Pričarajte praznično vzdušje z SMSi v imenu Božička ali Rudolfa

Ekipa slovenskih razvijalcev, ki je v zadnjem letu razvila svetovno uspešno mobilno aplikacijo Messenger, se je decembra lotila novega, lahkotnega in predvsem zabavnega projekta, v okviru katerega bodo otroci na svoje mobilne telefone lahko prejeli SMS sporočila od samega Božička.
Pričarajte praznično vzdušje z SMSi v imenu Božička ali Rudolfa

Pričarajte praznično vzdušje z SMS sporočili v imenu Božička, Dedka Mraza ali Rudolfa

Slovenski startup Zaboo, ki se je v zadnjem letu proslavil s svetovno uspešno mobilno aplikacijo Messenger, katera v zadnjih dneh dosega tudi več kot 10 tisoč prenosov dnevno in se v skupnem ponaša z več kot 2 milijona in pol prenosi, se je v mesecu decembru preizkusila v novem projektu.

Po dveh tednih trdega in predvsem zabavnega dela je sedaj ekipa javnosti ponosno predstavila svoj novi produkt: spletno stran SecretSanta, ki omogoča pošiljanje SMS sporočil pod imenom Božička, Dedka Mraza, Rudolfa ali katerega drugega prazničnega lika. 

O projektu smo se pogovarjali z Miho Trtnikom, članom ekipe iz startupa Zaboo. 

Miha, kako ste prišli do ideje?

V osnovi je naš glavni produkt Messenger, vedno pa iščemo možnosti za njegovo monetizacijo. V fazi brainstorminga smo nekega večera padli v popolnoma nepovezan pogovor o tem, kako danes najmlajši Božička že izzivajo z moderno tehnologijo in ta seveda posledično izgublja na čarobnosti. 

V začetku novembra smo razmišljali tudi o potrjevanju Messenger uporabnikov preko SMS sporočil, na podoben način kot delujeta recimo konkurenta Whatsapp ali Viber. Pregledali smo nekaj SMS ponudnikov in preverili tehnologijo, ki omogoča pošiljanje sporočil. Idejo smo kmalu za tem ovrgli, saj ob naši količini uporabnikov (dnevno dobimo tudi po 10.000 novih uporabnikov) nimamo financ, da bi krili stroške potrditvenih sporočili.

Tehnologijo in trg smo torej poznali, do končne ideje, da lahko SMS pošljemo v imenu Božička, pa po naši vneti debati tudi ni manjkalo veliko.

Kdo je vse sodeloval pri razvoju? 

Z Messengerjem se pospešeno ukvarjamo že od februarja in čutili smo, da potrebujemo odmor. Anže, ki je naš glavni android programer, si je vzel študijski dopust, da je dokončal diplomo. David se je iz backend sistema preusmeril v razvoj Messengerja, ki bo deloval v brskalniku.

Tako sem se razvoja projekta SecretSanta lotil kar sam. Po več kot polletnem premoru moram priznati, da je bil užitek spet pisati kodo. Cel projekt je zastavljen kot MVP in alfa verzija je nastala v enem tednu.

Po tem sem zadevo predstavil celotni ekipi (poleg Anžeta in Davida še Primožu in Neži) in glede na njihove komentarje zadevo prilagodil, dodal podporo za plačevanje in dodatno logiranje dostopov. Skupno mi je projekt vzel dva tedna dela, sedaj pa sem projekt predal Neži, ki skrbi za marketing.

Koliko uporabnikov ste do sedaj že pridobili?

Projekt je bil postavljen kot MVP in lansiran “potiho”, zgolj med našimi prijatelji. V tem času smo dobili nekaj čez 100 uporabnikov in nekaj čez 300 poslanih SMS sporočil. Dodatne SMS-e sta do sedaj kupila dva uporabnika in en prijatelj, ki je bil naš prvi kupec.

Na kakšen način privabljate uporabnike?

Štartali smo viralno s prijatelji, katerim je Božiček poslal prvo skrivnostno sporočilo. Storitev smo delili tudi z ekipo ABC pospeševalnika, ki je bila navdušena. V tem tednu se je Neža lotila marketinga. Oba sicer poznava osnovne principe oglaševanja na socialnih omrežjih in iskalnikih, vendar je prvič, da to počneva sama. Tudi to je dober razlog, da smo šli v projekt, da dobimo boljši vpogled v različne možnosti oglaševanja. 

Je kakšen poseben razlog, zakaj je trenuten nabor držav takšen, kot je? 

