Recept za uspeh na Kickstarterju: hitro prilagajanje

Podjetništvo je panoga, za katero so značilne neprestane spremembe. To od podjetnikov zahteva hitro in učinkovito prilagajanje - v nasprotnem primeru se lahko soočijo s hudimi težavami, ki njihovo podjetje pripeljejo celo do propada.
Recept za uspeh na Kickstarterju: hitro prilagajanje

Recept za uspeh na Kickstarterju: hitro prilagajanje.

Prav tako se morajo zelo dobro znati prilagajati tudi tisti podjetniki, ki pripravljajo spletne kampanje zbiranja sredstev na Kickstarterju, Indiegogu in podobnih crowdfunding platformah.

Dobro besedilo in lepe fotografije namreč že dolgo več ne zadostujejo za uspešno kampanjo, saj so potrošniki v zadnjem času močno povečali svoja pričakovanja in želje. Uspešna crowdfunding kampanja zahteva predvsem naslednje: unikatno in privlačno oblikovano besedilo s profesionalnimi fotografijami, visokokvalitetno blagovno znamko ter nenazadnje skrbno oblikovan strateški načrt.

V kolikor se pripravljate na zbiranje sredstev na eni izmed crowdfunding platform, si preberite nekaj smernic, ki vam lahko olajšajo pot do uspeha. 

Profesionalno osnovana kampanja: Pri osnovanju crowdfunding kampanje ne smete pozabiti na profesionalno fotografijo in videoprodukcijo ter na privlačna besedila in kvalitetno grafiko. Tu zagotovo ne smete iskati bližnjic. Ljudje kupujejo vašo vizijo – poskrbite, da se bo ta pokazala v najboljši luči!

Sodelovanje z mediji: Zelo pomembno je, da kontaktirate medije še preden pričnete z zbiranjem sredstev. Poskusite jih prepričati, da bodo sledili vašemu projektu, saj vam bodo s tem pomagali ne le doseči vaš cilj, temveč vas bodo podpirali tudi v prihodnosti, ko bo zbiranja sredstev že davno konec.

Blagovna znamka mora imeti trdne temelje: Na današnjem, s produkti močno nasičenem tržišču je zelo pomembno, da podjetje in blagovno znamko zgradite počasi in na trdnih temeljih, saj si boste tako zagotovili obstoj tudi v turbolentnih časih, kar bo gotovo vplivalo tudi na vaš ugled v javnosti.

Stranke morate poiskati še pred pričetkom kampanje: Skorajda vsaka uspešna kampanja ima za seboj določeno število zadovoljnih uporabnikov, ki so že koristili storitve podjetja. Zato poskrbite, da boste tudi vi imeli vsaj nekaj strank, ki bodo z navdušenjem podprle vaš projekt in vam pomagale dokazati, da ste vredni zaupanja.

Držanje obljub podpornikom je obvezno: Znani so primeri, ko nekateri podjetniki po uspešnem zbiranju sredstev še več mesecev ali celo več let po zastavljenem roku niso uspeli dostaviti obljubljenih nagrad svojim podpornikom. Zagotovo ni treba poudarjati, da kaj takšnega ni dopustno, saj vodi v hudo razočaranje tistih, ki so najbolj verjeli v mlado podjetje, in v skoraj popolno izgubo zaupanja preostalih. 

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje