Poslovna priložnost: posoda, ki se lahko pomije sama

Odlične poslovne priložnosti je mogoče najti na vseh področjih vsakdanjega življenja. Tega se dobro zaveda tudi ekipa, ki stoji za podjetjem Tomorrow Machine, saj se je domislila zanimive ideje: razvila je posodo, ki je nikoli ne bo treba pomivati.
Poslovna priložnost: posoda, ki se lahko pomije sama

Poslovna priložnost: posoda, ki se lahko pomije sama (Vir slike: dezeen.com)

Podjetje Tomorrow Machine se je v sodelovanju z raziskovalnim podjetjem Innventia odločilo, da ugodi prošnji Švedskega združenja za gozdne industrije in razvije leseni produkt, ki naj bi predstavljal prihodnost rabe te obnovljive dobrine.

Nastal je edinstven set posode z izjemnimi lastnostmi, saj lahek, toda izjemno močan material zaradi posebnega načina obdelave odbija umazanijo, vodo in maščobo, kar pomeni, da so čistila v tem primeru povsem odveč. Posoda, ki je v celoti sestavljena zgolj iz celuloze, torej na nek način “očisti samo sebe”.

Hanna Billqvist, članica ekipe podjetja Tomorrow Machine, je poudarila, da ima njihova posoda, narejena iz obnovljivih materialov, številne prednosti. Ne le, da virov celuloze zaradi neprestanega obnavljanja gozdov ne more zmanjkati, takšne posode odlikujejo tudi lahka teža in izjemna trdnost. Posoda, čeprav na videz izgleda, kot da je zgrajena iz keramike, namreč ob padcu na tla ne razpade.

Poglejte tudi ostale poslovne priložnosti >>

Billqvistova je kot eno izmed prednosti njihovega produkta navedla tudi privlačnost na pogled, saj so pri barvanju uporabili modro in belo barvo, ki se skupaj zlijeta v čudovit odtenek.

Seveda je tu tudi komponenta samočiščenja, ki bi lahko prinesla pravo revolucijo v domove ljudi. Marsikdo namreč sanja o tem, da bi svoj čas namesto čiščenju posode lahko namenil kakšnemu drugemu opravilu. 

Vir: Dezeen in coolbusinessideas.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje