Pomoč sorodnika v podjetju

Institut kratkotrajnega dela predstavlja rešitev za podjetnike, ki imajo začasno povečan obseg dela in bi mu pri tem lahko na pomoč priskočili njegovi družinski člani. Tovrstno delo se opravlja neodplačno in največ 40 ur na mesec.
Pomoč sorodnika v podjetju

Pomoč sorodnika v podjetju (Vir slike: freeimages.com)

Kratkotrajno delo predstavlja izjemo dela na črno. Urejeno je v Zakonu o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno.

Ožji družinski člani (kot so zakonec, zunajzakonski partner, partner v istospolni skupnosti, otroci, starši) podjetnika oziroma (so)lastnika družbe z največ 10 zaposlenimi lahko v primeru povečanega obsega dela slednjemu nudijo brezplačno pomoč. 

Takšno delo se lahko opravlja največ 40 ur v mesecu. Pred samim začetkom opravljanja kratkotrajnega dela, mora podjetnik slednje prijaviti pri krajevno pristojni Upravni enoti. To stori z izpolnitvijo obrazca POKD. Za prijavo se plača upravna taksa v višini 4,54 evrov. Če je vloga za prijavo opravljanja kratkotrajnega dela oddana elektronsko, se taksa ne plača.

Več o kratkotrajnem delu preberite v članku Kratkotrajno delo

Pri vsakem delu nastanejo dodatna tveganja nastanka poškodb ali poklicnih bolezni, zato mora podjetnik svoje družinske člane, ki bodo opravljali kratkotrajno delo zavarovati za primer poškodbe pri delu ali poklicne bolezni. To stori tako, da izpolni obrazec M1-2/B in ga pošlje na ZZZS. 

Pavšalni prispevek za takšno zavarovanje znaša 4,58 evra mesečno. O plačanih prispevkih podjetnik poroča na REK obrazcih v e-davkih.

Vir: Zakon o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (UL RS, št. 36/2000 – 57/2012) 

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje