Gorenje, Adele, Samsung in NK Maribor so simboli kakovosti za Slovence v letu 2016

Če bi imel državljan Slovenije na voljo neomejeno količino denarja in če bi se pri nakupu odločal izključno na podlagi kakovosti, bi kupil mobilni telefon Samsung, poslušal U2 ali Adele in se udeležil tekme NK Maribor.
Gorenje, Adele, Samsung in NK Maribor so simboli kakovosti za Slovence v letu 2016

QUDAL: Gorenje, Adele,Samsung in NK Maribor so simboli kakovosti za slovenske državljane v letu 2016 (Vir slike: HubSpot.com)

Gre za rezultate najnovejše raziskave QUDAL – QUality meDAL, ki jo je januarja letos na območju Slovenije opravila mednarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association, Zürich.

V primerjavi s prvo raziskavo kakovosti QUDAL na slovenskem trgu iz leta 2014 zadnji rezultati kažejo nekatere zanimive spremembe.

V družbi 500 največjih družb v srednji Evropi tudi 20 slovenskih

Visokokakovostna bela tehnika? Gorenje!

Državljane Slovenije so v raziskavi QUDAL – QUality meDAL vprašali, kateri proizvajalec bele tehnike in gospodinjskih aparatov po njihovem mnenju zagotavlja absolutno najvišjo raven kakovosti.

V tej kategoriji so slovenski državljani na prvo mesto v kakovosti postavili Gorenje, kakovost domačih blagovnih znamk pa prepoznavajo tudi v drugih raziskovanih podskupinah.

Prebivalci Slovenije v kategoriji “mobilni telefon” na prvo mesto po kakovosti postavili Samsung pred vsemi drugimi blagovnimi znamkami mobilnih telefonov.

Zastavljeno vprašanje v tej kategoriji je bilo: “Navedite ime proizvajalca MOBITELA, ki po vaši osebni izkušnji ali izkušnji vaših bližnjih ponuja absolutno najvišjo kakovost na slovenskem trgu:”

Največje število vprašanih slovenskih državljanov je odgovorilo: Samsung.

Prvo mesto v okviru drugih kategorij, ki so bile raziskovane v Sloveniji, so zavzeli npr. Barcaffè (instant kava), Gorenjka (čokolada), Argeta (pašteta), Union (pivo z sadnim okusom), Dana (sadni sirup), NLB (banka), Mercator (maloprodajna trgovska veriga), Nutella (sladki namaz), Eta  (konzervirano sadje), Ljubljanske mlekarne (mlečni namaz), Radenska (gazirana mineralna voda), Fructal (sadni sok), Afrodita (šampon za lase), Žito (prepečenec), Adidas (športna obutev), Mobitel (mobilni operater), Telemach (ponudnik interneta), WMF (jedilni pribor) itd.

Pojem kakovosti v športu – Prevc in Maze

V kategoriji “Najkakovostnejši športni klub na svetu (neodvisno od športa)” je prvo mesto zasedel FC Barcelona, medtem ko je za državljane Slovenije “najkakovostnejši športni klub v Sloveniji (neodvisno od športa)” še naprej NK Maribor.

Zanimiv preobrat v primerjavi z letom 2014 se je zgodil v kategoriji “Najkakovostnejši športnik/športnica na svetu”. Prvo mesto in naziv najkakovostnejše športnice v letu 2014 Tina Maze letos deli z odličnim Petrom Prevcem – oba imata enako število glasov anketirancev.

Pojem kakovosti v glasbi: Adele, U2 in Siddharta

Razlike v kulturoloških preferencah so vidne v rezultatih iz kategorij: “Najkakovostnejša glasbena skupina na svetu”, “Najkakovostnejši glasbeni izvajalec na svetu” in “Domača glasbena skupina”.

Pri tujih glasbenih skupinah je prvo mesto po kakovosti raziskave QUDAL – QUality meDAL zasedla irska skupina U2, medtem ko je po drugi strani Siddharta za državljane Slovenije absolutno najkakovostnejša domača glasbena skupina. Leta 2014 je v tej kategoriji zmagovalno mesto pripadlo Modrijanom.

Ko govorimo o posameznih izvajalcih (pevcih/pevkah) v kategoriji “Najkakovostnejši glasbeni izvajalec na svetu”, so državljani Slovenije na prvo mesto po kakovosti uvrstili svetovno znano in edinstveno Adele, medtem ko je v tej kategoriji pred dvema letoma prvo mesto zasedla Tina Turner.

Osredotočenost na kakovost

Slovenski državljani in državljanke so bili v najnovejši raziskavi QUDAL – QUality meDAL vprašani, kaj bi kupovali in uporabljali, če ob nakupu denar ne bi predstavljal popolnoma nobene težave in bi pri odločanju o nakupu in porabi upoštevali izključno in samo kakovost.

Raziskava QUDAL – QUality meDAL zato daje popolnoma novo podobo slovenskega trga in razkriva razmišljanja lokalnih državljanov o vrednostih in kakovosti, ki so jim na voljo, ter na kakšen način jih oni prepoznajo in vrednotijo.

Pri opravljanju raziskave kakovosti QUDAL – QUality meDAL je uporabljena inovativna metoda tržne raziskave DEEPMA (Deep Mind Awareness), ki poleg metode CAWI in vprašanj odprtega tipa izraža reprezentativne odgovore anketirancev.

Medalja QUDAL – samo za najkakovostnejše

Medalja QUDAL – QUality meDAL, ki se podeljuje izključno najkakovostnejšim – je na podlagi mnenj državljanov močna oznaka poudarjanja tistih subjektov, izdelkov in storitev na lokalnem trgu, za katere so potrošniki ocenili, da ponujajo najvišjo raven kakovosti.

Medalja QUDAL – QUality meDAL bo podeljena izključno tistim, ki potrošnikom na trgu zagotavljajo najvišjo raven kakovosti, ki temelji na znanstvenih tržnih raziskavah na podlagi preverjene metode QUDAL – DEEPMA.

Cilj projekta QUDAL – boljša kakovost življenja

Za certifikacijskim projektom QUDAL stoji mednarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association GmbH s sedežem v Zürichu, ki se je na certifikacijskem trgu že izkazala z zelo dobro sprejetima programoma Best Buy Award in ICERTIAS Customers’ Friend, ki sta poznana tako med potrošniki kot med podjetji.

Cilj raziskovalnega projekta QUDAL je promocija in popularizacija kakovosti, saj ima ravno danes, v času recesije, potrošnik izključno pravico na trgu zahtevati vrhunsko kakovost za svoj denar.

O mednarodni organizaciji ICERTIAS

Organizacija ICERTIAS predstavlja glas potrošnikov – je mednarodna organizacija, katere delo temelji na mnenju, izkušnjah in zanimanju samih kupcev oziroma uporabnikov izdelkov in storitev, ki so na voljo na trgu.

Na podlagi izkušenj in mnenj javnosti organizacija ICERTIAS natančno išče, odkriva, certificira in nagrajuje vrhunske družbe, izdelke in storitve, s čimer je olajšano potrošnikovo odločanje pri nakupu.

S svojimi programi ICERTIAS Best Buy Award, QUDAL – QUality meDAL in ICERTIAS Customers’ Friend je organizacija ICERTIAS prisotna v več kot 40 državah na petih celinah.

Rezultate tržnih raziskav ICERTIAS redno citirajo vodilni nacionalni in svetovni mediji, certifikacijske oznake ICERTIAS pa danes ponosno nosijo izdelki in storitve na stotine vrhunskih mednarodnih in lokalnih družb.

Organizacija ICERTIAS je ustanovljena leta 2011 v Zürichu v Švici, kjer je danes registrirana kot “ICERTIAS – International Certification Association GmbH”

Preberite tudi: Zakaj vsak drugi slovenski spletni kupec plača po povzetju?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Česa so se naučili udeleženci programa EUrelator?

Česa so se naučili udeleženci programa EUrelator?

Če razmišljate o prijavi na razpise za pridobitev evropskih sredstev, morate vedeti, po katerih kriterijih projekte ocenjuje komisija. Pomembno je, da znate predstaviti dodano vrednost vašega projekta in da dobro poznate področje, na katerega se podajate. Preberite več >>

Slovenskemu projektu HeritageLab prestižna evropska nagrada

Slovenskemu projektu HeritageLab prestižna evropska nagrada

Letošnje tekmovanje za Evropsko socialno inovacijo 2018 je minilo v znamenju slovenskega projekta HeritageLab. Ideja društva Idrija 2020 je slavila v močni konkurenci 720 projektov. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov (SUVP) je meseca maja prinesla nova pravila in obveznosti za organizacije, ki pri svojem poslovanju obdelujejo osebne podatke med drugim bistveno strožji nadzor in omejitve pri uporabi osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Konferenca o evropskem podpornem sistemu start-upov in inovacij

Konferenca o evropskem podpornem sistemu start-upov in inovacij

V Tehnološkem parku Ljubljana je prejšnji teden potekala dvodnevna Konferenca o start-up podjetjih in prenosu tehnologij v inovacijskih ekosistemih v jugovzhodni Evropi in v alpskem prostoru. Kakšni so izsledki predavanj? Preberite več >>

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Kateri poklici bodo najbolj iskani v letu 2019?

Kateri poklici bodo najbolj iskani v letu 2019?

Zavod RS za zaposlovanje je v letošnjem septembru izvedel pilotno raziskavo Poklicni barometer. Tako je ugotovil, kakšno bo v letu 2019 razmerje med ponudbo in povpraševanjem kadra glede na posamezne poklicne skupine. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje