Bransonovi nasveti za uspešen posel

Richard Branson je leta 1970 odprl majhno trgovino s ploščami, imenovano Virgin Records. Danes je milijarder, mala trgovinica pa je zrasla v skupino Virgin Group, ki združuje več kot 400 podjetij po vsem svetu.
Bransonovi nasveti za uspešen posel

Richard Branson (Vir: D@LY3D, Flickr)

Skozi zadnjih 40 let se je Branson naučil veliko pozitivnih in negativnih plati o poslu in hkrati zgradil imperij inovativnih podjetij. V svoji knjigi: »Like a Virgin: Secrets they Won’t Teach You at Business School« Branson izpostavi pet nasvetov, kako začeti posel.

1. Če ne uživaš, ne delaj tega.

»Ko sem v kleti  začel z Virgin Records, nisem imel nobenega velikega načrta ali strategije. Nisem nameraval zgraditi poslovnega imperija. Preprosto sem želel ustvariti nekaj, ob čemer bi se sam zabaval, ljudje pa bi to radi uporabljali, pri čemer sem na koncu dneva upal, da bi lahko s tem plačal tudi račune.«

2. Bodi inovativen – ustvari nekaj drugačnega.

Od trenutka, ko se je odločil podjetju nadeti nekoliko tvegano ime, je Branson vedno izstopal iz povprečja. Kot piše v svoji knjigi, je leta 1984 ustanovil letalsko družbo Virgin Atlantic s poudarkom na skrbi za stranke. Danes se ukvarja z Virgin Galactic, prvim podjetjem, ki bo omogočilo komercialna potovanja v vesolje.

3. Naj se zaposleni počutijo cenjene.

Branson opozarja, da vodje ne smejo dovoliti, da bi se njihovi zaposleni svojim prijateljem in znancem opravičevali, kje delajo. Uspešni poslovneži morajo prepoznati, da so njihovi zaposleni njihovo največje bogastvo, zato se morajo tudi počutiti cenjene. Ponosni zaposleni ne bodo samo več delali, pač pa podjetju prihranili denar.

4. Vodi in poslušaj.

Dobri menedžerji spoznajo, da nimajo vseh odgovorov na vprašanja, zato gradijo ekipe, ki pomagajo podjetju rasti. »Seveda morate razmišljati po svoje, ampak nima smisla svojih stališč vsiljevati brez debate ali nekega konsenza,« pravi Branson. Dobri voditelji hitro pohvalijo dobro delo, kar zaposlene spodbudi k prispevanju najboljših idej.

5. Bodi viden.

Ustanovitelji podjetij se ne zapirajo pred svojimi zaposlenimi, ne glede na to ali gre za startup ali za multimilijardno korporacijo. Vedno najdejo način odprte komunikacije, tako z menedžerji pod njimi, kot tudi z zaposlenimi nižjega profila. Branson pravi, da ima pri sebi vedno beležko, ko komunicira s svojimi zaposlenimi. In kadar leti s svojo letalsko družbo, rad sprašuje potnike, kakšna je njihova izkušnja. Sprašujte vaše stranke in ugotovitve implementirajte!

Vir: Business Insider 

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje