Potreben bo preskok v glavah ljudi!

Na prvem tematskem startup vikendu na temo lesa bo sodeloval tudi Matej Košir iz ribniškega podjetja Rimarket, ki razvija inovativne lesene otroške stole Froc, ki je na enem od pohištvenih sejmov Ambient prejel nagrado za najboljši izdelek.
Potreben bo preskok v glavah ljudi!

Prvi “leseni” startup vikend bo potekal od 20. do 22. junija (Vir slike: YouTube)

Les je torej material, s katerim je Matej Košir in njegova ekipa v nenehnem stiku. Prav zato ni nenavadna odločitev, da bo na startup vikendu, ki bo potekal med 20. in 22. junijem, obiskovalcem priskočil na pomoč pri vprašanjih. Svoje izkušnje bodo delili tudi nekateri drugi, med njimi tudi Damjan Matičič iz startup podjetja Koofr.

Težko se kosamo z drugimi zaradi nižjih stroškov

“Les je material prihodnosti,” poudarja Košir, ki meni, da se je včasih veliko več vlagalo v razvoj in dizajn, zadnjih 10 oziroma 15 let pa se je stanje spremenilo. “Mislim, da je to največja posledica padca lesne industrije. Več kot bomo imeli lastnih inovativnih izdelkov in blagovnih znamk, bolj uspešni bomo, ker so tukaj dodane vrednosti večje. Pri proizvodnji za večje multinacionalke se težje kosamo z državami, kot so Poljska, Slovaška in Romunija, zaradi nizkih stroškov, zato se moramo čedalje bolj osredotočiti v ta segment. Najboljša slovenska podjetja so ravno tista, ki imajo svoje lastne izdelke in so inovativna,” izpostavlja pa Akrapoviča in Pipistrela, medtem ko jih na področju lesnih izdelkov po mnenju Koširja nimamo.

Potrebujemo subvencije!

Pravi, da ne glede na to, za kakšen material gre, bolj pomembno je to, kako znamo material izkoristiti. “Les je relativno drag v primerjavi s plastičnimi, kovinskimi in betonskimi izdelki, ima pa svoje prednosti in slabosti. Potreben bo preskok v glavah ljudi, da je les še vedno izreden trden gradbeni material in ima kopico drugih prednosti, ki jih drugi materiali nimajo,” zato meni, da bi morali v Sloveniji dodatno subvencionirati gradnjo lesenih hiš. Še posebej zdaj, ko je ponudba po lesu bistveno večja kot je povpraševanje.

Konec tedna prvič o lesu

Kakšen je poslovni potencial lesa, bo govora na prvem tematskem vikendu na temo lesa, ki bo potekal od 20. do 22. junija na Biotehniški fakulteti v Ljubljani. Dogodek bo namenjen študentom in študentkam, ki bodo s tem dobili priložnost spoznati, kakšne možnosti nudi lesna industrija. Konec tedna bodo namreč preživeli v družbi podjetnikov in akademikov, ki to naravno bogastvo še kako poznajo.

Kako svetlo prihodnost imajo lahko lesni izdelki, pričajo uspehi nekaterih slovenskih izdelkov, ki so zbirali denar na platformah za množično financiranje. Prvi slovenski projekt, ki je predstavljal izdelek iz lesa, je bil LL stol, pri zbiranju finančnih sredstev pa je bil uspešen tudi projekt z Ondu fotoaparati. Na IndieGoGo pa se je preizkusil tudi projekt Iris Trstenjak, ki je zasnovala lesene dilde pod imenom Dee Lee Doo.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje