Power Editor – orodje za Facebook oglase

Oglaševanje na Facebooku je zelo učinkovit način trženja izdelkov ali storitev. Če znate izkoristiti vse funkcionalnosti platforme za oglaševalce, lahko Facebook postane naš ključni trženjski kanal. Pri tem nam zelo pomaga orodje Power Editor.
Power Editor – orodje za Facebook oglase

Vir slike: (arztsamui, FreeDigitalPhotos.net)

Kaj je orodje Power Editor (PE)?

Power Editor je brezplačno orodje za oglaševalce za urejanje oglasnih kampanj, optimiziran za Googlov brskalnik Chrome. Z njegovo pomočjo lahko ustvarjate pregledne oglasne kampanje z več oglasnimi skupinami z množico oglasov.

Preden začnete z uporabo PE, uvozite podatke iz Ads Managerja. To naredite preprosto s klikom na gumb na vrhu: Download to Power Editor.

Funkcionalnosti orodja Power Editor

Pri uporabi orodja PE boste največkrat uporabljali 6 zavihkov: Manage Adverts, Audiences, Image Library, Reporting, Page Posts in Tools.

  • Manage Adverts – to je prostor za ustvarjanje oglasov, s katerimi boste privabljali uporabnike na spletno stran/trgovino, Facebook stran ali aplikacijo;
  • Audiences – o tej temi sem enkrat že pisala; če želite testirati (kar zagotovo želite), kateri segment uporabnikov se najbolje odziva na vaše oglase, ustvarite različne skupine uporabnikov, na primer ženske, stare od 25-45 let ali moški med 30 in 40 letom starosti; poleg spola in starosti lahko uporabite tudi druge atribute, kot so lokacija, interesi in podobno:

  • Image Library – ste vedeli, da lahko za svoje oglase uporabite brezplačen vir slik na Facebooku? Za oglase lahko naložite tudi svoje slike, pomembno pa je, da pri vsakem oglasu testirate različne slike, da ugotovite, kaj najbolj učinkuje pri posamezni publiki; na tem zavihku imate tudi shrambo vseh slik, ki ste jih kdajkoli naložili za vaše oglase;
  • Reporting – najpomembnejši faktor uspešnosti oglaševanja na spletu je testiranje; pri tem imam v mislih prav vse: slike, besedila oglasov, lokacijo, interese, čas oglaševanja, pristajalne strani in seveda vsi konverzijski parametri; ustvarite različna poročila na ravni računa, kampanje, oglasne skupine ali oglasa; spremljajte parametre in reagirajte na osnovi teh številk (na primer izklopite neučinkovite oglase);
  • Page Post – orodje PE lahko uporabite tudi za objavljanje; na tem mestu so zbrane vse objavljene, promovirane in časovno nastavljene objave;
  • Tools – najpomembnejši postavki tega zavihka sta Pixel in Custom Conversion; Facebook je nedavno spremenil način merjenja in sedaj je merjenje še lažje; ustvarite enotno html kodo (Pixel) in jo namestite v <head> vaše spletne strani ali spletne trgovine; ta bo delovala podobno kot koda za Google Analytics (ne pozabite ažurirati obvestila o piškotkih); poleg tega lahko ustvarite različne oblike konverzij glede na vaše cilje.

Facebook oglaševalcem ponuja zares odlična orodja za trženje ponudbe. Vaša naloga pa je, da funkcionalnosti uporabljate za različna testiranja. Oglaševanje je težko učinkovito, če ustvarite en samcat oglas, ki ga pustite cel čas, dokler traja vaša kampanja. Več o oglaševanju na Facebooku preberite na njihovi uradni spletni strani.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje