Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics

Pravijo, da je kvalitetno merjenje predpogoj za izboljševanje. To med drugim velja tudi za področje optimizacije spletne strani, saj le dobro zastavljena SEO strategija, ki temelji na kvalitetnih podatkih, prinese več obiskovalcev in potencialnih strank.
Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics

Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics (Vir slike: Entrepreneur.com)

Spremljanje najbolj iskanih ključnih besed v spletnih iskalnikih predstavlja pomemben del oblikovanja SEO strategije. Bolj kot bo neka ključna beseda iskana, več obiskovalcev nam bo ob dobri uvrstitvi na spletnem iskalniku prinesla, posledično pa bo večji tudi promet in profit našega podjetja.

Toda zanašanje zgolj na ključne besede pri zastavljanju SEO strategije ne zadostuje za večje uspehe. Za resnično dobre rezultate je potrebno uporabiti katerega izmed profesionalnih spletnih orodij, ki omogočajo kvalitetno in enostavno spremljanje podatkov. Na srečo je eno izmed najboljših tovrstnih orodij na voljo povsem brezplačno, zelo verjetno pa je, da ste zanj že slišali: to je Google Analytics.

Ne glede na to, da je vsaka spletna stran drugačna ter da vsako podjetje zanimajo drugačni podatki, lahko s spodaj naštetimi univerzalnimi nasveti za uporabo orodja Google Analytics oblikujete SEO strategijo, ki bo prinesla prave rezultate.

Nasvet št. 1.: Osredotočite se na organski promet

V Google Analytics lahko enostavno spremljate tudi tako imenovani organski promet na svoji spletni strani. Tovrsten promet je za vas še posebej pomemben, saj gre za obiskovalce, ki so na vašo spletno stran prišli popolnoma brezplačno preko spletnih iskalnikov, kot je na primer Google, in raziskave kažejo, da prav takšni obiskovalci ponavadi prinesejo tudi največ dobička. Preko Googlovega orodja Analytics lahko hitro ugotovite, katere spletne strani tovrstni obiskovalci obiskujejo najpogosteje, katere ključne besede jih največkrat pritegnejo in podobno. 

Vabljeni na izobraževanje Optimizacija spletnih strani >>

Nasvet št. 2: Izmerite kvaliteto SEO prometa

Z opcijo Assisted Conversions, do katere pridete preko ukazov Conversions > Multi-Channel Funnels > Assisted Conversions, lahko ugotovite vrednost posameznih marketinških kanalov, ki jih uporabljate v prodajnem procesu. Hitro boste videli, ali se vztrajanje na določenih marketinških kanalih izplača ali ne, torej ali gre resnično za kvaliteten promet.

Nasvet št. 3: Ugotovite, koliko bi vas stalo plačilo organskega prometa

SEO ima lahko precejšen vpliv na stroške podjetja, saj lahko podjetje z dobro SEO optimizacijo spletne strani stroške nameni drugim stvarem in ne plačanim oglasom. Dobro pa je vedeti, koliko bi takšni stroški sploh nanesli v primeru, da bi morali za organski promet plačevati na primer v okviru Google AdWords kampanje. To lahko storite preko ukazov: Acquisition > Search Engine Optimization > Queries, omenjeno poročilo pa nato združite z Google AdWords računom z ukazom Get search volume data and trends.

Nasvet št. 4: Identificirajte strani, ki se nalagajo počasi

Veliko SEO strokovnjakov pri osnovanju strategije optimizacije spletne strani pozablja tudi na dejstvo, da je hitrost nalaganja spletnih strani čedalje bolj pomemben dejavnik, ki vpliva predvsem na uporabnika in njegovo uporabniško izkušnjo. Če se bo spletna stran nalagala predolgo, uporabnik ne bo zadovoljen, spletno stran pa bo kaznoval tudi Google s slabšo uvrstitvijo na spletnih iskalnikih. Hitrost nalaganja svoje spletne strani in posameznih podstrani lahko preverite preko ukazov: Behavior > Site Speed > Page Timings.

Nasvet št. 5: Ustvarite prilagojen SEO pregled

Google Analytics omogoča tudi prilagoditev pregleda, da le-ta čimbolj ustreza vašim SEO potrebam. To lahko storite z opcijo New Dashboard, s katero si na prvo stran prenesete natančno tiste podatke, ki vam bodo najbolj koristili. Na ta način lahko lažje spremljate napredek ter rezultate enostavneje predstavite naročniku oz. nadrejenemu.

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje