S svojimi pivi kršijo ustaljene smernice

Načrti za odprtje Carniole Brewery v industrijski coni Žirovnica so se izjalovili, zato bo do odprtja pivnice in celotne pivovarne prišlo malo pozneje, kot je bilo načrtovano, sredi novembra. Kot pravi Rok Rutar, idejni oče Carniole Brewery, to ni več projekt, temveč način življenja.
S svojimi pivi kršijo ustaljene smernice

Carniola združuje tradicijo in moderni čas (Vir slike: Facebook / Carniola Brewery)

V Carnioli združujejo tradicionalno z modernim, kar dosežejo s prepletom tradicionalnih tehnik varjenja piva, pri katerih pa si upajo več – poleg ustaljenih surovin dodajajo še začimbe, kot sta kakav, cimet. Cilj je ustaljene stile piva oplemenititi s Carniolo. »Delamo piva, ki nekako kršijo ustaljene smernice in stile piva, uporabljamo hrastove sode za zorenje, pri drugi vrsti dodamo melaso, pri tretji na primer še med, cimet, kardamom, piment,« zato je vsako pivo nekaj posebnega. V največji meri uporabljajo slovenski hmelj, uporabili pa so tudi že novozelandskega.

Bližnjice vodijo k slabši kakovosti

V Carnioli proizvajajo izključno ale piva. Zakaj ale? Ker voda v Sloveniji ni dovolj primerna za ležake, ki bi se lahko kosali s češkimi, obenem pa ima po mnenju Rutarja ale pivo veliko več okusa in arom. Vsak pivovar pa ima poleg izbranega okusa tudi svoj postopek varjenja piva. In vsak je pravi, pove Rutar. »Sam delam tako, da po kuhi pivo vre do 12 dni, potem pa se ga pretoči v zorilni sod, kjer leži še vsaj 14 dni, da se izoblikuje okus.«

Iz ječmenovega sladu izkuhajo fermentabilne in višje sladkorje, dodajo hmelj, ki ga je toliko kot popra v juhi, pripravek ohladijo in cepijo s kvasovkami, ki sladkorje spreminjajo v alkohole in CO2. Bo nova pivovarna prinesla tudi hitrejši postopek? »Ne. Ker bližnjice lahko vodijo le k slabši kakovosti.«

Do odprtja bo prišlo sredi novembra (Vir slike: Carniola Brewery).

V sode se bo steklo še več piva

Koliko litrov piva bo z odprtjem Carniole Brewery, katere ideja je nastala pred dvema letoma, v sode več priteklo, Rutar še ne zna napovedati. Pravi, da se je v preteklosti že večkrat izkazalo, da se je količina iz meseca v mesec povečevala, povsem nepričakovano. »Vem pa, da bo porast kar velik, saj dobivam veliko ponudb iz lokalov, da bi jim dobavljal pivo, k večji prodaji bo pripomogla tudi lastna pivnica,« več litrov pomeni več dela, to pa veselje celotni ekipi.

Uspeh je prepričati zapriseženega pivca, da poizkusi kaj novega

Izvoz ga zanima, predvsem z vidika podpore in spodbujanja domačega gospodarstva. In kako smo Slovenci naklonjeni novim vrstam piva? »Trg se odpira in vedno večje je povpraševanje, kar nas vse male pivovarje zelo veseli. Največji uspeh je prepričati zapriseženega pivca Uniona ali Laškega, da poizkusi kaj novega.«

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje