Se lahko prihodnost za slovenski Kickstarter projekt obrne na bolje?

Avtor Maruša Žibert — 26.05.2015
Komentiraj!
Trenutno se poleg projektov, kot so Leano, Diego and Friends, Ondu, Superheroes That Make Differences in Ori, na Kickstarterju predstavlja še projekt Gas Scale, ideja zagnane ekipe mladih Slovencev. Kot nam je zaupala članica ekipe, Špela Mosbruker, bo kampanja verjetno predčasno ustavljena.
Se lahko prihodnost za slovenski Kickstarter projekt obrne na bolje?

Špela Mosbruker o kampanji Gas Scale: "Iščemo druge možnosti, konec kampanje konec Gas Scalea je še pod velikim vprašajem." (Vir slike: Ancelj)

»Zgodba ni ravno optimistična, saj bi vsi potencialni distributerji oziroma kupci na veliko potrebovali vzorce. Vzorcev pa nimamo dovolj, saj bi jih izdelali po uspešni Kickstarter kampanji, med produkcijo pa za vse naročnike. Nato bi Gas Scale verjetno prodajali distributerji,« pravi Mosbrukerjeva. Dodaja, da »vsaj za zdaj kaže, da se bo zgodba končala«.

Čakajo še na nove ponudbe

Do te odločitve so prišli pred dnevi, vendar pa vseeno puščajo nekaj opcij odprtih, če bodo dobili še kakšne ponudbe. »Ponudb je bilo nekaj, predvsem s strani distributerjev oziroma predstavnikov podjetij, vendar s takšnim tehničnim izdelkom nihče ne bo kupoval ´mačka v žaklju´, torej ne da bi pred tem videl vzorce, ki pa jih nimamo. Tudi vsi predstavniki podjetij, s katerimi smo se pogovarjali, so izrazili odobravanje in navdušenje, vendar do naročil ni prišlo,« pojasnjuje.

Gas Scale razkrije uporabo plina

Ekipa se svetu predstavlja z merilnim pripomočkom nastavljive velikosti, ki sporoča količino plina v jeklenki, in sicer v odstotkih, kilogramih in funtih. »Prek Bluetootha, ki deluje do 40 metrov, je povezava z mobilno aplikacijo,« prek katere lahko uporabnik preveri trenutno količino plina v jeklenki, zgodovino porabe plina in izve, kdaj mu bo plina zmanjkalo. Uporabnik namreč ob nizki količini plina v jeklenki prejme obvestilo, aplikacija pa mu ponuja tudi možnost hitre dostave jeklenke na dom pri lokalnem distributerju z enim klikom na gumb. Mobilna aplikacija je kompatibilna z OS Android 4.3 + in iOS 5.0 +.

Drevo navdih za slovenski Kickstarter projekt >>

Gas Scale ima raztegljive noge, ki imajo na koncu zareze in vgrajene magnete, zato se tesno prilega jeklenkam, uporabimo pa ga lahko na različnih velikostih jeklenk. Uporabimo ga lahko za piknike, žare, kuhanje, kampiranje, avto kampiranje, jadranje in čolnarjenje, uporaben pa je tudi v industriji, na katerihkoli oddelkih, ki imajo opravka s plinskimi jeklenkami.

Uporabimo ga lahko za piknike, žare, kuhanje, kampiranje, avto kampiranje, jadranje in čolnarjenje, uporaben pa je tudi v industriji (Vir slike: Ancelj).

Varnosti dali poseben poudarek

Pomembna lastnost, pravi Mosbrukerjeva, je varnost. Tehtnica namreč zazna uhajanje plina, in v kolikor ga, se v Gas Scale sproži alarm. V primeru povezanosti na tehtnico, uporabnik prejme obvestilo tudi na telefon.

Na Kickstarter prihaja tudi Coopy >>

Zakaj kampanji ne uspeva, kot bi si želeli?

Mosbrukerjeva meni, da gre morda za skupek okoliščin. Izpostavlja, da je izdelek morda preveč uporaben, kar pa po njenem mnenju ni prednost na Kickstarterju: »Trend uspešnih izdelkov na Kickstarterju kaže, da uspejo izdelki, ki niso nujno potrebni, gadgeti v pravem besede, izdelki, narejeni za kratkočasenje,« dodaja, da trenutno največ zanimanja poženejo tisti, narejeni iz naravnih materialov.

Vas produkt zanima? Preverite na Kickstarterju >>

Platforme, kot je Kickstarter, zahtevajo tudi finančni vložek

»Poleg tega je bil morda naš pristop napačen, saj bi bilo verjetno bolje narediti nekaj vzorcev, jih poslati distributerjem in večjim podjetjem v vpogled in test, ti pa bi potem kupili večjo količino izdelkov in jih prodajali naprej svojim končnim uporabnikom.« Kot ogromno težavo izpostavi financiranje – tovrstne platforme namreč zahtevajo tudi finančni vložek v reklamo. »Potrebno je imeti oziroma najeti dobre strokovnjake za marketing,« pasti pa se skrivajo tudi v financah za reklamo.

Razvoj pripomočka je trajal dve leti, zadnjih nekaj mesecev pa je ekipa posvetila pripravam na kampanjo. »Za množično financiranje smo se odločili zaradi podobnih razlogov kot vsi, ki izberejo tak tip, saj omogoča, da za namen produkcije pridobimo sredstva in za to seveda ne potrebujemo denarja, razen za reklamiranje,« pravi Mosbrukerjeva. Možnost za podporo projekta še obstaja. Podprete ga lahko tukaj.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!