Poslovna priložnost: posoda, ki se lahko pomije sama

Odlične poslovne priložnosti je mogoče najti na vseh področjih vsakdanjega življenja. Tega se dobro zaveda tudi ekipa, ki stoji za podjetjem Tomorrow Machine, saj se je domislila zanimive ideje: razvila je posodo, ki je nikoli ne bo treba pomivati.
Poslovna priložnost: posoda, ki se lahko pomije sama

Poslovna priložnost: posoda, ki se lahko pomije sama (Vir slike: dezeen.com)

Podjetje Tomorrow Machine se je v sodelovanju z raziskovalnim podjetjem Innventia odločilo, da ugodi prošnji Švedskega združenja za gozdne industrije in razvije leseni produkt, ki naj bi predstavljal prihodnost rabe te obnovljive dobrine.

Nastal je edinstven set posode z izjemnimi lastnostmi, saj lahek, toda izjemno močan material zaradi posebnega načina obdelave odbija umazanijo, vodo in maščobo, kar pomeni, da so čistila v tem primeru povsem odveč. Posoda, ki je v celoti sestavljena zgolj iz celuloze, torej na nek način “očisti samo sebe”.

Hanna Billqvist, članica ekipe podjetja Tomorrow Machine, je poudarila, da ima njihova posoda, narejena iz obnovljivih materialov, številne prednosti. Ne le, da virov celuloze zaradi neprestanega obnavljanja gozdov ne more zmanjkati, takšne posode odlikujejo tudi lahka teža in izjemna trdnost. Posoda, čeprav na videz izgleda, kot da je zgrajena iz keramike, namreč ob padcu na tla ne razpade.

Poglejte tudi ostale poslovne priložnosti >>

Billqvistova je kot eno izmed prednosti njihovega produkta navedla tudi privlačnost na pogled, saj so pri barvanju uporabili modro in belo barvo, ki se skupaj zlijeta v čudovit odtenek.

Seveda je tu tudi komponenta samočiščenja, ki bi lahko prinesla pravo revolucijo v domove ljudi. Marsikdo namreč sanja o tem, da bi svoj čas namesto čiščenju posode lahko namenil kakšnemu drugemu opravilu. 

Vir: Dezeen in coolbusinessideas.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje