Power Editor – orodje za Facebook oglase

Oglaševanje na Facebooku je zelo učinkovit način trženja izdelkov ali storitev. Če znate izkoristiti vse funkcionalnosti platforme za oglaševalce, lahko Facebook postane naš ključni trženjski kanal. Pri tem nam zelo pomaga orodje Power Editor.
Power Editor – orodje za Facebook oglase

Vir slike: (arztsamui, FreeDigitalPhotos.net)

Kaj je orodje Power Editor (PE)?

Power Editor je brezplačno orodje za oglaševalce za urejanje oglasnih kampanj, optimiziran za Googlov brskalnik Chrome. Z njegovo pomočjo lahko ustvarjate pregledne oglasne kampanje z več oglasnimi skupinami z množico oglasov.

Preden začnete z uporabo PE, uvozite podatke iz Ads Managerja. To naredite preprosto s klikom na gumb na vrhu: Download to Power Editor.

Funkcionalnosti orodja Power Editor

Pri uporabi orodja PE boste največkrat uporabljali 6 zavihkov: Manage Adverts, Audiences, Image Library, Reporting, Page Posts in Tools.

  • Manage Adverts – to je prostor za ustvarjanje oglasov, s katerimi boste privabljali uporabnike na spletno stran/trgovino, Facebook stran ali aplikacijo;
  • Audiences – o tej temi sem enkrat že pisala; če želite testirati (kar zagotovo želite), kateri segment uporabnikov se najbolje odziva na vaše oglase, ustvarite različne skupine uporabnikov, na primer ženske, stare od 25-45 let ali moški med 30 in 40 letom starosti; poleg spola in starosti lahko uporabite tudi druge atribute, kot so lokacija, interesi in podobno:

  • Image Library – ste vedeli, da lahko za svoje oglase uporabite brezplačen vir slik na Facebooku? Za oglase lahko naložite tudi svoje slike, pomembno pa je, da pri vsakem oglasu testirate različne slike, da ugotovite, kaj najbolj učinkuje pri posamezni publiki; na tem zavihku imate tudi shrambo vseh slik, ki ste jih kdajkoli naložili za vaše oglase;
  • Reporting – najpomembnejši faktor uspešnosti oglaševanja na spletu je testiranje; pri tem imam v mislih prav vse: slike, besedila oglasov, lokacijo, interese, čas oglaševanja, pristajalne strani in seveda vsi konverzijski parametri; ustvarite različna poročila na ravni računa, kampanje, oglasne skupine ali oglasa; spremljajte parametre in reagirajte na osnovi teh številk (na primer izklopite neučinkovite oglase);
  • Page Post – orodje PE lahko uporabite tudi za objavljanje; na tem mestu so zbrane vse objavljene, promovirane in časovno nastavljene objave;
  • Tools – najpomembnejši postavki tega zavihka sta Pixel in Custom Conversion; Facebook je nedavno spremenil način merjenja in sedaj je merjenje še lažje; ustvarite enotno html kodo (Pixel) in jo namestite v <head> vaše spletne strani ali spletne trgovine; ta bo delovala podobno kot koda za Google Analytics (ne pozabite ažurirati obvestila o piškotkih); poleg tega lahko ustvarite različne oblike konverzij glede na vaše cilje.

Facebook oglaševalcem ponuja zares odlična orodja za trženje ponudbe. Vaša naloga pa je, da funkcionalnosti uporabljate za različna testiranja. Oglaševanje je težko učinkovito, če ustvarite en samcat oglas, ki ga pustite cel čas, dokler traja vaša kampanja. Več o oglaševanju na Facebooku preberite na njihovi uradni spletni strani.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit. Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

Ne glede na to, ali želite, da vaše podjetje raste ali ostane majhno; to, da imate v današnjih časih svojo spletno stran, je nuja. Stroški, ki jih boste odšteli za spletno stran, so majhna investicija v primerjavi s prednostmi, ki vam jih ta prinaša. Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani na WordPressu. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje