Power Editor – orodje za Facebook oglase

Oglaševanje na Facebooku je zelo učinkovit način trženja izdelkov ali storitev. Če znate izkoristiti vse funkcionalnosti platforme za oglaševalce, lahko Facebook postane naš ključni trženjski kanal. Pri tem nam zelo pomaga orodje Power Editor.
Power Editor – orodje za Facebook oglase

Vir slike: (arztsamui, FreeDigitalPhotos.net)

Kaj je orodje Power Editor (PE)?

Power Editor je brezplačno orodje za oglaševalce za urejanje oglasnih kampanj, optimiziran za Googlov brskalnik Chrome. Z njegovo pomočjo lahko ustvarjate pregledne oglasne kampanje z več oglasnimi skupinami z množico oglasov.

Preden začnete z uporabo PE, uvozite podatke iz Ads Managerja. To naredite preprosto s klikom na gumb na vrhu: Download to Power Editor.

Funkcionalnosti orodja Power Editor

Pri uporabi orodja PE boste največkrat uporabljali 6 zavihkov: Manage Adverts, Audiences, Image Library, Reporting, Page Posts in Tools.

  • Manage Adverts – to je prostor za ustvarjanje oglasov, s katerimi boste privabljali uporabnike na spletno stran/trgovino, Facebook stran ali aplikacijo;
  • Audiences – o tej temi sem enkrat že pisala; če želite testirati (kar zagotovo želite), kateri segment uporabnikov se najbolje odziva na vaše oglase, ustvarite različne skupine uporabnikov, na primer ženske, stare od 25-45 let ali moški med 30 in 40 letom starosti; poleg spola in starosti lahko uporabite tudi druge atribute, kot so lokacija, interesi in podobno:

  • Image Library – ste vedeli, da lahko za svoje oglase uporabite brezplačen vir slik na Facebooku? Za oglase lahko naložite tudi svoje slike, pomembno pa je, da pri vsakem oglasu testirate različne slike, da ugotovite, kaj najbolj učinkuje pri posamezni publiki; na tem zavihku imate tudi shrambo vseh slik, ki ste jih kdajkoli naložili za vaše oglase;
  • Reporting – najpomembnejši faktor uspešnosti oglaševanja na spletu je testiranje; pri tem imam v mislih prav vse: slike, besedila oglasov, lokacijo, interese, čas oglaševanja, pristajalne strani in seveda vsi konverzijski parametri; ustvarite različna poročila na ravni računa, kampanje, oglasne skupine ali oglasa; spremljajte parametre in reagirajte na osnovi teh številk (na primer izklopite neučinkovite oglase);
  • Page Post – orodje PE lahko uporabite tudi za objavljanje; na tem mestu so zbrane vse objavljene, promovirane in časovno nastavljene objave;
  • Tools – najpomembnejši postavki tega zavihka sta Pixel in Custom Conversion; Facebook je nedavno spremenil način merjenja in sedaj je merjenje še lažje; ustvarite enotno html kodo (Pixel) in jo namestite v <head> vaše spletne strani ali spletne trgovine; ta bo delovala podobno kot koda za Google Analytics (ne pozabite ažurirati obvestila o piškotkih); poleg tega lahko ustvarite različne oblike konverzij glede na vaše cilje.

Facebook oglaševalcem ponuja zares odlična orodja za trženje ponudbe. Vaša naloga pa je, da funkcionalnosti uporabljate za različna testiranja. Oglaševanje je težko učinkovito, če ustvarite en samcat oglas, ki ga pustite cel čas, dokler traja vaša kampanja. Več o oglaševanju na Facebooku preberite na njihovi uradni spletni strani.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje