila morda fotografija posneta z enim od prvih mobilnikov, ki so nudili možnost fotografiranja.

Niti pri enem projektu ne boste namrščili čela in se vprašali, kako to, da projekt ni bil podprt. Pravzaprav je Kickended odlična platforma za učenje, kako kampanja za Kickstarter ne sme potekati. Dober primer je kampanja Button pig creative gifts:), ki si jo lahko ogledate tukaj.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice