Pričarajte praznično vzdušje z SMSi v imenu Božička ali Rudolfa

Ekipa slovenskih razvijalcev, ki je v zadnjem letu razvila svetovno uspešno mobilno aplikacijo Messenger, se je decembra lotila novega, lahkotnega in predvsem zabavnega projekta, v okviru katerega bodo otroci na svoje mobilne telefone lahko prejeli SMS sporočila od samega Božička.
Pričarajte praznično vzdušje z SMSi v imenu Božička ali Rudolfa

Pričarajte praznično vzdušje z SMS sporočili v imenu Božička, Dedka Mraza ali Rudolfa

Slovenski startup Zaboo, ki se je v zadnjem letu proslavil s svetovno uspešno mobilno aplikacijo Messenger, katera v zadnjih dneh dosega tudi več kot 10 tisoč prenosov dnevno in se v skupnem ponaša z več kot 2 milijona in pol prenosi, se je v mesecu decembru preizkusila v novem projektu.

Po dveh tednih trdega in predvsem zabavnega dela je sedaj ekipa javnosti ponosno predstavila svoj novi produkt: spletno stran SecretSanta, ki omogoča pošiljanje SMS sporočil pod imenom Božička, Dedka Mraza, Rudolfa ali katerega drugega prazničnega lika. 

O projektu smo se pogovarjali z Miho Trtnikom, članom ekipe iz startupa Zaboo. 

Miha, kako ste prišli do ideje?

V osnovi je naš glavni produkt Messenger, vedno pa iščemo možnosti za njegovo monetizacijo. V fazi brainstorminga smo nekega večera padli v popolnoma nepovezan pogovor o tem, kako danes najmlajši Božička že izzivajo z moderno tehnologijo in ta seveda posledično izgublja na čarobnosti. 

V začetku novembra smo razmišljali tudi o potrjevanju Messenger uporabnikov preko SMS sporočil, na podoben način kot delujeta recimo konkurenta Whatsapp ali Viber. Pregledali smo nekaj SMS ponudnikov in preverili tehnologijo, ki omogoča pošiljanje sporočil. Idejo smo kmalu za tem ovrgli, saj ob naši količini uporabnikov (dnevno dobimo tudi po 10.000 novih uporabnikov) nimamo financ, da bi krili stroške potrditvenih sporočili.

Tehnologijo in trg smo torej poznali, do končne ideje, da lahko SMS pošljemo v imenu Božička, pa po naši vneti debati tudi ni manjkalo veliko.

Kdo je vse sodeloval pri razvoju? 

Z Messengerjem se pospešeno ukvarjamo že od februarja in čutili smo, da potrebujemo odmor. Anže, ki je naš glavni android programer, si je vzel študijski dopust, da je dokončal diplomo. David se je iz backend sistema preusmeril v razvoj Messengerja, ki bo deloval v brskalniku.

Tako sem se razvoja projekta SecretSanta lotil kar sam. Po več kot polletnem premoru moram priznati, da je bil užitek spet pisati kodo. Cel projekt je zastavljen kot MVP in alfa verzija je nastala v enem tednu.

Po tem sem zadevo predstavil celotni ekipi (poleg Anžeta in Davida še Primožu in Neži) in glede na njihove komentarje zadevo prilagodil, dodal podporo za plačevanje in dodatno logiranje dostopov. Skupno mi je projekt vzel dva tedna dela, sedaj pa sem projekt predal Neži, ki skrbi za marketing.

Koliko uporabnikov ste do sedaj že pridobili?

Projekt je bil postavljen kot MVP in lansiran “potiho”, zgolj med našimi prijatelji. V tem času smo dobili nekaj čez 100 uporabnikov in nekaj čez 300 poslanih SMS sporočil. Dodatne SMS-e sta do sedaj kupila dva uporabnika in en prijatelj, ki je bil naš prvi kupec.

Na kakšen način privabljate uporabnike?

Štartali smo viralno s prijatelji, katerim je Božiček poslal prvo skrivnostno sporočilo. Storitev smo delili tudi z ekipo ABC pospeševalnika, ki je bila navdušena. V tem tednu se je Neža lotila marketinga. Oba sicer poznava osnovne principe oglaševanja na socialnih omrežjih in iskalnikih, vendar je prvič, da to počneva sama. Tudi to je dober razlog, da smo šli v projekt, da dobimo boljši vpogled v različne možnosti oglaševanja. 

Je kakšen poseben razlog, zakaj je trenuten nabor držav takšen, kot je? 

Prvotno smo želeli pokriti države, kjer smo prisotni z osnovnim produktom. Na žalost v večini držav ni možno sporočilu določiti poljubnega pošiljatelja, ampak je potrebno čez proces verifikacije in potem odobritve različnih državnih regulatorjev. Nekaj, s čimer se nimamo želje ne časa ukvarjati. Seveda je to prva stvar, ki bi jo morali preveriti preden smo šli v projekt, vendar kot rečeno, smo tehnologijo primarno preverjali za implementacijo v Messenger, kjer to ne bi bila težava. Nismo niti pomislili, da je ta funkcionalnost zaradi varnosti onemogočena po večini Azije, Afrike, Južne in Severne Amerike. 

V večini držav EU storitev deluje, vklapljamo pa jo zgolj v državah, iz katerih dobimo neposredno potrditev znancev in prijateljev, da res deluje. Tudi proračuna za marketing nimamo, da bi lahko štartali v vseh državah. Za vklop nove države, če to podpira, potrebujemo približno pet do deset minut, če ne štejemo prevajanja. Če imate željo, da se odpre še kakšna nova država, nam sporočite (smeh).

Lahko navedete kakšen konkreten primer smešnega SMS-a?

Verjamem, da storitev primarno lahko polepša praznike mnogim staršem in seveda tudi otrokom. Namenjena je tudi pošiljanju sporočil med prijatelji. V pisarni je bilo kar nekaj ur smeha na račun prijateljev, ki so zmedeno ugotavljali, kdo je njihov Dedek mraz, ki ve tako za njihova dobra dela in tudi pokvarjene misli.

Poudarjam, da naj uporabniki pred vsakim pošiljanjem razmislijo, kaj in komu pošiljajo. Ne želimo si, da storitev preide v anonimno nadlegovanje, zato tudi logiramo vsa poslana sporočila in bi ob morebitnih kršitvah splošnih pravil lahko hitro identificirali pošiljatelja.

Občasno sicer zaradi zagotavljanja varnosti pregledamo nekaj naključnih sporočil, vendar njihove vsebine ne bi izpostavljal.

Kaj mislite, da lahko dosežete s to rešitvijo?

Na to gledamo kot MVP, ki smo ga postavili v dveh tednih z minimalnimi resourci in se zraven super zabavali. Pričakujem, da bomo dobili izkušnje in vpogled v različne načine oglaševanja, predvsem na Googlu in Facebooku. Upamo, da bomo pokrili osnovne stroške, od tega pa je odvisna tudi prihodnost storitev.

Obstajajo namreč možnosti širitev na druga tematska področja. Trenutno bi bil recimo aktualen StarsWars in sporočila From: TheDarkSide. Za prihodnje leto smo razmišljali, da bi SecretSanta lahko razširili v dvosmerno komunikacijo, torej da bi se lahko vzpostavil dejanski pogovor preko pošiljanja SMS sporočil. Pomislite, kako fino bi bilo, če otrok komunicira cel december z Božičkom ali Dedkom mrazom preko svojega telefona? Ideje imamo tudi v smeri morebitne integracije te storitve z Messengerjem. Nekaj je bilo povpraševanja tudi po “custom” implementaciji storitve po naročilu.

Se pa istočasno zavedamo, da rešitev za končnega uporabnika ni poceni. Po registraciji namreč vsakemu uporabniku podarimo en SMS, potem pa ima na voljo brezplačna sporočila, kjer je vključen link na našo storitev in pošiljateljeva številka.

Računamo na finančno podporo tistih, ki si želijo pošiljati sporočila brez kratke reklame in vključene telefonske. Vprašanje je, če bodo uporabniki razumeli in nas bili pripravljeni podpreti z nakupom vsaj 5 sporočil za 2.99€, kot je ocenjen najmanjši paket. Mnogim se zdi, da so cene postavljene previsoko. Vendar, če upoštevamo DDV, Paypal provizijo, ceno vseh transakcijskih SMS-ov, ki se pošiljajo brezplačno, in minimalne stroške oglaševanja, smo skoraj na ničli, pa svojega dela še nismo šteli zraven.

Več o produktu pa na spletni strani SecretSanta, kjer lahko pošiljate SMS sporočil pod imenom Božička, Dedka Mraza, Rudolfa ali katerega drugega prazničnega lika

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

Prva kripto država na svetu – Slovenija ali Estonija?

Prva kripto država na svetu – Slovenija ali Estonija?

Estonija je na dobri poti, da postane prva kripto država na svetu. Slovenski premier pa je napovedal, da bo Slovenija postala najbolj prepoznavna blockchain destinacija v Evropski uniji. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Nejc Zupan: »Podjetja, ki ne bodo delala na daljavo, čez desetletje, dve ali tri ne bodo več obstajala«

Nejc Zupan: »Podjetja, ki ne bodo delala na daljavo, čez desetletje, dve ali tri ne bodo več obstajala«

V sodobnem svetu so geografsko razpršene ekipe vedno bolj pogoste, saj moderna tehnologija posameznikom s celega sveta omogoča sprotno sodelovanje. Delo na daljavo vključuje različne izzive – v nadaljevanju ponujamo nekaj nasvetov, kako se soočiti z njimi. Preberite več >>

Video: Pametni robot SpotMini že zmore človeška opravila

Video: Pametni robot SpotMini že zmore človeška opravila

Prihodnost, v kateri bodo roboti hodili po dveh nogah, odpirali in zapirali vrata ter dostavljali pakete, je bližje, kot si mislimo. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje