Richard Branson: “Postanite dober vodja”

Richard Brason, milijarder, ki je pustil šolo, da bi lahko sledil svojim sanjam, in lastnik ogromnega imperija podjetij, združenih pod imenom Virgin, v svoji novi knjigi The Virgin Way našteva deset pravil, katerim mora slediti vsakdo, ki si želi postati dober vodja.
Richard Branson: "Postanite dober vodja"

Richard Branson: “Postanite dober vodja” (Vir slike: smallbusiness.foxbusiness.com)

Sledite strasti: Pri doseganju ciljev se ne ozirajte se na kritike ljudi. Kljub temu bodite pazljivi in se ne lotevajte projektov, ki bi vas lahko vodili v propad. Branson se je tega naučil, ko mu je oče dovolil, da je namesto opravljanja šole prodajal revijo, vse dokler je lahko kril stroške tiskanja.

Bodite dobrodelni: Branson je eden izmed 40 milijarderjev, ki so donirali polovico svojega premoženja v dobrodelne namene. Verjame, da dobrodelnost združuje zaposlene, kar dokazujejo njegovi zaposleni z udeležbo na dobrodelnih maratonih.

Verjemite v svoj posel: »Verjeti ali ne verjeti v poslovne in osebne cilje lahko pomeni razliko med uspehom in neuspehom. Če niste ponosni na svoje delo, zakaj naj bi bil kdo drug?« pravi Branson.

Zabavajte se: Če se v poslu ne zabavate, je mogoče bolje, da odnehate in poskusite z nečem drugim. Poskrbite tudi za zaposlene, povežite jih s prirejanjem zabav in drugih dogodkov.

Ne obupajte: V poslu so vzponi in padci. Kljub temu ne obupajte, saj s padci postajate modrejši in bolj pripravljeni na nove izzive.

Več poslušajte, manj govorite: Branson si zaradi disleksije že od otroštva beleži, kar mu drugi govorijo. Beleženje novih idej je postalo njegovo skrito orožje uspeha.

Imejte čas zase: Najboljši vodje vedo, da nimajo ne časa, ne znanja, da bi obvladali vsak delček posla. Za stvari, ki jih ne znajo ali se zavedajo, da bi jim predstavljale izgubo časa, raje najamejo strokovnjake. Tako imajo več časa za pomembnejše poslovne stvari, pa tudi zase in za svojo družino.

Ste vedeli, da Richard Branson daje delavcem neomejen dopust?

Spoznavajte nove ljudi: Pojdite na kosilo s sodelavci ali na kavo z zaposlenimi. Podjetje lahko raste le z aktivnim grajenjem osebnih odnosov.

Komunicirajte z vsemi zaposlenimi: Branson ne verjame v hierarhijo zaposlenih. Vsak vodja mora vedeti, da je uspeh odvisen od celotne ekipe.

Bodite srečni: Če ne uživate v tem kar delate, denar nima vrednosti. Branson uspeh vidi kot nenehno iskanje in uživanje sreče. »Dokler ste obkrožen z ljudmi, ki jih imate radi in delate to kar radi delate, ni važno, kje ste,« pravi Branson.

Vir: businessinsider.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje