KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Gorenje, Adele, Samsung in NK Maribor so simboli kakovosti za Slovence v letu 2016

Če bi imel državljan Slovenije na voljo neomejeno količino denarja in če bi se pri nakupu odločal izključno na podlagi kakovosti, bi kupil mobilni telefon Samsung, poslušal U2 ali Adele in se udeležil tekme NK Maribor.
Gorenje, Adele, Samsung in NK Maribor so simboli kakovosti za Slovence v letu 2016

QUDAL: Gorenje, Adele,Samsung in NK Maribor so simboli kakovosti za slovenske državljane v letu 2016 (Vir slike: HubSpot.com)

Gre za rezultate najnovejše raziskave QUDAL – QUality meDAL, ki jo je januarja letos na območju Slovenije opravila mednarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association, Zürich.

V primerjavi s prvo raziskavo kakovosti QUDAL na slovenskem trgu iz leta 2014 zadnji rezultati kažejo nekatere zanimive spremembe.

V družbi 500 največjih družb v srednji Evropi tudi 20 slovenskih

Visokokakovostna bela tehnika? Gorenje!

Državljane Slovenije so v raziskavi QUDAL – QUality meDAL vprašali, kateri proizvajalec bele tehnike in gospodinjskih aparatov po njihovem mnenju zagotavlja absolutno najvišjo raven kakovosti.

V tej kategoriji so slovenski državljani na prvo mesto v kakovosti postavili Gorenje, kakovost domačih blagovnih znamk pa prepoznavajo tudi v drugih raziskovanih podskupinah.

Prebivalci Slovenije v kategoriji “mobilni telefon” na prvo mesto po kakovosti postavili Samsung pred vsemi drugimi blagovnimi znamkami mobilnih telefonov.

Zastavljeno vprašanje v tej kategoriji je bilo: “Navedite ime proizvajalca MOBITELA, ki po vaši osebni izkušnji ali izkušnji vaših bližnjih ponuja absolutno najvišjo kakovost na slovenskem trgu:”

Največje število vprašanih slovenskih državljanov je odgovorilo: Samsung.

Prvo mesto v okviru drugih kategorij, ki so bile raziskovane v Sloveniji, so zavzeli npr. Barcaffè (instant kava), Gorenjka (čokolada), Argeta (pašteta), Union (pivo z sadnim okusom), Dana (sadni sirup), NLB (banka), Mercator (maloprodajna trgovska veriga), Nutella (sladki namaz), Eta  (konzervirano sadje), Ljubljanske mlekarne (mlečni namaz), Radenska (gazirana mineralna voda), Fructal (sadni sok), Afrodita (šampon za lase), Žito (prepečenec), Adidas (športna obutev), Mobitel (mobilni operater), Telemach (ponudnik interneta), WMF (jedilni pribor) itd.

Pojem kakovosti v športu – Prevc in Maze

V kategoriji “Najkakovostnejši športni klub na svetu (neodvisno od športa)” je prvo mesto zasedel FC Barcelona, medtem ko je za državljane Slovenije “najkakovostnejši športni klub v Sloveniji (neodvisno od športa)” še naprej NK Maribor.

Zanimiv preobrat v primerjavi z letom 2014 se je zgodil v kategoriji “Najkakovostnejši športnik/športnica na svetu”. Prvo mesto in naziv najkakovostnejše športnice v letu 2014 Tina Maze letos deli z odličnim Petrom Prevcem – oba imata enako število glasov anketirancev.

Pojem kakovosti v glasbi: Adele, U2 in Siddharta

Razlike v kulturoloških preferencah so vidne v rezultatih iz kategorij: “Najkakovostnejša glasbena skupina na svetu”, “Najkakovostnejši glasbeni izvajalec na svetu” in “Domača glasbena skupina”.

Pri tujih glasbenih skupinah je prvo mesto po kakovosti raziskave QUDAL – QUality meDAL zasedla irska skupina U2, medtem ko je po drugi strani Siddharta za državljane Slovenije absolutno najkakovostnejša domača glasbena skupina. Leta 2014 je v tej kategoriji zmagovalno mesto pripadlo Modrijanom.

Ko govorimo o posameznih izvajalcih (pevcih/pevkah) v kategoriji “Najkakovostnejši glasbeni izvajalec na svetu”, so državljani Slovenije na prvo mesto po kakovosti uvrstili svetovno znano in edinstveno Adele, medtem ko je v tej kategoriji pred dvema letoma prvo mesto zasedla Tina Turner.

Osredotočenost na kakovost

Slovenski državljani in državljanke so bili v najnovejši raziskavi QUDAL – QUality meDAL vprašani, kaj bi kupovali in uporabljali, če ob nakupu denar ne bi predstavljal popolnoma nobene težave in bi pri odločanju o nakupu in porabi upoštevali izključno in samo kakovost.

Raziskava QUDAL – QUality meDAL zato daje popolnoma novo podobo slovenskega trga in razkriva razmišljanja lokalnih državljanov o vrednostih in kakovosti, ki so jim na voljo, ter na kakšen način jih oni prepoznajo in vrednotijo.

Pri opravljanju raziskave kakovosti QUDAL – QUality meDAL je uporabljena inovativna metoda tržne raziskave DEEPMA (Deep Mind Awareness), ki poleg metode CAWI in vprašanj odprtega tipa izraža reprezentativne odgovore anketirancev.

Medalja QUDAL – samo za najkakovostnejše

Medalja QUDAL – QUality meDAL, ki se podeljuje izključno najkakovostnejšim – je na podlagi mnenj državljanov močna oznaka poudarjanja tistih subjektov, izdelkov in storitev na lokalnem trgu, za katere so potrošniki ocenili, da ponujajo najvišjo raven kakovosti.

Medalja QUDAL – QUality meDAL bo podeljena izključno tistim, ki potrošnikom na trgu zagotavljajo najvišjo raven kakovosti, ki temelji na znanstvenih tržnih raziskavah na podlagi preverjene metode QUDAL – DEEPMA.

Cilj projekta QUDAL – boljša kakovost življenja

Za certifikacijskim projektom QUDAL stoji mednarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association GmbH s sedežem v Zürichu, ki se je na certifikacijskem trgu že izkazala z zelo dobro sprejetima programoma Best Buy Award in ICERTIAS Customers’ Friend, ki sta poznana tako med potrošniki kot med podjetji.

Cilj raziskovalnega projekta QUDAL je promocija in popularizacija kakovosti, saj ima ravno danes, v času recesije, potrošnik izključno pravico na trgu zahtevati vrhunsko kakovost za svoj denar.

O mednarodni organizaciji ICERTIAS

Organizacija ICERTIAS predstavlja glas potrošnikov – je mednarodna organizacija, katere delo temelji na mnenju, izkušnjah in zanimanju samih kupcev oziroma uporabnikov izdelkov in storitev, ki so na voljo na trgu.

Na podlagi izkušenj in mnenj javnosti organizacija ICERTIAS natančno išče, odkriva, certificira in nagrajuje vrhunske družbe, izdelke in storitve, s čimer je olajšano potrošnikovo odločanje pri nakupu.

S svojimi programi ICERTIAS Best Buy Award, QUDAL – QUality meDAL in ICERTIAS Customers’ Friend je organizacija ICERTIAS prisotna v več kot 40 državah na petih celinah.

Rezultate tržnih raziskav ICERTIAS redno citirajo vodilni nacionalni in svetovni mediji, certifikacijske oznake ICERTIAS pa danes ponosno nosijo izdelki in storitve na stotine vrhunskih mednarodnih in lokalnih družb.

Organizacija ICERTIAS je ustanovljena leta 2011 v Zürichu v Švici, kjer je danes registrirana kot “ICERTIAS – International Certification Association GmbH”

Preberite tudi: Zakaj vsak drugi slovenski spletni kupec plača po povzetju?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>


7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

Naj gre za bolj ali manj poznano ime, za podjetnika se registracija znamke lahko izkaže kot ključna investicija na njegovi podjetniški poti in mu prihrani marsikatero nevšečnost. Zato je pomembno, da podjetnik še pred podajo v podjetniške vode razume, zakaj so znamke pomemben element pri rasti in razvijanju njegovega poslovanja. Preberite več >>

Uspešnica Netflixa sprožilec 28 milijonske tožbe

Uspešnica Netflixa sprožilec 28 milijonske tožbe

Netflix je pred kratkim svojim gledalcem predstavil novo video doživetje, film Black Mirror: Bandersnatch. Ta predstavlja novo generacijo gledanja televizije in nudi povsem drugačen način doživljanja video vsebin. S precej manj navdušenja so uspešnico sprejeli pri ameriški založbi Chooseco, kjer so proti Netflixu zaradi domnevne kršitve njihove blagovne znamke že vložili tožbo. Preberite več >>

Igor Verstovšek je prejel naziv Mladi manager 2018

Igor Verstovšek je prejel naziv Mladi manager 2018

Združenje Manager je za Mladega managerja 2018 razglasilo Igorja Verstovška iz podjetja Cosylab. Bogomir Strašek je prejel priznanje za življenjsko delo na področju managementa, priznanji Artemida pa pripadata Anki Brus in Sonji Šmuc. Preberite več >>

Brexit: trn v peti evropskega podjetništva

Brexit: trn v peti evropskega podjetništva

Brexit je tematika, ki v zadnjem času redno kraljuje na naslovnicah evropskih, pa tudi svetovnih medijev. Velika Britanija, ki z 29. marcem 2019 izstopa iz Evropske unije, bo od takrat naprej obravnavana kot tretja država, kar bo vplivalo na gospodarske razmere po celotni Evropi in širše. Preberite več >>

Raymond Aaron: Kam morate najprej zaviti, da bi dosegli podjetniško bogastvo?

Raymond Aaron: Kam morate najprej zaviti, da bi dosegli podjetniško bogastvo?

Zakaj direktne poti do podjetniškega bogastva vodijo v prepad in kam morate najprej zaviti, da bi ga dosegli? Raymond Aaron je #1 New York Times Bestselling avtor. To so njegove misli o tem, kako postati bogat. Preberite več >>

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Osnovni kapital je pri določenih vrstah pravnih subjektov obvezen. To naj bi upnikom omogočalo večjo gotovost, da bodo njihove terjatve zares poplačane. Preberite več >>

Oznake: ,