Prvotno smo želeli pokriti države, kjer smo prisotni z osnovnim produktom. Na žalost v večini držav ni možno sporočilu določiti poljubnega pošiljatelja, ampak je potrebno čez proces verifikacije in potem odobritve različnih državnih regulatorjev. Nekaj, s čimer se nimamo želje ne časa ukvarjati. Seveda je to prva stvar, ki bi jo morali preveriti preden smo šli v projekt, vendar kot rečeno, smo tehnologijo primarno preverjali za implementacijo v Messenger, kjer to ne bi bila težava. Nismo niti pomislili, da je ta funkcionalnost zaradi varnosti onemogočena po večini Azije, Afrike, Južne in Severne Amerike. 

V večini držav EU storitev deluje, vklapljamo pa jo zgolj v državah, iz katerih dobimo neposredno potrditev znancev in prijateljev, da res deluje. Tudi proračuna za marketing nimamo, da bi lahko štartali v vseh državah. Za vklop nove države, če to podpira, potrebujemo približno pet do deset minut, če ne štejemo prevajanja. Če imate željo, da se odpre še kakšna nova država, nam sporočite (smeh).

Lahko navedete kakšen konkreten primer smešnega SMS-a?

Verjamem, da storitev primarno lahko polepša praznike mnogim staršem in seveda tudi otrokom. Namenjena je tudi pošiljanju sporočil med prijatelji. V pisarni je bilo kar nekaj ur smeha na račun prijateljev, ki so zmedeno ugotavljali, kdo je njihov Dedek mraz, ki ve tako za njihova dobra dela in tudi pokvarjene misli.

Poudarjam, da naj uporabniki pred vsakim pošiljanjem razmislijo, kaj in komu pošiljajo. Ne želimo si, da storitev preide v anonimno nadlegovanje, zato tudi logiramo vsa poslana sporočila in bi ob morebitnih kršitvah splošnih pravil lahko hitro identificirali pošiljatelja.

Občasno sicer zaradi zagotavljanja varnosti pregledamo nekaj naključnih sporočil, vendar njihove vsebine ne bi izpostavljal.

Kaj mislite, da lahko dosežete s to rešitvijo?

Na to gledamo kot MVP, ki smo ga postavili v dveh tednih z minimalnimi resourci in se zraven super zabavali. Pričakujem, da bomo dobili izkušnje in vpogled v različne načine oglaševanja, predvsem na Googlu in Facebooku. Upamo, da bomo pokrili osnovne stroške, od tega pa je odvisna tudi prihodnost storitev.

Obstajajo namreč možnosti širitev na druga tematska področja. Trenutno bi bil recimo aktualen StarsWars in sporočila From: TheDarkSide. Za prihodnje leto smo razmišljali, da bi SecretSanta lahko razširili v dvosmerno komunikacijo, torej da bi se lahko vzpostavil dejanski pogovor preko pošiljanja SMS sporočil. Pomislite, kako fino bi bilo, če otrok komunicira cel december z Božičkom ali Dedkom mrazom preko svojega telefona? Ideje imamo tudi v smeri morebitne integracije te storitve z Messengerjem. Nekaj je bilo povpraševanja tudi po “custom” implementaciji storitve po naročilu.

Se pa istočasno zavedamo, da rešitev za končnega uporabnika ni poceni. Po registraciji namreč vsakemu uporabniku podarimo en SMS, potem pa ima na voljo brezplačna sporočila, kjer je vključen link na našo storitev in pošiljateljeva številka.

Računamo na finančno podporo tistih, ki si želijo pošiljati sporočila brez kratke reklame in vključene telefonske. Vprašanje je, če bodo uporabniki razumeli in nas bili pripravljeni podpreti z nakupom vsaj 5 sporočil za 2.99€, kot je ocenjen najmanjši paket. Mnogim se zdi, da so cene postavljene previsoko. Vendar, če upoštevamo DDV, Paypal provizijo, ceno vseh transakcijskih SMS-ov, ki se pošiljajo brezplačno, in minimalne stroške oglaševanja, smo skoraj na ničli, pa svojega dela še nismo šteli zraven.

Več o produktu pa na spletni strani SecretSanta, kjer lahko pošiljate SMS sporočil pod imenom Božička, Dedka Mraza, Rudolfa ali katerega drugega prazničnega lika

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Predlogi za uspešno načrtovanje podjetniške poti

Predlogi za uspešno načrtovanje podjetniške poti

Kljub temu, da je zanimanja za podjetništvo čedalje večje, pa v praksi večina podjetij propade v prvih dveh letih obstoja. Kakšni so razlogi za to in kaj lahko naredite, da bi se temu izognili? Preberite več >>

Škatla dobrot prispeva k zadovoljstvu zaposlenih

Škatla dobrot prispeva k zadovoljstvu zaposlenih

Na spletnem portalu BoostBox si lahko sestavite zdravo in kakovostno malico iz vrhunskih sestavin. Izbirate lahko med izbranimi oreščki in suhim sadjem, ki so odličen vir energije za naporne podjetniške dni. Preberite več >>

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje