Razvoj SEO strategije v petih korakih

Večina podjetnikov, ki imajo postavljene spletne strani, ve, kaj optimizacija je in kako pomembna je njihova vloga. Kljub temu da se trudijo z optimizacijo, se zatakne pri razvoju prave strategije. V pomoč pri tem vam je lahko naslednjih pet korakov.
Razvoj SEO strategije v petih korakih

Razvoj SEO strategije v petih korakih (Vir slike: Freeimages.com)

1. Spoznajte svoje ciljno občinstvo in njihove navade

Tudi če v spletnih iskalnikih pozicija vaše spletne strani rangira visoko, vam to ne pomaga, če ne dosežete pravih uporabnikov. Ugotovite, kdo so vaši obiskovalci, spoznajte njihove navade, demografske podatke in preference.

Glede na lastnosti obiskovalcev si nato postavite cilje. Kako naj vaša spletna stran služi obiskovalcem, kako naj bo primerno oblikovana? Brez jasnih ciljev lahko ogromno težkega dela zapravite za ničelne rezultate.

2. Kategorizirajte ključne besede

Ko se odločate o tem, katere ključne besede boste izbrali, odločate tudi tem, ali boste pridobili nove obiskovalce ali ne. Lahko imate več pomembnih ključnih besed.

Pridobivanje strank na spletu z naravnimi SEO članki >>

Izdelajte si preglednico v Excelu ali drugem podobnem programu in jo razdelite na zavihke. Vsak zavihek naj združuje obiskovalce z istimi značilnostmi ali ločuje kategorije vaše spletne strani. S pomočjo spletne aplikacije Google Keyword Planner nato za vsak zavihek v Excelu poiščite najboljše ključne besede in jih razvrstite po pomembnosti.

3. On-Page optimizacija in struktura strani

On-Page optimizacija spletnim iskalnikom pomaga pri razumevanju vsebine in namena spletnega mesta. Omogočite iskalnim pajkom, da se bodo lahko sprehajali po straneh in našli vso pomembno vsebino. Spletna stran naj ima dobre in delujoče interne povezave, jasno navigacijo, edinstveno vsebino in kratek čas nalaganja strani.

V navigacijo, naslove in vsebino vključujte ključne besede, vendar pri tem ne pretiravajte. Naj ne bodo prepogoste, vsebina pa naj bo naravna.

4. Pridobivajte povezave na vašo spletno stran

Povezave na vašo spletno stran so ključen element pri tem, kako visoko jo bodo iskalniki rangirali. Najboljši način za pridobivanje povezav je po naravni poti. Bodite prizadevni, da vas bo poznalo čim več ljudi in podjetij, saj boste s tem povečevali verjetnost, da bodo dodali povezavo na vašo spletno stran.

Druge metode za pridobivanje povezave so privlačna vsebina, povezovanje s sorodnimi spletnimi stranmi in ozaveščanje avtoritativnih spletnih strani. Povezave s spletnimi stranmi, ki imajo višji ugled, veljajo za bolj vredne.

5. Spremljajte podatke in rezultate

Uporabite orodja za spremljanje obiskovalcev, beležite spremembe na spletni strani in spremljajte pozicijo v spletnih iskalnikih. Tako boste videli, katere spremembe so prinesle dobre in slabe rezultate.

Vir: inc.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje