Propadli startupi: česa se lahko naučimo iz njihovih zgodb?

Pri CB Insights, podjetju, ki se ukvarja s pridobivanjem in zbiranjem različnih poslovnih podatkov, so izdelali zanimivo študijo, v kateri so se spraševali o tematiki, o kateri marsikateri podjetnik nerad govori: o propadu startup podjetij.
Propadli startupi: česa se lahko naučimo iz njihovih zgodb?

Propadli startupi: česa se lahko naučimo iz njihovih zgodb? (Vir slike: sxc.hu)

Statistike kažejo, da kar 90 odstotkov vseh startupov v prvih nekaj letih poslovanja propade. In prav zaradi dejstva, da se je večina danes uspešnih podjetnikov v preteklosti najverjetneje že opekla, o propadu startupov mnogi neradi govorijo.

Ker pa so prav neuspehi tisti, iz katerih se lahko naučimo marsičesa koristnega, so v podjetju CB Insights, ki se ukvarja s pridobivanjem in zbiranjem različnih poslovnih podatkov, izdelali zanimivo študijo na to tematiko. V raziskavo so vključili tiste startupe, ki so v Združenih državah Amerike propadli med leti 2010 in 2013.

Predstavljamo vam nekaj ključnih ugotovitev, katere so dognali njihovi strokovnjaki.

1. Večino podjetnikov je strah priznati neuspeh.

Ena izmed glavnih ugotovitev študije je, da se le redki podjetniki pravzaprav upajo priznati neuspeh, ki so ga doživeli s svojim startupom. Pri tem pa zamujajo odlično priložnost, da bi se iz svojih napak česa naučili!

Tudi nasploh se podjetniški svet fokusira predvsem na zmagovalce, na podjetja kot so Facebook, Twitter, Square, Instagram in druge. To pa povzroča, da večina podjetnikov nasvete sprejema zgolj od t.i. zmagovitih podjetij, kar je velika napaka, saj večina poslovnih idej, s katerimi so uspela omenjena podjetja, ni ponovljivih. Mnoga so uspela tudi z nekoliko sreče: ujeli so pravi trenutek, imeli so odlično kombinacijo talentov v podjetniški ekipi, prava poznanstva in podobno.

Pomembno je, da svojega neuspeha ne zanikate in poskušate čimprej ugotoviti, kaj je šlo narobe. Le tako se boste lahko naučili, česa ne smete početi in katerih napak ne smete ponavljati!

2. Težko je prepoznati startupe, ki so pravzaprav že propadli.

Neredko se zgodi, da je startup že tako rekoč v zadnjih vzdihljajih, a se mu nekako še uspe obdržati pred dokončnim propadom. Ker pa večina izmed podjetnikov, ki stojijo za takšnim startupom, svojega neslavnega konca ne želi priznati v javnosti, je zelo težko prepoznati, nasvete katerega izmed njih lahko pravzaprav upoštevamo.

Preden torej sprejmete nasvet od kogarkoli, se prepričajte, ali zares ve, o čem govori, ali pa gre zgolj za nekoga, ki pravzaprav sploh ne zna priznati napake.

3. Denar je v podjetništvu zelo pomemben.

Čim prej začnite s služenjem denarja.

Startupi so za zagon poslovanja že od nekdaj potrebovali kapital in prav nič drugače ni sedaj, s porastom števila spletnih podjetij in podjetništva v oblaku. Le-ti namreč dajejo občutek, da se je poslovanje pocenilo, kar pa ne drži.

Bistveno za uspeh je, da že na začetku pridobite dovolj velik znesek, ki vam bo pomagal zagnati proizvodnjo in preostale vidike poslovanja, nato pa morate čim prej poiskati način, da boste s startupom začeli služili dovolj denarja, da boste lahko preživeli in širili svojo dejavnost.

4. Najbolj priljubljena področja startupovcev so pogosto največkrat usodna.

Pred začetkom poslovanja izdelajte analizo trga!

Področja, kot so oglaševanje, prodaja, marketing, glasba in video so že nekaj časa zelo priljubljena pri startup podjetnikih, a hkrati gre za področja, na katerih je najti največ propadlih startupov.

Razlog za to najverjetneje tiči prav v tem, da je na tem področju poskušalo uspeti večje število podjetnikov, nekaterim je uspelo, mnogim ne. Večini ni uspelo predvsem zaradi tega, ker so bili njihovi poslovni modeli premalo izrazito usmerjeni v profitne dejavnosti. Preden začnete s poslovanjem, torej napravite temeljito analizo trga in se prepričajte, da imate v izbrani panogi sploh možnosti za uspeh!

Vir: Inc.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje