Razpis: podaljšanje vpisa v evidenco subjektov inovativnega okolja

Predmet javnega poziva je vpis in podaljšanje vpisa v evidenco subjektov inovativnega okolja, ki jo vodi Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma - SPIRIT v skladu s Pravilnikom o vodenju evidence subjektov inovativnega okolja.
Razpis: podaljšanje vpisa v evidenco subjektov inovativnega okolja

Razpis: podaljšanje vpisa v evidenco subjektov inovativnega okolja (Vir slike: Freeimages.com)

Subjekti inovativnega okolja so univerzitetni inkubatorji, podjetniški inkubatorji in tehnološki parki in so natančneje določeni v 3. členu Pravilnika. Evidenca je sestavljena iz evidence A in B in pomeni evidenco vseh subjektov, ki so ustanovljeni v skladu z Zakonom o podpornem okolju za podjetništvo. V evidenco B so vpisani subjekti, ki izpolnjujejo minimalne pogoje v skladu s Pravilnikom, v evidenco A pa so vpisani subjekti, ki poleg minimalnih pogojev izpolnjujejo še dodatne pogoje v skladu s Pravilnikom.

Vpis in podaljšanje vpisa v evidenco se opravi enkrat letno na podlagi javnega poziva. O vpisu oz. podaljšanju vpisa v evidenco so predlagatelji obveščeni s sklepom v roku 60 dni od datuma za predložitev vlog.

Vloge za vpis in podaljšanje vpisa subjektov v evidenco morajo biti oddane po pošti:

  • do 15. 9. 2014 (velja poštni žig do vključno 15. 9. 2014) za obravnavo na drugem odpiranju ali
  • do 10. 11. 2014 (velja poštni žig do vključno 10. 11. 2014) za obravnavo na tretjem odpiranju.

Popolna vloga je tista:

Preverite tudi ostale trenutno aktualne razpise!

  • ki vsebuje vse obvezne sestavine,
  • obrazci so izpolnjeni s pomočjo računalnika,
  • dokazila so oštevilčena.

Vloga mora biti predložena v zaprti ovojnici, opremljeni z Obrazcem 8. Vloge predložene v odprti ovojnici bodo zavržene.

Vir: SPIRIT Slovenija

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje