Razvoj SEO strategije v petih korakih

Avtor Matej Mušič — 18.09.2014
Komentiraj!
Večina podjetnikov, ki imajo postavljene spletne strani, ve, kaj optimizacija je in kako pomembna je njihova vloga. Kljub temu da se trudijo z optimizacijo, se zatakne pri razvoju prave strategije. V pomoč pri tem vam je lahko naslednjih pet korakov.
Razvoj SEO strategije v petih korakih

Razvoj SEO strategije v petih korakih (Vir slike: Freeimages.com)

1. Spoznajte svoje ciljno občinstvo in njihove navade

Tudi če v spletnih iskalnikih pozicija vaše spletne strani rangira visoko, vam to ne pomaga, če ne dosežete pravih uporabnikov. Ugotovite, kdo so vaši obiskovalci, spoznajte njihove navade, demografske podatke in preference.

Glede na lastnosti obiskovalcev si nato postavite cilje. Kako naj vaša spletna stran služi obiskovalcem, kako naj bo primerno oblikovana? Brez jasnih ciljev lahko ogromno težkega dela zapravite za ničelne rezultate.

2. Kategorizirajte ključne besede

Ko se odločate o tem, katere ključne besede boste izbrali, odločate tudi tem, ali boste pridobili nove obiskovalce ali ne. Lahko imate več pomembnih ključnih besed.

Pridobivanje strank na spletu z naravnimi SEO članki >>

Izdelajte si preglednico v Excelu ali drugem podobnem programu in jo razdelite na zavihke. Vsak zavihek naj združuje obiskovalce z istimi značilnostmi ali ločuje kategorije vaše spletne strani. S pomočjo spletne aplikacije Google Keyword Planner nato za vsak zavihek v Excelu poiščite najboljše ključne besede in jih razvrstite po pomembnosti.

3. On-Page optimizacija in struktura strani

On-Page optimizacija spletnim iskalnikom pomaga pri razumevanju vsebine in namena spletnega mesta. Omogočite iskalnim pajkom, da se bodo lahko sprehajali po straneh in našli vso pomembno vsebino. Spletna stran naj ima dobre in delujoče interne povezave, jasno navigacijo, edinstveno vsebino in kratek čas nalaganja strani.

V navigacijo, naslove in vsebino vključujte ključne besede, vendar pri tem ne pretiravajte. Naj ne bodo prepogoste, vsebina pa naj bo naravna.

4. Pridobivajte povezave na vašo spletno stran

Preberite tudi nasvete za predstavitev podjetja na spletu >>

Povezave na vašo spletno stran so ključen element pri tem, kako visoko jo bodo iskalniki rangirali. Najboljši način za pridobivanje povezav je po naravni poti. Bodite prizadevni, da vas bo poznalo čim več ljudi in podjetij, saj boste s tem povečevali verjetnost, da bodo dodali povezavo na vašo spletno stran.

Druge metode za pridobivanje povezave so privlačna vsebina, povezovanje s sorodnimi spletnimi stranmi in ozaveščanje avtoritativnih spletnih strani. Povezave s spletnimi stranmi, ki imajo višji ugled, veljajo za bolj vredne.

5. Spremljajte podatke in rezultate

Uporabite orodja za spremljanje obiskovalcev, beležite spremembe na spletni strani in spremljajte pozicijo v spletnih iskalnikih. Tako boste videli, katere spremembe so prinesle dobre in slabe rezultate.

Vir: inc.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!