Razvoj SEO strategije v petih korakih

Avtor — 18.09.2014
Večina podjetnikov, ki imajo postavljene spletne strani, ve, kaj optimizacija je in kako pomembna je njihova vloga. Kljub temu da se trudijo z optimizacijo, se zatakne pri razvoju prave strategije. V pomoč pri tem vam je lahko naslednjih pet korakov.
Razvoj SEO strategije v petih korakih

Razvoj SEO strategije v petih korakih (Vir slike: Freeimages.com)

1. Spoznajte svoje ciljno občinstvo in njihove navade

Tudi če v spletnih iskalnikih pozicija vaše spletne strani rangira visoko, vam to ne pomaga, če ne dosežete pravih uporabnikov. Ugotovite, kdo so vaši obiskovalci, spoznajte njihove navade, demografske podatke in preference.

Glede na lastnosti obiskovalcev si nato postavite cilje. Kako naj vaša spletna stran služi obiskovalcem, kako naj bo primerno oblikovana? Brez jasnih ciljev lahko ogromno težkega dela zapravite za ničelne rezultate.

2. Kategorizirajte ključne besede

Ko se odločate o tem, katere ključne besede boste izbrali, odločate tudi tem, ali boste pridobili nove obiskovalce ali ne. Lahko imate več pomembnih ključnih besed.

Pridobivanje strank na spletu z naravnimi SEO članki >>

Izdelajte si preglednico v Excelu ali drugem podobnem programu in jo razdelite na zavihke. Vsak zavihek naj združuje obiskovalce z istimi značilnostmi ali ločuje kategorije vaše spletne strani. S pomočjo spletne aplikacije Google Keyword Planner nato za vsak zavihek v Excelu poiščite najboljše ključne besede in jih razvrstite po pomembnosti.

3. On-Page optimizacija in struktura strani

On-Page optimizacija spletnim iskalnikom pomaga pri razumevanju vsebine in namena spletnega mesta. Omogočite iskalnim pajkom, da se bodo lahko sprehajali po straneh in našli vso pomembno vsebino. Spletna stran naj ima dobre in delujoče interne povezave, jasno navigacijo, edinstveno vsebino in kratek čas nalaganja strani.

V navigacijo, naslove in vsebino vključujte ključne besede, vendar pri tem ne pretiravajte. Naj ne bodo prepogoste, vsebina pa naj bo naravna.

4. Pridobivajte povezave na vašo spletno stran

Povezave na vašo spletno stran so ključen element pri tem, kako visoko jo bodo iskalniki rangirali. Najboljši način za pridobivanje povezav je po naravni poti. Bodite prizadevni, da vas bo poznalo čim več ljudi in podjetij, saj boste s tem povečevali verjetnost, da bodo dodali povezavo na vašo spletno stran.

Druge metode za pridobivanje povezave so privlačna vsebina, povezovanje s sorodnimi spletnimi stranmi in ozaveščanje avtoritativnih spletnih strani. Povezave s spletnimi stranmi, ki imajo višji ugled, veljajo za bolj vredne.

5. Spremljajte podatke in rezultate

Uporabite orodja za spremljanje obiskovalcev, beležite spremembe na spletni strani in spremljajte pozicijo v spletnih iskalnikih. Tako boste videli, katere spremembe so prinesle dobre in slabe rezultate.

Vir: inc.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje