Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics

Pravijo, da je kvalitetno merjenje predpogoj za izboljševanje. To med drugim velja tudi za področje optimizacije spletne strani, saj le dobro zastavljena SEO strategija, ki temelji na kvalitetnih podatkih, prinese več obiskovalcev in potencialnih strank.
Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics

Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics (Vir slike: Entrepreneur.com)

Spremljanje najbolj iskanih ključnih besed v spletnih iskalnikih predstavlja pomemben del oblikovanja SEO strategije. Bolj kot bo neka ključna beseda iskana, več obiskovalcev nam bo ob dobri uvrstitvi na spletnem iskalniku prinesla, posledično pa bo večji tudi promet in profit našega podjetja.

Toda zanašanje zgolj na ključne besede pri zastavljanju SEO strategije ne zadostuje za večje uspehe. Za resnično dobre rezultate je potrebno uporabiti katerega izmed profesionalnih spletnih orodij, ki omogočajo kvalitetno in enostavno spremljanje podatkov. Na srečo je eno izmed najboljših tovrstnih orodij na voljo povsem brezplačno, zelo verjetno pa je, da ste zanj že slišali: to je Google Analytics.

Ne glede na to, da je vsaka spletna stran drugačna ter da vsako podjetje zanimajo drugačni podatki, lahko s spodaj naštetimi univerzalnimi nasveti za uporabo orodja Google Analytics oblikujete SEO strategijo, ki bo prinesla prave rezultate.

Nasvet št. 1.: Osredotočite se na organski promet

V Google Analytics lahko enostavno spremljate tudi tako imenovani organski promet na svoji spletni strani. Tovrsten promet je za vas še posebej pomemben, saj gre za obiskovalce, ki so na vašo spletno stran prišli popolnoma brezplačno preko spletnih iskalnikov, kot je na primer Google, in raziskave kažejo, da prav takšni obiskovalci ponavadi prinesejo tudi največ dobička. Preko Googlovega orodja Analytics lahko hitro ugotovite, katere spletne strani tovrstni obiskovalci obiskujejo najpogosteje, katere ključne besede jih največkrat pritegnejo in podobno. 

Vabljeni na izobraževanje Optimizacija spletnih strani >>

Nasvet št. 2: Izmerite kvaliteto SEO prometa

Z opcijo Assisted Conversions, do katere pridete preko ukazov Conversions > Multi-Channel Funnels > Assisted Conversions, lahko ugotovite vrednost posameznih marketinških kanalov, ki jih uporabljate v prodajnem procesu. Hitro boste videli, ali se vztrajanje na določenih marketinških kanalih izplača ali ne, torej ali gre resnično za kvaliteten promet.

Nasvet št. 3: Ugotovite, koliko bi vas stalo plačilo organskega prometa

SEO ima lahko precejšen vpliv na stroške podjetja, saj lahko podjetje z dobro SEO optimizacijo spletne strani stroške nameni drugim stvarem in ne plačanim oglasom. Dobro pa je vedeti, koliko bi takšni stroški sploh nanesli v primeru, da bi morali za organski promet plačevati na primer v okviru Google AdWords kampanje. To lahko storite preko ukazov: Acquisition > Search Engine Optimization > Queries, omenjeno poročilo pa nato združite z Google AdWords računom z ukazom Get search volume data and trends.

Nasvet št. 4: Identificirajte strani, ki se nalagajo počasi

Veliko SEO strokovnjakov pri osnovanju strategije optimizacije spletne strani pozablja tudi na dejstvo, da je hitrost nalaganja spletnih strani čedalje bolj pomemben dejavnik, ki vpliva predvsem na uporabnika in njegovo uporabniško izkušnjo. Če se bo spletna stran nalagala predolgo, uporabnik ne bo zadovoljen, spletno stran pa bo kaznoval tudi Google s slabšo uvrstitvijo na spletnih iskalnikih. Hitrost nalaganja svoje spletne strani in posameznih podstrani lahko preverite preko ukazov: Behavior > Site Speed > Page Timings.

Nasvet št. 5: Ustvarite prilagojen SEO pregled

Google Analytics omogoča tudi prilagoditev pregleda, da le-ta čimbolj ustreza vašim SEO potrebam. To lahko storite z opcijo New Dashboard, s katero si na prvo stran prenesete natančno tiste podatke, ki vam bodo najbolj koristili. Na ta način lahko lažje spremljate napredek ter rezultate enostavneje predstavite naročniku oz. nadrejenemu.

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje