Prihaja zaključna prireditev Najpodjetniška ideja 2014/2015

Vabljeni ste na zaključno prireditev Najpodjetniška ideja 2014/2015, na kateri boste prisluhnili zanimivim govorcem, ki so se na svoji poslovni poti srečevali z različnimi izzivi. Prireditev bo potekala v četrtek, 4. junija v Centru inovativnega podjetništva med 17. in 19. uro.
Prihaja zaključna prireditev Najpodjetniška ideja 2014/2015

Prihaja zaključna prireditev Najpodjetniška ideja 2014/2015 (Vir slike: npi-finance.si)

Govorci prireditve bodo Aleksander Zadel, psiholog in direktor Inštituta za osebni razvoj C.A.R., Damjan Burger, direktor podjetja M TOM, Aleš Mozetič, direktor podjetja Don don in Blaž Brodnjak, član uprave NLB. Udeležba je brezplačna, prijava pa zaradi omejenega števila prostih mest.

Program dogodka

1. Pogum za idejo

Aleksander Zadel, psiholog in direktor Inštituta za osebni razvoj C.A.R.,

Aleksander Zadel je doktor psihologije, zaposlen kot direktor Inštituta za osebni razvoj Corpus, Anima, Ratio. Soustanovil je kadrovsko agencijo Competo. Je pobudnik in soustanovitelj Oddelka za Psihologijo, na Fakulteti za matematiko, naravoslovje in tehnične vede, na Univerzi na Primorskem. Kot svetovalca ga najemajo domača in tuja podjetja, ki jim pomaga pri projektih razvoja tehnik vodenja, motivacije, kadrovske politike ter razvoja osebnih in vodstvenih zmogljivosti zaposlenih.

2. Zagon za nov začetek

Damjan Burger, direktor podjetja M TOM – Kaj pa, ko ne gre?

Nerazumne poteze uprave in veliki apetiti nekaterih so podjetje Tom iz Mokronoga konec leta 2010 pahnili v stečaj. Od delčka zadnje plače so delavci životarili sedem mesecev. Ko so končno dobili denar iz jamstvenega sklada, vsak okoli 2000 evrov, se je deseterica nekoč zaposlenih odločila, da bodo ta denar in nekaj tistega, ki so ga postrgali od privarčevanega ali izposojenega, vložili v najem prostorov in nakup strojev ter začeli delati. Ustanovili so novo podjetje M Tom, ki danes posluje zelo uspešno.

3. Iz majhnega v veliko

Aleš Mozetič, direktor podjetja Don don

Podjetje Don don s svojo blagovno znamko Tvojih 5 minut je bilo ustanovljeno leta 1994 kot majhno družinsko podjetje v Sloveniji. V zadnjih petnajstih letih se je podjetje razvilo v srednje veliko podjetje z razvejano poslovno mrežo v različnih državah in z več kot 600 zaposlenimi. Podjetje Don don ima danes proizvodni obrat v Sloveniji, pekarno na Hrvaškem ter je večinski lastnik pekarne PDM v Srbiji. Metliška družba Don Don si je z nakupom pekarne Grosuplje kupila vstopnico na dvomilijonski slovenski pekovski trg, njen končni cilj je osvojiti Balkan in postati največji regijski pek.

4. Predstavitev finalistov izbora Najpodjetniška ideja 2014/15

5. Podpiramo podjetne – Blaž Brodnjak, član uprave NLB

6. Razglasitev zmagovalca

Na prireditev se brezplačno prijavite preko spletnega obrazca

Več informacij o dogodku…

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje