Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics

Pravijo, da je kvalitetno merjenje predpogoj za izboljševanje. To med drugim velja tudi za področje optimizacije spletne strani, saj le dobro zastavljena SEO strategija, ki temelji na kvalitetnih podatkih, prinese več obiskovalcev in potencialnih strank.
Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics

Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics (Vir slike: Entrepreneur.com)

Spremljanje najbolj iskanih ključnih besed v spletnih iskalnikih predstavlja pomemben del oblikovanja SEO strategije. Bolj kot bo neka ključna beseda iskana, več obiskovalcev nam bo ob dobri uvrstitvi na spletnem iskalniku prinesla, posledično pa bo večji tudi promet in profit našega podjetja.

Toda zanašanje zgolj na ključne besede pri zastavljanju SEO strategije ne zadostuje za večje uspehe. Za resnično dobre rezultate je potrebno uporabiti katerega izmed profesionalnih spletnih orodij, ki omogočajo kvalitetno in enostavno spremljanje podatkov. Na srečo je eno izmed najboljših tovrstnih orodij na voljo povsem brezplačno, zelo verjetno pa je, da ste zanj že slišali: to je Google Analytics.

Ne glede na to, da je vsaka spletna stran drugačna ter da vsako podjetje zanimajo drugačni podatki, lahko s spodaj naštetimi univerzalnimi nasveti za uporabo orodja Google Analytics oblikujete SEO strategijo, ki bo prinesla prave rezultate.

Nasvet št. 1.: Osredotočite se na organski promet

V Google Analytics lahko enostavno spremljate tudi tako imenovani organski promet na svoji spletni strani. Tovrsten promet je za vas še posebej pomemben, saj gre za obiskovalce, ki so na vašo spletno stran prišli popolnoma brezplačno preko spletnih iskalnikov, kot je na primer Google, in raziskave kažejo, da prav takšni obiskovalci ponavadi prinesejo tudi največ dobička. Preko Googlovega orodja Analytics lahko hitro ugotovite, katere spletne strani tovrstni obiskovalci obiskujejo najpogosteje, katere ključne besede jih največkrat pritegnejo in podobno. 

Vabljeni na izobraževanje Optimizacija spletnih strani >>

Nasvet št. 2: Izmerite kvaliteto SEO prometa

Z opcijo Assisted Conversions, do katere pridete preko ukazov Conversions > Multi-Channel Funnels > Assisted Conversions, lahko ugotovite vrednost posameznih marketinških kanalov, ki jih uporabljate v prodajnem procesu. Hitro boste videli, ali se vztrajanje na določenih marketinških kanalih izplača ali ne, torej ali gre resnično za kvaliteten promet.

Nasvet št. 3: Ugotovite, koliko bi vas stalo plačilo organskega prometa

SEO ima lahko precejšen vpliv na stroške podjetja, saj lahko podjetje z dobro SEO optimizacijo spletne strani stroške nameni drugim stvarem in ne plačanim oglasom. Dobro pa je vedeti, koliko bi takšni stroški sploh nanesli v primeru, da bi morali za organski promet plačevati na primer v okviru Google AdWords kampanje. To lahko storite preko ukazov: Acquisition > Search Engine Optimization > Queries, omenjeno poročilo pa nato združite z Google AdWords računom z ukazom Get search volume data and trends.

Nasvet št. 4: Identificirajte strani, ki se nalagajo počasi

Veliko SEO strokovnjakov pri osnovanju strategije optimizacije spletne strani pozablja tudi na dejstvo, da je hitrost nalaganja spletnih strani čedalje bolj pomemben dejavnik, ki vpliva predvsem na uporabnika in njegovo uporabniško izkušnjo. Če se bo spletna stran nalagala predolgo, uporabnik ne bo zadovoljen, spletno stran pa bo kaznoval tudi Google s slabšo uvrstitvijo na spletnih iskalnikih. Hitrost nalaganja svoje spletne strani in posameznih podstrani lahko preverite preko ukazov: Behavior > Site Speed > Page Timings.

Nasvet št. 5: Ustvarite prilagojen SEO pregled

Google Analytics omogoča tudi prilagoditev pregleda, da le-ta čimbolj ustreza vašim SEO potrebam. To lahko storite z opcijo New Dashboard, s katero si na prvo stran prenesete natančno tiste podatke, ki vam bodo najbolj koristili. Na ta način lahko lažje spremljate napredek ter rezultate enostavneje predstavite naročniku oz. nadrejenemu.

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Oznake: , , ,