Power Editor – orodje za Facebook oglase

Oglaševanje na Facebooku je zelo učinkovit način trženja izdelkov ali storitev. Če znate izkoristiti vse funkcionalnosti platforme za oglaševalce, lahko Facebook postane naš ključni trženjski kanal. Pri tem nam zelo pomaga orodje Power Editor.
Power Editor – orodje za Facebook oglase

Vir slike: (arztsamui, FreeDigitalPhotos.net)

Kaj je orodje Power Editor (PE)?

Power Editor je brezplačno orodje za oglaševalce za urejanje oglasnih kampanj, optimiziran za Googlov brskalnik Chrome. Z njegovo pomočjo lahko ustvarjate pregledne oglasne kampanje z več oglasnimi skupinami z množico oglasov.

Preden začnete z uporabo PE, uvozite podatke iz Ads Managerja. To naredite preprosto s klikom na gumb na vrhu: Download to Power Editor.

Funkcionalnosti orodja Power Editor

Pri uporabi orodja PE boste največkrat uporabljali 6 zavihkov: Manage Adverts, Audiences, Image Library, Reporting, Page Posts in Tools.

  • Manage Adverts – to je prostor za ustvarjanje oglasov, s katerimi boste privabljali uporabnike na spletno stran/trgovino, Facebook stran ali aplikacijo;
  • Audiences – o tej temi sem enkrat že pisala; če želite testirati (kar zagotovo želite), kateri segment uporabnikov se najbolje odziva na vaše oglase, ustvarite različne skupine uporabnikov, na primer ženske, stare od 25-45 let ali moški med 30 in 40 letom starosti; poleg spola in starosti lahko uporabite tudi druge atribute, kot so lokacija, interesi in podobno:

  • Image Library – ste vedeli, da lahko za svoje oglase uporabite brezplačen vir slik na Facebooku? Za oglase lahko naložite tudi svoje slike, pomembno pa je, da pri vsakem oglasu testirate različne slike, da ugotovite, kaj najbolj učinkuje pri posamezni publiki; na tem zavihku imate tudi shrambo vseh slik, ki ste jih kdajkoli naložili za vaše oglase;
  • Reporting – najpomembnejši faktor uspešnosti oglaševanja na spletu je testiranje; pri tem imam v mislih prav vse: slike, besedila oglasov, lokacijo, interese, čas oglaševanja, pristajalne strani in seveda vsi konverzijski parametri; ustvarite različna poročila na ravni računa, kampanje, oglasne skupine ali oglasa; spremljajte parametre in reagirajte na osnovi teh številk (na primer izklopite neučinkovite oglase);
  • Page Post – orodje PE lahko uporabite tudi za objavljanje; na tem mestu so zbrane vse objavljene, promovirane in časovno nastavljene objave;
  • Tools – najpomembnejši postavki tega zavihka sta Pixel in Custom Conversion; Facebook je nedavno spremenil način merjenja in sedaj je merjenje še lažje; ustvarite enotno html kodo (Pixel) in jo namestite v <head> vaše spletne strani ali spletne trgovine; ta bo delovala podobno kot koda za Google Analytics (ne pozabite ažurirati obvestila o piškotkih); poleg tega lahko ustvarite različne oblike konverzij glede na vaše cilje.

Facebook oglaševalcem ponuja zares odlična orodja za trženje ponudbe. Vaša naloga pa je, da funkcionalnosti uporabljate za različna testiranja. Oglaševanje je težko učinkovito, če ustvarite en samcat oglas, ki ga pustite cel čas, dokler traja vaša kampanja. Več o oglaševanju na Facebooku preberite na njihovi uradni spletni strani.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje