Se lahko narcisoidnost izvršnih direktorjev izmeri?

Se vam zdi, da se vse vrti okoli vašega izvršnega direktorja? Potem je vaše podjetje bolj podvrženo tveganju za goljufije, pravijo raziskovalci iz Hongkonga. Hongkong po novem velja za najbolj narcistično mesto izvršnih direktorjev.
Se lahko narcisoidnost izvršnih direktorjev izmeri?

Izvršni direktorji, ki so narcisoidni, so bolj podvrženi manipulaciji profita (Vir slike: YouTube).

Raziskovalci so se pri dokazovanju stopnje narcisoidnosti izvršnih direktorjev usmerili na spremljanje, kolikokrat je izvršni direktor v pogovoru z raziskovalci in analitiki, uporabil besedo »jaz« oziroma govoril stavke v prvi osebi ednine. Ekipa je nato izračunala nivo narcisoidnosti izvršnih direktorjev podjetij v New Yorku, Londonu in Sydneyju in tista, ki so vključena v Hang Seng Index (HSI).

Najbolj filmsko mesto je tudi najbolj narcisoidno mesto

Ekipa, ki jo je vodil Alex Frino, je ugotovila, da dva najbolj narcisoidna izvršna direktorja vodita podjetji, ki trgujeta na HSI, in sicer na področju zavarovalništva in nepremičnin. Dosegla sta 56,36 in 53,66 odstotkov. Frino sprva ni želel razkriti imen najbolj narcisoidnih izvršnih direktorjev, je pa povedal, kdo je najmanj narcisoiden. To je Li Lihui, predsednik Kitajske banke, z 11,06 odstotki. Pozneje so tuji mediji objavili imeni dve najbolj narcisoidnih direktorjev, to sta Mark Tucker iz AIA Group in Philip Chen Nan-lok iz Hang Lung Properties. S tem je najbolj filmsko mesto na svetu dobilo še naziv najbolj narcisoidno mesto.

Razlik med njimi ni

Ekipa raziskovalcev je za te ugotovitve analizirala več kot 5 tisoč pogovorov. Podjetja, ki so vključena na Hang Seng Indexu, oziroma izvršni direktorji teh podjetij so dosegli enak nivo narcisoidnosti kot njihovi kolegi v New Yorku, okoli 26 odstotkov, sta pa omenjena izvršna direktorja iz Hongkonga izstopala iz povprečja.

Manipulacija profita je v ospredju

Raziskovalci pa so ugotovili še eno zanimivo povezavo: »Izvršni direktorji, ki so narcisoidni, so bolj podvrženi manipulaciji profita.« Običajno so prepričani, da številka profita kaže njihovo uspešnost. »Gre za subjektivno dejanje,« je dejal Frino. Narcisi se pogosto preveč identificirajo z organizacijo, ki jo vodijo. Vse dosežke štejejo za osebne dosežke, saj so izraziti individualisti in večinoma jih zanima le, kako pridobiti denarna sredstva na čim bolj enostaven način.

Leta 2012 je skupina ameriških znanstvenikov potrdila tudi povezavo med večjim številom prijateljev na Facebooku in narcisizmom. Tisti, ki so prejeli visoko število točk na vprašalniku o narcistični osebnostni motnji, so tudi pogosteje menjali profilno sliko, posodabljali status na Facebooku in bili na objavljenih slikah označeni pogosteje.

Sicer pa velja, da narcisoidni izvršni direktorji dobivajo tudi boljše plače v primerjavi s tistimi izvršnimi direktorji, ki niso narcisoidni. Očitno je res, da ne morejo iz svoje kože.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje