Prihodnost email marketinga je vezana na zakonodajo

Email marketing, ki omogoča hitro in poceni orodje za testiranje odziva trga, v povezavi s follow-up klici postaja vse bolj pomembno marketinško orodje, obenem pa cenovno ugodno pridobivanje strank, meni Igor Panjan iz Datafy.it.
Ekipa Datafy.it: Jeseni bomo zmagali!

Na sliki Igor Panjan (Vir slike: osebni arhiv).

»Vse ostale metode zahtevajo bistveno več časa in energije, da se pripravi oglaševalski material in posledično višje stroške,« dodaja. Njegova prihodnost pa je vezana na zakonodajo: »Če bo šla na primer Evropska unija, posledično tudi Slovenija, po poti, da je aktivno iskanje strank nelegitimno ravnanje, potem email marketing ne bo imel rožnate prihodnosti. Če pa se bomo odločili za delovna mesta in cvetočo ekonomijo, bo email marketing eden od ključnih orodij za uspeh

V B2B segmentu kraljuje email, v B2C družbena omrežja

Email, ki mu analitiki že nekaj časa napovedujejo konec, je vendarle v veliki meri uporabljen, zlasti v B2B segmentu. Podjetja so v tem primeru celo prepričana, da je email v večji meri resnično učinkovito orodje. Če je v B2B segmentu v veljavi email, pa so v B2C v ospredju družbena omrežja, ki podjetjem in blagovnim znamkam omogočajo povezovanje s svojimi uporabniki. Kot priljubljena oblika email marketinga slovi tudi newsletter.

Vsebinski marketing nas ne sili v nakup

Da je vsebinski marketing resnično v porastu, priča tudi podatek študije MarketinProfs and the Content Marketing Institute, ki kaže, da kar 70 odstotkov zaposlenih v oddelkih marketinga sproducira več vsebine kot lani. Zakaj je vsebinski marketing toliko bolj priljubljen? Tovrstna oblika »človeka nikoli ne sili v neposreden nakup, ampak je primarna vloga izobraževanje«, meni Panjan. Opisuje ga celo kot kralja interneta. »Človek se odloči za nakup, ko sam res preceni, da je za to prišel trenutek. Posledično nimaš občutka, da oglaševalec vrši pritisk,« omogoča izobraževanje in svobodo odločanju o nakupu.

Nehajmo sanjati o Ameriki!

Balast, ki smo se ga naučili filtrirati

»Vse ostale oblike marketinga so balast, ki smo se ga naučili filtrirati. Samo pogledati je potrebno, kaj se je zgodilo s konverzijami na spletnih trgovinah v zadnjih 15 letih. V dot.com bumu so bile 20 do 30-odstotne konverzije nekaj normalnega. Danes velja, da je 4-odstotna konverzija vrhunski rezultat. LinkedIn šteje 0,025 odstotka CTR za uspešno marketinško akcijo, kar je absurd.« Ravno nesegmentirano marketinško bombardiranje, pravi, je v njegovem primeru povzročilo, da je enostavno prenehal gledati televizijo, prav tako ne posluša več radia: »Ljudje smo se enostavno naveličali poslušati reklam o vložkih in pralnem prašku.«

Porast vsebinskega marketinga, a moramo biti dosledni

Tudi v Sloveniji je opazen porast vsebinskega marketinga, saj so podjetja ugotovila, da jim to generira tudi obisk na spletni strani. Veliko se predava o njem, piše, ljudje pa informacije hitro pograbijo in preizkusijo. »Kar nam pa vsem manjka, tudi nam, je disciplina pisanja. Pri vsebinskem marketingu je ključnega pomena redno pisanje – vsaj en blog prispevek na teden dni ali dva.«

Se bo trend iz Anglije preselil tudi k nam?

B2B segment je bolj miren, B2C pa doživlja »tektonske premike«, največje spremembe je na tem področju naredila Anglija, saj je prepovedala B2C klicne centre, kar je po oceni Panjana »neumnost«. Meni, da je le vprašanje časa, da se bo ta trend preselil na celino. »Podjetja, ki prodajajo v B2C segmentu, bodo preživela samo z vrhunskim vsebinskim marketingom in ogromno količino porabljenega denarja na Google AdWordsih. Posledično bodo uspešni oglaševalci samo velika podjetja z veliko količino denarja. Jaz se sprašujem , kako bodo preživela pri trenutni logiki Evropske unije manjša podjetja, ki predstavljajo steber gospodarstva EU!«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Statistika pravi, da so daleč najbolj uspešne tiste kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu, ki že v prvem tednu dosežejo vsaj 30 odstotkov končnega zastavljenega cilja. V nasprotnem primeru se verjetnost, da bodo uspešne, zmanjša za kar 47 odstotkov. Preberite več >>

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Oznake: , ,