Specializirani razvijalci nišnih tem na platformi WordPress

Avtor Urša Eva Pucelj — 19.11.2014
Komentiraj!
ProteusThemes je v zadnjih dveh letih poskrbel za razvoj številnih nišnih tem, ki se uporabljajo pri postavitvi spletnih strani na platformi WordPress. Zanimivo je, da so poseben uspeh doživele tiste, ki so jih namenili frizerskim salonom, avtomehaničnim delavnicam in gradbenim podjetjem.
Specializirani razvijalci nišnih tem na platformi WordPress

Specializirani razvijalci nišnih tem na platformi WordPress (Vir fotografije: arhiv ProteusThemes)

Nišne teme pri ProteusThemes tržijo prek enega izmed največjih spletnih ponudnikov ThemeForest, ki se danes ponaša že z več kot nekaj milijoni rednih strank.

V ekipi sodelujeta programerja Primož Cigler in Marko Prelec ter oblikovalec Jaka Šmid. Njihova ciljna skupina pa so v prvi vrsti agencije in posamezniki – t.i. freelancerji, ki postavljajo spletne strani za končnega naročnika.

Inovativne nišne teme postajajo pravi prodajni hiti!

Poseben uspeh so doživele inovativne nišne teme, ki so namenjene določenim subjektom. Priljubljeni temi za postavljanje spletnih strani na WordPress platformi sta trenutno Carpress in Hairpress. Namenjeni sta spletnim stranem za avtomehanične delavnice oziroma frizerske salone, in ob tem dostopni v več tujih jezikih. Njuno delovanje je omogočeno na vseh vrstah elektronskih naprav, spletna stran pa se izjemno hitro v celoti naloži, možna je tudi takojšna namestitev spletne trgovine.

                                           Vir fotografije: arhiv ProteusThemes

Priljubljeni nišni temi ProteusThemes sta tudi Dining Restaurant, ki je namenjena restavracijam višjega cenovnega razreda, kjer se lahko na slikovit način predstavijo kulinarični mojstri, kavarne in restavracije. Razgibana postavitev namreč omogoča vnos kuharskih nasvetov, vinske karte, vnos dnevnega menija, odpiralnega časa in izris lokacije na predloženem zemljevidu, in Webmarket, »najmanj nišna tema, namenjena e-trgovinam s športno opremo,« kot v najinem pogovoru pojasnjuje Cigler.

Ob še nekaj nišnih temah, kot so Organique, ki je namenjena predstavitvi spletnih trgovin z zdravo, ekološko pridelano organsko hrano in Readable, ki je primerna za spletne časopise in bloge, saj je ustvarjena za kar najvišjo branost objavljenih vsebin, je bil pred kratkim na spletni trg lansiran še njihov zadnji hit – BuildPress.

»Pred dvema tednoma smo lansirali še zadnjo temo BuildPress, namenjeno gradbenim podjetjem, ki je trenutno naša daleč najbolj popularna tema do sedaj,« še pojasnjuje mladi spletni razvijalec. »Kvaliteta naših tem v primerjavi s konkurenco je na zelo visokem nivoju, veliko časa namreč namenimo izobraževanju zaposlenih in dodelavi vsake malenkosti,« izvemo.

Pri razvoju produktov dolgoročne vizije ne obstajajo

»Pri razvoju produktov nimamo dolgoročne vizije. Planiramo do največ šest mesecev vnaprej, ker se nenehno prilagajamo trgu. Poslušamo stranke in na podlagi tega izboljšujemo produkt,« še razkrije ekipa ProteusThemes.

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!