S svojimi pivi kršijo ustaljene smernice

Načrti za odprtje Carniole Brewery v industrijski coni Žirovnica so se izjalovili, zato bo do odprtja pivnice in celotne pivovarne prišlo malo pozneje, kot je bilo načrtovano, sredi novembra. Kot pravi Rok Rutar, idejni oče Carniole Brewery, to ni več projekt, temveč način življenja.
S svojimi pivi kršijo ustaljene smernice

Carniola združuje tradicijo in moderni čas (Vir slike: Facebook / Carniola Brewery)

V Carnioli združujejo tradicionalno z modernim, kar dosežejo s prepletom tradicionalnih tehnik varjenja piva, pri katerih pa si upajo več – poleg ustaljenih surovin dodajajo še začimbe, kot sta kakav, cimet. Cilj je ustaljene stile piva oplemenititi s Carniolo. »Delamo piva, ki nekako kršijo ustaljene smernice in stile piva, uporabljamo hrastove sode za zorenje, pri drugi vrsti dodamo melaso, pri tretji na primer še med, cimet, kardamom, piment,« zato je vsako pivo nekaj posebnega. V največji meri uporabljajo slovenski hmelj, uporabili pa so tudi že novozelandskega.

Bližnjice vodijo k slabši kakovosti

V Carnioli proizvajajo izključno ale piva. Zakaj ale? Ker voda v Sloveniji ni dovolj primerna za ležake, ki bi se lahko kosali s češkimi, obenem pa ima po mnenju Rutarja ale pivo veliko več okusa in arom. Vsak pivovar pa ima poleg izbranega okusa tudi svoj postopek varjenja piva. In vsak je pravi, pove Rutar. »Sam delam tako, da po kuhi pivo vre do 12 dni, potem pa se ga pretoči v zorilni sod, kjer leži še vsaj 14 dni, da se izoblikuje okus.«

Iz ječmenovega sladu izkuhajo fermentabilne in višje sladkorje, dodajo hmelj, ki ga je toliko kot popra v juhi, pripravek ohladijo in cepijo s kvasovkami, ki sladkorje spreminjajo v alkohole in CO2. Bo nova pivovarna prinesla tudi hitrejši postopek? »Ne. Ker bližnjice lahko vodijo le k slabši kakovosti.«

Do odprtja bo prišlo sredi novembra (Vir slike: Carniola Brewery).

V sode se bo steklo še več piva

Koliko litrov piva bo z odprtjem Carniole Brewery, katere ideja je nastala pred dvema letoma, v sode več priteklo, Rutar še ne zna napovedati. Pravi, da se je v preteklosti že večkrat izkazalo, da se je količina iz meseca v mesec povečevala, povsem nepričakovano. »Vem pa, da bo porast kar velik, saj dobivam veliko ponudb iz lokalov, da bi jim dobavljal pivo, k večji prodaji bo pripomogla tudi lastna pivnica,« več litrov pomeni več dela, to pa veselje celotni ekipi.

Uspeh je prepričati zapriseženega pivca, da poizkusi kaj novega

Izvoz ga zanima, predvsem z vidika podpore in spodbujanja domačega gospodarstva. In kako smo Slovenci naklonjeni novim vrstam piva? »Trg se odpira in vedno večje je povpraševanje, kar nas vse male pivovarje zelo veseli. Največji uspeh je prepričati zapriseženega pivca Uniona ali Laškega, da poizkusi kaj novega.«

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje