Rešitev za plačilno nedisciplino so izterjave

Le redko katero podjetje, predvsem govorimo o večjih in bolj izkušenih, še ni spoznalo, kaj je to finančna nedisciplina. Gospodarstvo beleži vse več zadolženih podjetij, mnoga se v takšni situaciji znajdejo tudi za to, ker sama niso prejela plačila za opravljene storitve ali prodane produkte.
Rešitev za plačilno nedisciplino so izterjave

Rešitev za neplačilno disciplino so izterjave (Vir slike: Pixabay.com)

V ospredje zato dostikrat pridejo izterjave, s katerimi podjetja skušajo doseči poplačilo zapadlih terjatev, da bi na ta način tudi sama ponovno pridobila denarna sredstva, ki jih potrebujejo za poslovanje. Dejstvo namreč je, da finančna nedisciplina onemogoča uspehe pri poslovanju, tako pri neplačnikih, predvsem pa pri tistih, ki plačila niso prejeli.

Vzrokov za zamudo s plačilom ali celo za neplačilo je na stotine. Naj bo to izguba službe in s tem povezano pomanjkanje denarja, lahko pa celo pozabljanje na položnice ali neorganiziranost posameznika: vzrokov za to, da nek račun ni bil plačan, je toliko, kot je ljudi na tem svetu. A plačilna nedisciplina predstavlja problematiko, saj lahko ponudnika storitve ali prodajalca izdelkov privede do finančnih težav.

Za izterjave lahko poskrbijo podjetja, ki se ukvarjajo prav s tem področjem

Pri nas obstaja že kar nekaj podjetij, ki se profesionalno ukvarjajo s postopki izterjave. Izbirate lahko med takšnimi, ki imajo številne izkušnje na tem področju. Njihov glavni cilj je jasen: poskrbeti za to, da je rok za plačilo dolga čim krajši.

Kot podjetnik, ki ni prejel plačila, lahko z izterjavo dolga seveda poskusite poskrbiti sami. Toda najverjetneje v poplavi številnih drugih zadolžitev nimate časa, da bi se ukvarjali še s tem. V tem primeru lahko izberete katero izmed podjetij, ki se s tem področjem ukvarja profesionalno. To bo praviloma z nižjimi stroški poskrbelo za boljše rezultate (večji uspeh pri izterjavi dolga), tudi po zaslugi njihove večje odločenosti za dosego svojega cilja, preteklih izkušenj ter navsezadnje bolj ostrega nastopa. Slednji močno psihično vpliva na dolžnika in ga tako hitreje prepriča v plačilo. Rezultat je v večini primerov uspešna izterjava in poplačilo dolgov.

Kako bo postopek izterjevanja dolga potekal, lahko seveda določite tudi sami v dogovoru s podjetjem, ki vam bo to storitev opravilo. Najpogosteje pa se postopek prične s pošiljanjem opominov, sledi telefonsko klicarjenje in pošiljanje elektronske ter navadne pošte. V kolikor nič od navedenega ne zadostuje, sledi obisk na domu.

Možno je tudi, da poplačila nikoli ne prejmemo

Zgodi se tudi, da je izterjava neuspešna. Podjetje, ki smo ga najeli, v tem primeru pripravi nekaj predlogov za metode, s katerimi lahko nadaljujete v boju za svoj denar. V tem primeru gotovo v poštev pride sodna izterjava, v kolikor pa se ugotovi, da dolžnik gotovo ne bo mogel poplačati svojega dolga, na primer v primeru smrti ali stečaja, pa se boste morda morali sprijazniti z neplačanim računom.

Premnoga podjetja se soočajo s skrbmi, ko za opravljene storitve ne dobijo obljubljenega plačila. Izgubljajo dragocen čas, denar in živce, saj se namesto s poslovanjem ukvarjajo z izterjavo terjatev >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje