Ponnod – 2. mesto na evropskem tekmovanju inovativnih trajnostnih idej!

Avtor — 27.03.2014
Blagovna znamka Ponnod, finalist na tekmovanju Tehnovacija 2013 – izboru naj inovacije s področja trajnostnih tehnologij in polfinalist na tekmovanju Start:UP Slovenija 2013, sedaj k svojim nazivom dodaja še ravnokar prejeto 2. mesto na evropskem tekmovanju inovativnih trajnostnih idej!
Ponnod – 2. mesto na evropskem tekmovanju inovativnih trajnostnih idej!

Ponnod – 2. mesto na evropskem tekmovanju inovativnih trajnostnih idej! (Vir fotografije: Ponika)

Ponnod, ki jo sestavlja učinkovita tričlanska ekipa dveh agronomovMateja Leskovca in dr. Vesne Miličić ter komunikologinje dr. Maje Turnšek Hančič,  namreč spada pod okrilje Ponika d.o.o., ki predstavlja prvo akvaponsko podjetje v Sloveniji.

NO-BLE Ideas

Na evropsko tekmovanje inovativnih trajnostnih idej v kmetijstvu, NO-BLE Ideas, ki je potekalo v Bolgariji, so se prijavili z idejo združevanja akvaponske tehnologije z industrijo z odpadno toploto. 

»Na eni strani imajo namreč pridelovalci največji strošek pozimi z ogrevanjem. Ko bi  lahko na lokalnem trgu tudi največ prodali, je strošek ogrevanja tolikšen, da se s konvencionalno zemeljsko pridelavo ne splača pridelovati. Akvaponika pa je ribogojnica in pridelovalnica zelenjave, ki bazira na kroženju vode, za ogrevanje katere je potrebne precej manj energije, kot bi jo porabili za zemeljsko pridelavo. 

Prvo akvaponsko podjetje v Sloveniji >>

Na drugi strani pa imamo industrijo, ki ne ve, kam s svojo odpadno toploto. Naša ideja je prodaja novega prihodkovnega kanala industriji z odpadno toploto. To pomeni tehnološko inovacijo in inovacijo poslovnega modela, saj bi pridelovalcem ponujali ne samo akvaponsko tehnologijo, temveč tudi vzdrževanje tehnologije, pridelavo rib in zelenjave in tudi prodajo pridelka na trgu. Tako bi z našo pomočjo spremenili resurs, ki je sicer odpaden, v nov prihodkovni kanal, po drugi strani pa bi zagotavljali cenejšo in naravno lokalno pridelavo rib in zelenjave,« nam rešitev Ponike razloži Maja Hančič

                                               Foto. Matej Leskovec

»Da pa bi ta ideja dejansko zaživela in da bi jo bili sposobni ponuditi na trgu, pa potrebujemo še kar nekaj dela na razvoju in testiranju in s tem investicij. Upamo, da nam bo to 2. mesto na evropskem tekmovanju inovativnih trajnostnih idej doprineslo ne samo dobre reference, temveč tudi kakšna nova odprta vrata pri investitorjih,« nam še zaupa Hančičeva.

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje