Bransonovi nasveti za uspešen posel

Richard Branson je leta 1970 odprl majhno trgovino s ploščami, imenovano Virgin Records. Danes je milijarder, mala trgovinica pa je zrasla v skupino Virgin Group, ki združuje več kot 400 podjetij po vsem svetu.
Bransonovi nasveti za uspešen posel

Richard Branson (Vir: D@LY3D, Flickr)

Skozi zadnjih 40 let se je Branson naučil veliko pozitivnih in negativnih plati o poslu in hkrati zgradil imperij inovativnih podjetij. V svoji knjigi: »Like a Virgin: Secrets they Won’t Teach You at Business School« Branson izpostavi pet nasvetov, kako začeti posel.

1. Če ne uživaš, ne delaj tega.

»Ko sem v kleti  začel z Virgin Records, nisem imel nobenega velikega načrta ali strategije. Nisem nameraval zgraditi poslovnega imperija. Preprosto sem želel ustvariti nekaj, ob čemer bi se sam zabaval, ljudje pa bi to radi uporabljali, pri čemer sem na koncu dneva upal, da bi lahko s tem plačal tudi račune.«

2. Bodi inovativen – ustvari nekaj drugačnega.

Od trenutka, ko se je odločil podjetju nadeti nekoliko tvegano ime, je Branson vedno izstopal iz povprečja. Kot piše v svoji knjigi, je leta 1984 ustanovil letalsko družbo Virgin Atlantic s poudarkom na skrbi za stranke. Danes se ukvarja z Virgin Galactic, prvim podjetjem, ki bo omogočilo komercialna potovanja v vesolje.

3. Naj se zaposleni počutijo cenjene.

Branson opozarja, da vodje ne smejo dovoliti, da bi se njihovi zaposleni svojim prijateljem in znancem opravičevali, kje delajo. Uspešni poslovneži morajo prepoznati, da so njihovi zaposleni njihovo največje bogastvo, zato se morajo tudi počutiti cenjene. Ponosni zaposleni ne bodo samo več delali, pač pa podjetju prihranili denar.

4. Vodi in poslušaj.

Dobri menedžerji spoznajo, da nimajo vseh odgovorov na vprašanja, zato gradijo ekipe, ki pomagajo podjetju rasti. »Seveda morate razmišljati po svoje, ampak nima smisla svojih stališč vsiljevati brez debate ali nekega konsenza,« pravi Branson. Dobri voditelji hitro pohvalijo dobro delo, kar zaposlene spodbudi k prispevanju najboljših idej.

5. Bodi viden.

Ustanovitelji podjetij se ne zapirajo pred svojimi zaposlenimi, ne glede na to ali gre za startup ali za multimilijardno korporacijo. Vedno najdejo način odprte komunikacije, tako z menedžerji pod njimi, kot tudi z zaposlenimi nižjega profila. Branson pravi, da ima pri sebi vedno beležko, ko komunicira s svojimi zaposlenimi. In kadar leti s svojo letalsko družbo, rad sprašuje potnike, kakšna je njihova izkušnja. Sprašujte vaše stranke in ugotovitve implementirajte!

Vir: Business Insider 

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje